Het is knock-out, dus 8, 16 of 32 zou het handigst zijnquote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:21 schreef Internet-Held het volgende:
Misschien handig om een spelers limiet in te stellen, anders kan deze competitie heel lang duren?
True, voorkeur 16 aangezien ik aanneem dat het 1 vs 1 is, diegene die overblijft moet weer tegen iemand en zo gaat het door totdat er 1 over isquote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het is knock-out, dus 8, 16 of 32 zou het handigst zijn
Dat was wel het ideequote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:32 schreef Internet-Held het volgende:
[..]
True, voorkeur 16 aangezien ik aanneem dat het 1 vs 1 is, diegene die overblijft moet weer tegen iemand en zo gaat het door totdat er 1 over is
Bummer, kom me halen als er een PC spelletje competitie is, you've got my numberquote:
Me 2, de hele ganse dag geen eens normale klinkersquote:
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:47 schreef Internet-Held het volgende:
Even alles ge-resigned. Dus laten stoppen, werd niks en nog geen competitie.
Iemand intresse in een potje: Internet-Held
Ja, nu maak ik alles af
Primaquote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:54 schreef lynda het volgende:
Die start volgende week toch? Mag het ook even onder voorbehoud? Ik wil wel, maar telefoon heeft wat kuren dus zit nog te twijfelen of ik hem wel of niet terug stuur, zoja dan zit ik even zonder android
Wat is jouw gebruikers naam?quote:
Kom maar op danquote:
Neequote:
Het begin is best pittig, daarna wen je er wel aanquote:Op zondag 26 juni 2011 11:45 schreef Baghdaddy het volgende:
Ook maar even een account gemaakt, username: Baghdaddy.
Wees wel lief tegen mij, ik bak er niks van.
...zal ik de aanmelding gewoon maar bij 16 stoppen? Denk namelijk niet dat 32 zal gaan lukken en anders wordt het zo'n geklooi.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het is knock-out, dus 8, 16 of 32 zou het handigst zijn
32 lijkt mij teveel (zou wel leuker zijn) inderdaadquote:Op zondag 26 juni 2011 14:55 schreef iBenny het volgende:
We hebben er nu 13....
[..]
...zal ik de aanmelding gewoon maar bij 16 stoppen? Denk namelijk niet dat 32 zal gaan lukken en anders wordt het zo'n geklooi.
Met 32 zou de winnaar en de verliezer van de finale 5 potjes hebben gespeeld.quote:Op zondag 26 juni 2011 14:56 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
32 lijkt mij teveel (zou wel leuker zijn) inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |