Ik weet niet of een weekje te lang is?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:32 schreef mstx het volgende:
Leuk, ik heb alleen nog nooit een spel binnen 5 dagen gespeeld
tot 1 juli aanmelden, dan moet 2 juli de loting wel lukkenquote:
Daar heb je toch ook wifi?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:51 schreef Joooo-pi het volgende:
ik wil ook wel, maar ik zit vanaf 5 juli al in Italie
Het werktquote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:51 schreef remlof het volgende:
Die invite die ik je stuurde is puur om te testen iBenny, heb het nog nooit gespeeld
weet ik niet... we zitten in verschillende hotels. En daarbij ga ik niet snel zitten wordfeuden als ik op vakantie ben, denk ik.quote:
Hij staat dik voor op mequote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:21 schreef Joooo-pi het volgende:
maar benny, jij maakt nooit een potje af
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:12 schreef Internet-Held het volgende:
Ik doe mee
Username: Internet-Held en Wordfeud: Internet-Held
Jullie staan erbijquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:24 schreef Ayca het volgende:
Voeg maar toe: Ayca
Nog nooit gescrabbled maargoed
Effe één spelletje tegelijk Ayca, vind het al lastig genoegquote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:24 schreef Ayca het volgende:
Echt? Je hebt het anders aardig onder de kniequote:Op vrijdag 24 juni 2011 21:24 schreef Ayca het volgende:
owquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:31 schreef Patje1987 het volgende:
Wacht even ik krijg opeens 1000 invites
Kom maar op hahaquote:
Jouw beurtquote:
En mijn neust nog meerquote:
quote:
Balenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:14 schreef Renesite het volgende:
Aan mijn speelkameraadjes: ik ga zo slapen
Welterustenquote:
Het is knock-out, dus 8, 16 of 32 zou het handigst zijnquote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:21 schreef Internet-Held het volgende:
Misschien handig om een spelers limiet in te stellen, anders kan deze competitie heel lang duren?
True, voorkeur 16 aangezien ik aanneem dat het 1 vs 1 is, diegene die overblijft moet weer tegen iemand en zo gaat het door totdat er 1 over isquote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het is knock-out, dus 8, 16 of 32 zou het handigst zijn
Dat was wel het ideequote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:32 schreef Internet-Held het volgende:
[..]
True, voorkeur 16 aangezien ik aanneem dat het 1 vs 1 is, diegene die overblijft moet weer tegen iemand en zo gaat het door totdat er 1 over is
Bummer, kom me halen als er een PC spelletje competitie is, you've got my numberquote:
Me 2, de hele ganse dag geen eens normale klinkersquote:
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:47 schreef Internet-Held het volgende:
Even alles ge-resigned. Dus laten stoppen, werd niks en nog geen competitie.
Iemand intresse in een potje: Internet-Held
Ja, nu maak ik alles af
Primaquote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:54 schreef lynda het volgende:
Die start volgende week toch? Mag het ook even onder voorbehoud? Ik wil wel, maar telefoon heeft wat kuren dus zit nog te twijfelen of ik hem wel of niet terug stuur, zoja dan zit ik even zonder android
Wat is jouw gebruikers naam?quote:
Kom maar op danquote:
Neequote:
Het begin is best pittig, daarna wen je er wel aanquote:Op zondag 26 juni 2011 11:45 schreef Baghdaddy het volgende:
Ook maar even een account gemaakt, username: Baghdaddy.
Wees wel lief tegen mij, ik bak er niks van.
...zal ik de aanmelding gewoon maar bij 16 stoppen? Denk namelijk niet dat 32 zal gaan lukken en anders wordt het zo'n geklooi.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het is knock-out, dus 8, 16 of 32 zou het handigst zijn
32 lijkt mij teveel (zou wel leuker zijn) inderdaadquote:Op zondag 26 juni 2011 14:55 schreef iBenny het volgende:
We hebben er nu 13....
[..]
...zal ik de aanmelding gewoon maar bij 16 stoppen? Denk namelijk niet dat 32 zal gaan lukken en anders wordt het zo'n geklooi.
Met 32 zou de winnaar en de verliezer van de finale 5 potjes hebben gespeeld.quote:Op zondag 26 juni 2011 14:56 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
32 lijkt mij teveel (zou wel leuker zijn) inderdaad.
Hm ja. 16 dan?:Pquote:Op zondag 26 juni 2011 14:58 schreef iBenny het volgende:
[..]
Met 32 zou de winnaar en de verliezer van de finale 5 potjes hebben gespeeld.
Overheen gekeken, sorry. Je staat er nu wel bijquote:Op zondag 26 juni 2011 15:14 schreef Superlam het volgende:
[..]
Aangezien ik nog niet in de OP sta nogmaals..
Yupquote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:21 schreef Superlam het volgende:
Wordt bij de competitie wel met het standaard bord gespeeld?
Random FTWquote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:29 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yup. Tenzij beiden tegenstanders het erover eens zijn dat het met random gespeeld wordt
Ik wil best, maar als je op de helft opgeeft omdat je toch niet meer kunt winnen schiet het niet echt op.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:23 schreef Internet-Held het volgende:
Iedereen die een nog steeds een potje wilt: Internet-Held
Wanneer gaat de competitie van start?
Nee klopt haha, ik had geen kan meer!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:52 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik wil best, maar als je op de helft opgeeft omdat je toch niet meer kunt winnen schiet het niet echt op.
Te veel verschil in punten, denk ik.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:55 schreef Superlam het volgende:
Waarom mocht ik geen woorden meer maken iBenny? Had nog 2 stenen liggen maar opeens had jij gewonnen.
Mijn stenen waren op, ik was klaarquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:55 schreef Superlam het volgende:
Waarom mocht ik geen woorden meer maken iBenny? Had nog 2 stenen liggen maar opeens had jij gewonnen.
invite gestuurd Faithy-Mirandaquote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:23 schreef Internet-Held het volgende:
Iedereen die een nog steeds een potje wilt: Internet-Held
Wanneer gaat de competitie van start?
Aanmelden kan tot en met 1 juli, nog even wachten dus.quote:
Top top! Today is the day!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Morgen staat de loting online. Vandaag kan er nog aangemeld worden
Wat betekend dat het spel as. donderdag gespeeld moet zijn.quote:-Een spel moet binnen 5 dagen gespeeld zijn
Maak je maar geen zorgen.. Als je wint heb je een groter probleem, Ayca zit in J en die is veel te goed.quote:
Dat hoort volgens mij bij zn naam. Hij meldde zich aan via PMquote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:56 schreef Webcrowler het volgende:
Ik heb niels uitgedaagd, maar wat betekend dat * achter zijn naam? Kan geen verwijzing vinden of iets...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |