Dat hoort volgens mij bij zn naam. Hij meldde zich aan via PMquote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:56 schreef Webcrowler het volgende:
Ik heb niels uitgedaagd, maar wat betekend dat * achter zijn naam? Kan geen verwijzing vinden of iets...
Ik kon alleen een niels vinden, wel veel andere spelers met niels in de naam maar geeneen met een *. Ik ga nog ff zoekenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat hoort volgens mij bij zn naam. Hij meldde zich aan via PM
Succes!!quote:
Zo leer je nog eens iets!quote:toom de; m tomen 1 het geheel van teugels en bit om een paard te besturen: iem in ~ houden beteugelen, bedwingen 2 alle dieren uit één worp of legsel: een ~ biggen
Whehequote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:29 schreef rumiii het volgende:
of 1907 zit me te trollen of hij is een duitser
Deutsch & Dutch lijkt ook op elkaar natuurlijk, of je bent gewoon in de zeik genomen!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:29 schreef rumiii het volgende:
of 1907 zit me te trollen of hij is een duitser
Ik dacht al, je bent neerlandicus ofzo? Ik had er ook nog nooit van gehoordquote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:20 schreef Webcrowler het volgende:
[..]
Succes!!
Eerst woord staat er, maar wat betekend tomen eigenlijk
[..]
Zo leer je nog eens iets!
In toom houden ken ik wel, maar tomen kende ik niet. Tomen heeft dus met paarden te maken, om ze inderdaad in toom te houden.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 17:49 schreef Ayca het volgende:
Je ken toch wel 'iemand in toom houden'?
Maar vaak heb ik ook gewoon dat ik maar wat probeer en dan blijkt het een woord te zijn.
Ohw sorryquote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:07 schreef Jmsls het volgende:
[..]
Ik sta in het schema maar wat betekent Jmsls-Jmsls, dan
Ah zo, dus ik vs Dubbeldrankquote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw sorry
De eerste is je gebruikersnaam van FOK!, die daarachter is de gebruikersnaam van Wordfeud.
Idem voor je tegenstander die achter jou staat
Wanneer ik de betekenis van een woord niet weet, verklein ik de ik-vorm eerst, geef ik het aan kinderen en laat ik ze ervan genieten. In zinsverband snap je het altijd!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 14:20 schreef Webcrowler het volgende:
[..]
Succes!!
Eerst woord staat er, maar wat betekend tomen eigenlijk
[..]
Zo leer je nog eens iets!
Dudequote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:47 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wanneer ik de betekenis van een woord niet weet, verklein ik de ik-vorm eerst, geef ik het aan kinderen en laat ik ze ervan genieten. In zinsverband snap je het altijd!
Tomen » toom » toompje.
Ik geef mijn toompje aan de kinderen en laat ze eraan knabbelen.
Uitslag H (Baghdaddy - zarGon)quote:
doe istanbul de groeten van mequote:Op zondag 3 juli 2011 03:19 schreef xminator het volgende:
Ik resign, ga op vakantie. rummii gefeliciteerd
Je kan toch opnieuw invitenquote:Op zondag 3 juli 2011 12:57 schreef Dubbeldrank het volgende:
Oh shit, helemaal vergeten. Ik deed decline op een match wat dus hier van bleek te zijn. Shit happens en veel plezier dan maar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |