Vond het al een kansloze opgave om DIE te proberenquote:Op zondag 3 juli 2011 22:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik probeer altijd alles hoorJij niet?
Sorryquote:Op maandag 4 juli 2011 21:17 schreef Ayca het volgende:
Hoewel het in het begin nog redelijk gelijk opging, kreeg Tulping steeds een grotere voorsprong en eindige het uiteindelijk in 390-285. ()
Winnaar J: Tulping
Je mag best meer dan twee beurten per dag doen hoor, anders schiet het niet opquote:Op zondag 26 juni 2011 15:41 schreef alf89 het volgende:
Ik wil ook wel mee doen.
Alffok Ik heb soms echt een gebrek aan inspiratie.
wie wijquote:Op maandag 4 juli 2011 21:13 schreef Renesite het volgende:
! Ohj! Ik dacht dat we om het echie speelden
Haha, je hoeft je niet verontschuldigen hoor. Goed gespeeld.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:24 schreef Tulping het volgende:
[..]
SorryMaar ik vond het wel een tof potje
Ja klopt. Excuses dat ik niet zo veel speelde. Op een of andere manier krijg ik geen updates als iemand anders gespeeld heeft. (en ja ik heb de functie wel aanstaan).quote:
En ik hoopte nog zo dat je ergens een woord met een losse U zou neerleggenquote:Op woensdag 6 juli 2011 14:41 schreef alf89 het volgende:
[..]
Ja klopt. Excuses dat ik niet zo veel speelde. Op een of andere manier krijg ik geen updates als iemand anders gespeeld heeft. (en ja ik heb de functie wel aanstaan).
Succes allen verder!
Nu moeten wij tegen elkaar in de volgende ronde... Weet alleen niet of we meteen kunnen beginnen of dat we moeten wachten?quote:
Geen idee. Moeten we wachten iBenny?quote:Op woensdag 6 juli 2011 17:44 schreef Webcrowler het volgende:
[..]
Nu moeten wij tegen elkaar in de volgende ronde... Weet alleen niet of we meteen kunnen beginnen of dat we moeten wachten?
Ik vond "weg" nou niet echt een heel goed woordquote:Op woensdag 6 juli 2011 18:56 schreef Webcrowler het volgende:
Succes he remlof! En niet van die goede woorden maken :p
maar die daar voor wel!quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vond "weg" nou niet echt een heel goed woord
Allright, game on!quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:33 schreef Lutte het volgende:
[ afbeelding ]
Daar is ie dan.
Tulping, ik stuur je een invite!
Android moet eerst geroot worden alvorens dat kan.quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:14 schreef Webcrowler het volgende:
Trouwens, hoe maken jullie foto's van jullie scherm? Ik heb een LG Optimus 2x met Android 2.2.
Ja was een toffe game, thanks!quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:12 schreef Webcrowler het volgende:
Remlof heeft de tweede ronde van mij gewonnen.
Leuke bijkomstigheid is dat zijn laatste woord END was
Leuk en snel potje Remlof! Gefeliciteerd!
Daar zijn Tulping en ik nu mee bezig. Het gaat tot nu toe redelijk gelijk op, spannend.quote:
Spannend!!11!quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:50 schreef Lutte het volgende:
[..]
Daar zijn Tulping en ik nu mee bezig. Het gaat tot nu toe redelijk gelijk op, spannend.
Edit: Tulping 115, ik 114 en evenveel beurten.
Succes julliequote:Op woensdag 6 juli 2011 22:50 schreef Lutte het volgende:
[..]
Daar zijn Tulping en ik nu mee bezig. Het gaat tot nu toe redelijk gelijk op, spannend.
Edit: Tulping 115, ik 114 en evenveel beurten.
Je bent te goed + had geen zin meerquote:Op woensdag 6 juli 2011 23:12 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Had het best nog even uit willen spelen, maar bedankt!
Ik ook... knettergek werd ik ervanquote:Op woensdag 6 juli 2011 23:54 schreef remlof het volgende:
Ik heb trouwens gewoon voor die Wordfeud app betaald omdat ik gek werd van die reclames tussendoor
Jullie zijn de enige van wie ik nog geen uitslag hebquote:
Die speelt verder op de plaats waar nu remlof staat en remlof moet eentje naar boven (winnaar N).quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:27 schreef Superlam het volgende:
[..]
Waarom mag winnaar van Q daarna niet meer verder spelen?
Wie is er winnaar M, of zijn jullie nog bezig?quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:32 schreef Lutte het volgende:
[..]
Die speelt verder op de plaats waar nu remlof staat en remlof moet eentje naar boven (winnaar N).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |