Ik vond "weg" nou niet echt een heel goed woordquote:Op woensdag 6 juli 2011 18:56 schreef Webcrowler het volgende:
Succes he remlof! En niet van die goede woorden maken :p

maar die daar voor wel!quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik vond "weg" nou niet echt een heel goed woord

Allright, game on!quote:Op woensdag 6 juli 2011 19:33 schreef Lutte het volgende:
[ afbeelding ]
Daar is ie dan.
Tulping, ik stuur je een invite!

Android moet eerst geroot worden alvorens dat kan.quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:14 schreef Webcrowler het volgende:
Trouwens, hoe maken jullie foto's van jullie scherm? Ik heb een LG Optimus 2x met Android 2.2.

Ja was een toffe game, thanks!quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:12 schreef Webcrowler het volgende:
Remlof heeft de tweede ronde van mij gewonnen.
Leuke bijkomstigheid is dat zijn laatste woord END was
Leuk en snel potje Remlof! Gefeliciteerd!

Daar zijn Tulping en ik nu mee bezig. Het gaat tot nu toe redelijk gelijk op, spannend.quote:

Spannend!!11!quote:Op woensdag 6 juli 2011 22:50 schreef Lutte het volgende:
[..]
Daar zijn Tulping en ik nu mee bezig. Het gaat tot nu toe redelijk gelijk op, spannend.
Edit: Tulping 115, ik 114 en evenveel beurten.

Succes julliequote:Op woensdag 6 juli 2011 22:50 schreef Lutte het volgende:
[..]
Daar zijn Tulping en ik nu mee bezig. Het gaat tot nu toe redelijk gelijk op, spannend.
Edit: Tulping 115, ik 114 en evenveel beurten.

Je bent te goed + had geen zin meerquote:Op woensdag 6 juli 2011 23:12 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Had het best nog even uit willen spelen, maar bedankt!

Ik ook... knettergek werd ik ervanquote:Op woensdag 6 juli 2011 23:54 schreef remlof het volgende:
Ik heb trouwens gewoon voor die Wordfeud app betaald omdat ik gek werd van die reclames tussendoor
Jullie zijn de enige van wie ik nog geen uitslag hebquote:

Die speelt verder op de plaats waar nu remlof staat en remlof moet eentje naar boven (winnaar N).quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:27 schreef Superlam het volgende:
[..]
Waarom mag winnaar van Q daarna niet meer verder spelen?

Wie is er winnaar M, of zijn jullie nog bezig?quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:32 schreef Lutte het volgende:
[..]
Die speelt verder op de plaats waar nu remlof staat en remlof moet eentje naar boven (winnaar N).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |