Nog bezig.quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Wie is er winnaar M, of zijn jullie nog bezig?
De winnaar mag mij inviten, speel ik wel uit de kroeg vanavondquote:Op donderdag 7 juli 2011 19:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nog bezig.Maar ik denk dat het Tulping gaat worden.
Tegen mij of Winnaar Yquote:Op maandag 11 juli 2011 10:57 schreef Tulping het volgende:
Dank je :-)
Maarruh, tegen wie moet ik nu? Of is dat nog niet bekend?
Kom maar opquote:Op dinsdag 12 juli 2011 15:20 schreef JochemP het volgende:
Jammer dat ik hier nu pas achterkom, vandaag de app gedownloadIemand trek in een "vriendschappelijk" potje? Mijn username is JoochemP
![]()
Dat krijg ik in Wordfeud ook altijd als ik thuis aan de wifi hang en m'n telefoon uit standby haal.quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:25 schreef Dubbeldrank het volgende:
Ik ben zo goed als klaar met de match tegen Siegfried, alleen krijg ik continu "Connection Error" terwijl mijn mobiel internet gewoon werkt.
Reboot van m'n telefoon deed wonderen!quote:Op woensdag 13 juli 2011 17:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat krijg ik in Wordfeud ook altijd als ik thuis aan de wifi hang en m'n telefoon uit standby haal.
Hij doet het verder wel gewoon.
Ik vind het prima...quote:Op woensdag 13 juli 2011 16:44 schreef remlof het volgende:
[..]
Beginnen we die meteen na deze finale?
Ik geloof het welquote:Op woensdag 13 juli 2011 23:42 schreef Harajuku. het volgende:
Oh ja, volgens mij ben ik Hahara, kan je dat ergens zien?
[Menu-knop] » Settings.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:42 schreef Harajuku. het volgende:
Oh ja, volgens mij ben ik Hahara, kan je dat ergens zien?
Ik kan wel woorden maken, maar geen punten scorenquote:Op woensdag 13 juli 2011 23:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik begon ook zo goed met HEN
6 punten
Neem DD maar als winnaar, mijn achterstand is nu te groot om nog te winnenquote:Op woensdag 13 juli 2011 23:26 schreef Superlam het volgende:
Dubbeldrank en siegfried hebben jullie al een winnaar?
Toch win je.quote:Op woensdag 13 juli 2011 23:51 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik kan wel woorden maken, maar geen punten scoren
Ja, nu speel je kutquote:Op donderdag 14 juli 2011 12:11 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat ging per ongeluk, zoals je ziet.
Mja sorry, ineens ging het hard en was de spanning er af...quote:Op donderdag 14 juli 2011 01:40 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Neem DD maar als winnaar, mijn achterstand is nu te groot om nog te winnen
Bij een volgende doe ik graag weer mee
We zijn begonnen, en uiteraard gelijk een goed begin zonder klinkers...quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:29 schreef Superlam het volgende:
Ik heb je een invite gestuurd dubbeldrank!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |