twitter:_micro twitterde op vrijdag 24-06-2011 om 13:01:16Kan ik iemand blij maken met een Squier Tele Custom? Voor ¤195,- is hij van jou inclusief koffer! http://t.co/Ehdamyp reageer retweet
Leuk! Kan alleen niet meteen alles opmaken aan gearquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:10 schreef guitarist het volgende:
twitter:_micro twitterde op vrijdag 24-06-2011 om 13:01:16Kan ik iemand blij maken met een Squier Tele Custom? Voor ¤195,- is hij van jou inclusief koffer! http://t.co/Ehdamyp reageer retweet
Kan je tegenwoordig tweets quoten? Awesome.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:10 schreef guitarist het volgende:
Heb er nog wel een te koop toevalligquote:
Laatst heel even met een Mustang II gespeeld. Was er niet echt van onder de indruk.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:07 schreef ElmoFan het volgende:
Heeft iemand ervaring met een Fender Mustang (1) amp? Zijn die effecten wat?
Gewoon proberen. In tegenstelling tot broer zijn er heel veel mensen wél over te spreken, waaronder ik.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:07 schreef ElmoFan het volgende:
Heeft iemand ervaring met een Fender Mustang (1) amp? Zijn die effecten wat?
Klinkt erg lekker! Dat randje kan best hoor. Hangt daar nou die witte SG?quote:
Cool! Ik ben al in Oeganda in Rusland en Oeganda in Brazilië geweestquote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:01 schreef Metalfreak het volgende:
[...]
Maar eerst nog een weekje werken en dan twee weken Oeganda in Afrika
[...]
Blackstarquote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:54 schreef RoW_0 het volgende:
Kan iemand me helpen met wat voor versterker ik moet kopen?
Ik had eerder dus een Bugera 6262. En ik was echt gek op het geluid. 120 watt was eigenlijk iets te veel voor mij, maar hij was dus al na een paar dagen kapot. Nu wil ik dus een nieuwe, maar dan hier in Nederland (wss bij feedback of bax?)
Het moet een buizenversterker zijn voor Death, Thrash en Black metal. ofterwel.. moet een dikke gain knop op zitten. Het moet ook een Combo zijn. dus vaak met 2x 12" speakers. Budget is rond de 430-500euro max.
Alvast bedankt mensen
70-680? Gefecliciteerd! Ik ben er vorige week voor gefaald, want had het te druk op werk om me degelijk voor te bereiden, maar de volgende keer pwn ik hemquote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:01 schreef Metalfreak het volgende:
Juj, vandaag weer een Microsoft certificaat Windows 7 binnen, nog 2 dan ben ik Enterprise Admin... Maar eerst nog een weekje werken en dan twee weken Oeganda in Afrika
Lullig.quote:
Doorgaan!quote:
Is goed, hoeveel wou je bijleggen?quote:
Amp + cab, dan geef ik je een 10tje!quote:
Ja, krijg je het zonder gedoe geintoneerd: Neequote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:17 schreef 73 het volgende:
is het mogelijk om je de nek van een gitaar op de body van een basgitaar te zetten?
Ik heb geen plan, ik vind alleen dat dit soort bass-bodies er geil uitzien, helaas speel ik geen bassquote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:19 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ja, krijg je het zonder gedoe geintoneerd: Nee
Wat is je plan?
Whehehe, terwijl die gitaar 600 nieuw is zekerquote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:18 schreef KaMo het volgende:
[..]
Amp + cab, dan geef ik je een 10tje!
En een kop koffie als je hem komt brengen!
Je complete mensuur is dan helemaal overhoop.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:22 schreef 73 het volgende:
[..]
Ik heb geen plan, ik vind alleen dat dit soort bass-bodies er geil uitzien, helaas speel ik geen bass
[ afbeelding ]
en als ik de brug nou aanpas?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:29 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Je complete mensuur is dan helemaal overhoop.
Als in verplaats?quote:
Hoeveel had je ookalweer!?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:28 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Whehehe, terwijl die gitaar 600 nieuw is zeker
Amp + dozen isolatiematjes
Ga bas spelen!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:22 schreef 73 het volgende:
[..]
Ik heb geen plan, ik vind alleen dat dit soort bass-bodies er geil uitzien, helaas speel ik geen bass
[ afbeelding ]
[TK] Artec optische muis, erg oldskoolquote:
Kan je beter een stratocaster halen met die sunburst en dan een custom pickguard erop gooien en custom brug. Want de vorm is niet echt zo speciaal (behalve dan dat die groter is)quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:22 schreef 73 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
Ideaal ding, ik gebruik het ding thuis als backup. Niks mis mee...quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:39 schreef ElmoFan het volgende:
Iemand ervaring met de Roland Cube 20x? Ik heb niet zo veel nodig maar die effecten die erin zitten zijn gewoon handig als je bepaalde nummers wil naspelen, en solo's
Er bestaan inderdaad kleinere varianten van elektrische gitaren, zoals deze Squier:quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:08 schreef Fogel het volgende:
Hallo gitaristen!
Mijn zoon (over een paar weken 6) is opeens helemaal bezeten van gitaren, en vooral "rock gitaren" (electrisch dus). Goed, bijna zijn verjaardag, dus wat mij betreft wordt dat zijn cadeau, maar ik heb helemaal geen verstand van gitaren. Bestaan er kleinere formaten voor kinderen? Of wat is een goede gitaar om te beginnen voor een 6-jarige?
Switch omdraaien, 2 sec werk...quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:49 schreef BurnaBoy het volgende:
Magisch moment. Mijn eerste setje elementen ingebouwd.
Blijkbaar kan ik toch solderen![]()
Alleen werkt mijn switch nu andersom![]()
Brug en nek element dus omgewisseld, Maar dat doet geen pijn
Spongebob is misschien zelfs een motiverende factor om door te gaan na 3 wekenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:38 schreef TeleluvR het volgende:
Of je koopt voor weinig zoiets: http://www.thomann.de/nl/cat.html?gf=shortscale&oa=pra
Ben je in ieder geval niet failliet als de gitaar na drie weken in de hoek van de kamer staat. Die spongebob gitaar is best wel tof eigenlijk
Teveel als je alles al dicht hebt zitten, Laat het wel lekker zo zitten. Heeft wel watquote:
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:26 schreef Niles-Crane het volgende:
aww yea ik maak mijn eigen blues-budgetsound met een cheapo versterker en een pocket pod op standje ''Cocaine''
Baby Dean From Hellquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:17 schreef Fogel het volgende:
[..]
Spongebob is misschien zelfs een motiverende factor om door te gaan na 3 weken
Maar die Squier ziet er ook erg goed uit....
Blijkbaar dus genoeg opties zoals ik het nu al zie, da's mooi.
Budget is gelukkig niet zo'n probleem
Buizenquote:Op zondag 26 juni 2011 02:04 schreef elplato het volgende:
Oja.. ik heb sinds een paar dagen mn Fender Super Champ XD
Ik heb een oud model cube, ooit tweedehands gekocht voor 120 geloof ik.quote:
Je mag mijn Cube ook wel even lenen hoor, als je daarmee uit de brand bent...quote:Op zondag 26 juni 2011 11:20 schreef The_Dean het volgende:
Hoopte stiekem voor een paar tientjes klaar te zijn
Die is bij mij te koop. Ook de JS100 op MP is van mij.quote:Op zondag 26 juni 2011 10:36 schreef TeleluvR het volgende:
Topgitaar voor weinig:
http://www.speurders.nl/o(...)g821dx-89855267.html
[ afbeelding ]
Je G snaar moet naar een A ?quote:Op zondag 26 juni 2011 18:37 schreef mr-green het volgende:
Ok ik probeer dus mijn akoestische gitaar in Open D te tunen ''Mark Tremonti'' stijl (dus DADADD). Nu zitten er best dikke snaren op mijn gitaar (.12 volgens mij). Alle snaren zijn getuned naar de juiste noot echter mijn G snaar wil niet echt mee werken. Ik heb het gevoel dat als ik die tune naar D dat de snaar dan breekt
Iemand meer ervaring hiermee? Of moet ik het gewoon erop wagen
quote:Op zondag 26 juni 2011 14:21 schreef Scary_Hairy het volgende:
[..]
Die is bij mij te koop. Ook de JS100 op MP is van mij.
fixedquote:
Ja, zijn leuke dingenquote:Op zondag 26 juni 2011 23:49 schreef elplato het volgende:
[..]
Ja! Damn wat een geluiden zitten er in dat ding..hij oogt zo beschaafd
Goed zo. Hele zomer de tijd om Raining Blood te leren spelenquote:Op maandag 27 juni 2011 08:01 schreef RockNijntje het volgende:
bijna vakantie, dan ga ik weer eens wat meer gitaar spelen![]()
edit: lama, de plaat heet zo, nummer nietquote:Op maandag 27 juni 2011 08:43 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Goed zo. Hele zomer de tijd om Raining Blood te leren spelen.
Zou zelf toch even doorsparen voor een Peavey 6505 combo ofzo. Snap dat je een nieuwe versterker wilt maar denk dat ook meer is wat je zoekt, als ik kijk naar welke muziekstijlen je speelt. Zoiets dus: http://www.musicstore.com(...)-/art-GIT0016697-000quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:54 schreef RoW_0 het volgende:
Kan iemand me helpen met wat voor versterker ik moet kopen?
Ik had eerder dus een Bugera 6262. En ik was echt gek op het geluid. 120 watt was eigenlijk iets te veel voor mij, maar hij was dus al na een paar dagen kapot. Nu wil ik dus een nieuwe, maar dan hier in Nederland (wss bij feedback of bax?)
Het moet een buizenversterker zijn voor Death, Thrash en Black metal. ofterwel.. moet een dikke gain knop op zitten. Het moet ook een Combo zijn. dus vaak met 2x 12" speakers. Budget is rond de 430-500euro max.
Alvast bedankt mensen
quote:
Welke?quote:Op maandag 27 juni 2011 08:43 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Goed zo. Hele zomer de tijd om Raining Blood te leren spelen.
Niets indrukwekkends verder hoor, gewoon een Peavey Windsor top.quote:
kun je niet beter voor een tweedehands jcm800 gaan? als dat toch je heilige graal is dan blijf je er toch naar kijken...quote:Op maandag 27 juni 2011 11:00 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Niets indrukwekkends verder hoor, gewoon een Peavey Windsor top.
100 watt full tube. Gaat vast wel lekker. Vanavond checken, als het wat is meteen maar mee
Schijnt een lekkere JCM800 ' kloon' te zijn. Ziet er nog chique uit ook
[ afbeelding ]
Maar die zijn nog iets buiten mijn budget, vandaar dezequote:Op maandag 27 juni 2011 11:18 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
kun je niet beter voor een tweedehands jcm800 gaan? als dat toch je heilige graal is dan blijf je er toch naar kijken...
En waarom zou je de volle prijs betalen als je voor minder dan de helft een goede kloon kunt krijgen?quote:Op maandag 27 juni 2011 11:24 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Maar die zijn nog iets buiten mijn budget, vandaar deze
Ook tweedehands, en die zit nogal een stuk onder de prijs van een JCM800.
Klopt, is van bekenden van me. Al eens over gespeeld met een gig, wel fijne versterkerquote:Op maandag 27 juni 2011 11:39 schreef brother52 het volgende:
[..]
En waarom zou je de volle prijs betalen als je voor minder dan de helft een goede kloon kunt krijgen?
Ik zie net dat er in Damwâld ook een Trace Elliot Super Tramp te koop staat voor 250.
http://link.marktplaats.nl/458098834
Eei, jij followt mijquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:10 schreef guitarist het volgende:
Voor de warmte/hitte hoef je het niet te doen, telefoon gaf 28 graden aan.quote:
Vivaaaaaaquote:
En dan naar The Bellagio?quote:
True.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:32 schreef Dribbel_ het volgende:
Zo'n bounty eiland heeft een heel ander klimaat. Daar is het lekker als het 28 graden is, hier is het kut
quote:Op maandag 27 juni 2011 14:39 schreef brother52 het volgende:
[..]
En dan naar The BellagioHard Rock Hotel?
quote:Op maandag 27 juni 2011 11:24 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Maar die zijn nog iets buiten mijn budget, vandaar deze
Ook tweedehands, en die zit nogal een stuk onder de prijs van een JCM800.
Ik heb al een echte JCM 800 comboquote:Op maandag 27 juni 2011 11:53 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Klopt, is van bekenden van me. Al eens over gespeeld met een gig, wel fijne versterker
En hoor alleen maar goede dingen over de Windsor, schijnt te kunnen wedijveren met de 800.
Die echte komt er nog wel eens [of de 900] hoor. Gewoon omdat Marshall![]()
![]()
Die dingen kunnen open, dat weet je?quote:Op maandag 27 juni 2011 16:37 schreef Aresdreams het volgende:
Zo, weer terug uit de Ardenne, en wat is het WARM! ik wil een auto met airco...
ja, dat weet ik, en zoals savale zegt, een luchtstroom van 30 graden die binnen kwam. En voor een paar minuten prima, maar als je een uur aan het rijden bent en het is 30 graden of warmer in de auto, is het geen pretjequote:Op maandag 27 juni 2011 17:19 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Die dingen kunnen open, dat weet je?
[ afbeelding ]
Alles beter dan airco. Gegarandeerd twee dagen later verkouden!quote:Op maandag 27 juni 2011 17:46 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
ja, dat weet ik, en zoals savale zegt, een luchtstroom van 30 graden die binnen kwam. En voor een paar minuten prima, maar als je een uur aan het rijden bent en het is 30 graden of warmer in de auto, is het geen pretje
Tuurlijk niet. Gewoon rusting koeler laten worden in de auto en ruim voor aankomst het weer warmer laten worden in de auto. Je wordt wel verkouden als je alles meteen vol aanzet en vanuit je lekker koele auto direct weer in de volle zon gaat zittenquote:Op maandag 27 juni 2011 17:49 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Alles beter dan airco. Gegarandeerd twee dagen later verkouden!
De beste weet ik niet, maar wel een hele goeiequote:Op maandag 27 juni 2011 19:57 schreef ElmoFan het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met de Yamaha Pacifica 112? Ze zeggen dat het de beste beginners gitaar is
Er is geen 'beste' beginnersgitaar. Het is maar net wat je wil.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:57 schreef ElmoFan het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met de Yamaha Pacifica 112? Ze zeggen dat het de beste beginners gitaar is
Mijn beste beginners gitaar was een 3e hands krot dat ik 3 maanden lang kon mishandelen lenen van een collega. En daarna samen met hem een hele redelijke (nieuwe) Ibanez gekocht.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:57 schreef ElmoFan het volgende:
en andere goede beginnersgitaren zijn?quote:Op maandag 27 juni 2011 20:09 schreef brother52 het volgende:
[..]
Er is geen 'beste' beginnersgitaar. Het is maar net wat je wil.
De keuze in goede beginnersgitaren is best groot. En ja, een pacifica zit daar ook bij.
Dan heb je een slechte weerstand. Je wordt namelijk niet verkouden door een airco, maar door een virus... Is je airco wel schimmelvrij?quote:Op maandag 27 juni 2011 17:49 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Alles beter dan airco. Gegarandeerd twee dagen later verkouden!
+ Classic Vibe 60's strat...quote:Op maandag 27 juni 2011 20:32 schreef brother52 het volgende:
Bepaalde series van Squier zijn ook nog wel aan te raden.
Een custom tele, classic vibe 50's strat of tele om maar een paar te noemen.
quote:
Klinkt goed man. Vette gitaar ookquote:Op maandag 27 juni 2011 21:41 schreef Dribbel_ het volgende:
Weer eens aan het gitaren, net ff deze geleerd dus nog niet helemaal precies zoals het moet enzMAar wel een tof nummer
Dat ziet er zeer netjes uit idd. Maar niet mijn type amp...quote:Op maandag 27 juni 2011 21:44 schreef The_Dean het volgende:
Hij is nog als nieuw, nog geen krasje in de tolex
Peavey Windsor 100 watt full tube guitar head
*pics...
Nog even twee voortrapbuizen wisselen. En hier geen cab, dus morgen in de oefenruimte zal ik proberen even wat op te nemen.quote:
Ziet er goed uitquote:Op maandag 27 juni 2011 21:44 schreef The_Dean het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nice, looks good! wordt tijd om een keer een meeting te houden en dan allemaal onze amps meenemen en kei hard rocken en shit vergelijken enzo! ofzoquote:Op maandag 27 juni 2011 21:44 schreef The_Dean het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Situatie schets:quote:Op maandag 27 juni 2011 22:20 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
nice, looks good! wordt tijd om een keer een meeting te houden en dan allemaal onze amps meenemen en kei hard rocken en shit vergelijken enzo! ofzo
Neeeeeeeeee, die van mij gaat maar tot 10.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:20 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
nice, looks good! wordt tijd om een keer een meeting te houden en dan allemaal onze amps meenemen en kei hard rocken en shit vergelijken enzo! ofzo
Bradleyquote:Op maandag 27 juni 2011 22:27 schreef Cynic het volgende:
We kunnen ook een meet doen en dan allemaal onze piemels naast elkaar op tafel leggen. Zien wie het meest te compenseren heeft
quote:Op maandag 27 juni 2011 22:27 schreef Cynic het volgende:
We kunnen ook een meet doen en dan allemaal onze piemels naast elkaar op tafel leggen. Zien wie het meest te compenseren heeft
quote:Op maandag 27 juni 2011 22:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Neeeeeeeeee, die van mij gaat maar tot 10.
Dan vertekent het beeld wel een beetje.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:29 schreef brother52 het volgende:
Hoe zit het trouwens met die midwinter bbq meet?
Eh..quote:Op maandag 27 juni 2011 22:27 schreef Cynic het volgende:
WE HAVE A WINNER!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar doet dat eigenlijk nauwelijks nog.
Windsor doet me aan truttige engelse dames denken. Gelukkig weet ik dat je hardere muziek speelt.quote:
COMPENSEREN? DAN ZOU IK VOORTAAN HIER IN MOETEN PLUGGEN:quote:Op maandag 27 juni 2011 22:27 schreef Cynic het volgende:
Als dat past moet je het doen jaquote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:02 schreef guitarist het volgende:
[..]
COMPENSEREN? DAN ZOU IK VOORTAAN HIER IN MOETEN PLUGGEN:
[ afbeelding ]
IDD, JE HEBT GELIJK, VOLGENS MIJ IS HET EEN MINI JACK AANSLUITING. MAAR MET EEN VERLOOPJE KAN DAT WEL.quote:
Compensatieverloopjequote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:21 schreef guitarist het volgende:
[..]
IDD, JE HEBT GELIJK, VOLGENS MIJ IS HET EEN MINI JACK AANSLUITING. MAAR MET EEN VERLOOPJE KAN DAT WEL.
Kut CLdayquote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:21 schreef guitarist het volgende:
[..]
IDD, JE HEBT GELIJK, VOLGENS MIJ IS HET EEN MINI JACK AANSLUITING. MAAR MET EEN VERLOOPJE KAN DAT WEL.
WIE SPEELT ER HIER GITAAR NOU DAN?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:43 schreef RockNijntje het volgende:
OHNEE ER ZIT GEEN CAPSLOCK OP MIJN GITAAR
Hmmmz, ik denk dat ik het nog even moet horen met toetsen en 12-snarige gitaar erbijquote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:34 schreef Aresdreams het volgende:
http://soundclick.com/share.cfm?id=10795495
stukje opgenomen voor bruiloft bla...
er komt nog wat meer in dan dat het nu is (toetsen moeten nog opgenomen worden, 12-snarig acoustisch komt er nog bij).
Mars of the Damned? Niet een beetje crue voor een bruiloft?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:34 schreef Aresdreams het volgende:
http://soundclick.com/share.cfm?id=10795495
stukje opgenomen voor bruiloft bla...
er komt nog wat meer in dan dat het nu is (toetsen moeten nog opgenomen worden, 12-snarig acoustisch komt er nog bij).
ach, het beestje moest ff een naam hebben, en gezien ik geen gevoel voor humor heb, vond ik het wel passendquote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:39 schreef KaMo het volgende:
[..]
Mars of the Damned? Niet een beetje crue voor een bruiloft?
Bas lijkt me dan echt köt spelenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:45 schreef dj0knuf het volgende:
heb een weekje een bas te leen ;D Iemand nog tips voor leuke liedjes op de bas ?
take 1:
Gave bas! En klinkt goed, probeer Girls Not Grey van AFI eens, zal wel een uitdaging zijnquote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:45 schreef dj0knuf het volgende:
heb een weekje een bas te leen ;D Iemand nog tips voor leuke liedjes op de bas ?
take 1:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:40 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
ach, het beestje moest ff een naam hebben, en gezien ik geen gevoel voor humor heb, vond ik het wel passend
Speelt niet köt hoor, spleet beter dan gitaarquote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Bas lijkt me dan echt köt spelen![]()
Kun je 'm trouwens aan je gewone amp aansluiten?
Volgens mij is dan alleen het frequentiebereik niet heel goed.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Bas lijkt me dan echt köt spelen![]()
Kun je 'm trouwens aan je gewone amp aansluiten?
Leuke typoquote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:50 schreef KaMo het volgende:
[..]
Speelt niet köt hoor, spleet beter dan gitaar
En dat kan, als je hem niet te hard zet, zelfs zonder schade!
Hmmmzquote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:51 schreef Sloeber94 het volgende:
[..]
Volgens mij is dan alleen het frequentiebereik niet heel goed.
Het verschil bij basversterker is voornamelijk de speaker die een lager frequentiebereik heeft, dus beter de lage frequenties pakt en goed geluid van kan maken. Een gitaar komt dan een beetje krakerig over onder de zoveel Hz.
Thanks! En nee, volgens mij niet, weet het niet zeker.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:07 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ziet er goed uit![]()
Worden niet meer gemaakt toch?
Ik denk de overdrive van de amp, maar als die tekort schiet ga ik mijn EQ en Bad Monkey er voor hangenquote:Op maandag 27 juni 2011 22:10 schreef savale het volgende:
Zeker leuk. Ziet er nog als nieuwe uit inderdaad. Ik heb zelf ook een marshall kloon. Ga je de overdrive op de amp gebruiken of doe je dat met effecten?
Word aan gewerktquote:Op maandag 27 juni 2011 22:29 schreef brother52 het volgende:
Hoe zit het trouwens met die midwinter bbq meet?
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:44 schreef Scary_Hairy het volgende:
[..]
Windsor doet me aan truttige engelse dames denken. Gelukkig weet ik dat je hardere muziek speelt.
Bij Thomann en Musicstore staan ze in elk geval niet meer op de site.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:39 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Thanks! En nee, volgens mij niet, weet het niet zeker.
Belsen even PM'en met welke dat zijn, kan hij de OP aanpassen.quote:
Ik kan de Wiki aanpassen, maar ik weet niet wat ik er allemaal uit mag gooienquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:15 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Belsen even PM'en met welke dat zijn, kan hij de OP aanpassen.
Ohnee, hij wordt nu automatisch overgenomen...
Hadden we wel altijd. (Geloof ik) Misschien verloren gegaan bij het automatisch nieuw topic maken. Maar de OP klopt idd niet meer echt, een aantal 'vaste klanten' zie ik in iedergeval nooit hier bijvoorbeeld...quote:
Ik ben een Wiki aan het maken nuquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:25 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Hadden we wel altijd. (Geloof ik) Misschien verloren gegaan bij het automatisch nieuw topic maken. Maar de OP klopt idd niet meer echt, een aantal 'vaste klanten' zie ik in iedergeval nooit hier bijvoorbeeld...
Maar ik geloof dat zo ongeveer iedereen schijt heeft aan de OP, 1e 10 reacties in een nieuw topic gaan over de afbeelding in de OP en dat we weer aanwezig zijn. Dan gaan we weer verder
Ik pas alleen de UI's aan die veranderd zijn en de kapotte linkjesquote:
Mag die van mij er in?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik pas alleen de UI's aan die veranderd zijn en de kapotte linkjes
---------------------------------
Tada! De Wiki van de OP mét bijgewerkte linkjes en UI's
Wiens UI's moeten er volgens jullie nog bij / mogen er weg?
Mij best, donequote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Mag die van mij er in?
Ik was een regelmatige poster in de beginners-thread, maar die is een beetje dood. Ik loop misschien over hiernaartoe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt, als ik zo die lijsten bekijk, en me goed herinner zijn de onderstaande Fokkers, degene die hier tegenwoordig het meest rondhangen, mensen die het net hebben gevraagd, jou nog niet meegerekendquote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:11 schreef RockNijntje het volgende:
Wel handig die stats, maar ik denk dat mensen die hier al een paar jaar niet meer gepost hebben er best uit mogen, toch?
Niet boos worden als ik iemand ben vergetenquote:The-Dean, Dribbel, Witchfynder, TeleluvR, Cynic, brother52, Aresdreams, guitarist, KaMo, -Menno - , Svyagor, Metalfreak, genakt, -H-I-M-, blckbb, wimjongil, N.I.M.B.Y., Ch.J.E_van_Hulthem, Daantke, Iemand91, Muchachooo, Papierversnipperaar, Savale, Gitarist, GuitarJJ, Boerbert, CoiLive, belsen
Kwam ik ook achterquote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:27 schreef BoerBert het volgende:
Ik heb hier meer gepost dan ik dacht joh
Ze staan erinquote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:29 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Klopt, als ik zo die lijsten bekijk, en me goed herinner zijn de onderstaande Fokkers, degene die hier tegenwoordig het meest rondhangen, mensen die het net hebben gevraagd, jou nog niet meegerekend:
[..]
Niet boos worden als ik iemand ben vergeten
Niles-Crane staat er nog niet in.quote:
quote:
Donequote:
Balenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:27 schreef Aresdreams het volgende:
Verdomme, net nieuwe snaren opme 12-snaar aan het leggen, beetje bijstemmen, breekt de hoge G, oude terug proberen te zetten, breekt ook, (zou een .008 moeten zijn) zit nu een .009 snaar op van een setje voor electrisch gitaar... blijft nu wel hopelijk heel... en als het nu was dat die snaren voor me 12-snaar goedkoop waren...
Dat 'gewoon' opnemen en uitbrengen, kan vast wel iemand een filosofie/concept bij bedenken.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:21 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Situatie schets:
10 gitaristen bij elkaar: 10 mensen die keihard random riffs door elkaar heen spelen, allemaal net wat harder willens taan waardoor het ff 1 keiharde ongecontroleerde teringherrie gaat worden
Ruis om je speakers in te laten spelen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:37 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dat 'gewoon' opnemen en uitbrengen, kan vast wel iemand een filosofie/concept bij bedenken.
Ik neem wel een opstapje mee. Anders kan ik 'het' niet op de tafel leggen.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:27 schreef Cynic het volgende:
Ja en ik heb niet genoeg aan een tafel dus gebruik ik de vloer wel.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:41 schreef Scary_Hairy het volgende:
[..]
Ik neem wel een opstapje mee. Anders kan ik 'het' niet op de tafel leggen.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:01 schreef Iemand91 het volgende:
Ik zou zeggen kies hieronder een aantal uit:
Poststats voor de Topicreeks: GitaristentopicJuj, ik sta op nummer 17SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mag ik ook in de OP?
eigenlijk boeit het me geen fuck, maar ja
Don't let my username fool you...
Je staat erinquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:49 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Juj, ik sta op nummer 17Mag ik ook in de OP?
eigenlijk boeit het me geen fuck, maar ja
nicequote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:08 schreef Cynic het volgende:
Uitnodiging gehad voor een festival in Madrid. Maar eens kijken of we dat gaan doen...
Tof.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:08 schreef Cynic het volgende:
Uitnodiging gehad voor een festival in Madrid. Maar eens kijken of we dat gaan doen...
Nauwelijks, kijken of daar nog wat rek in zit.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:16 schreef brother52 het volgende:
[..]
Tof.
Reis en verblijfkosten worden vergoed?
Geen idee, heeft verder geen speciale reden geloof ik.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:33 schreef Bosbeetle het volgende:
Zou wel stoer zijn
Wat is er trouwens met het nieuws van jullie site gebeurt normaal stonden de laatste verhaaltjes er nog op maar nu helemaal niks.
Ja ik!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:22 schreef savale het volgende:
Gaan er trouwens van hier naast RockNijntje en ik nog meer naar Werchter?
Zal ik morgen even doen, zit mobiel nuquote:
Ik heb een C-dec Junior amp van Fender. Perfect voor thuis gebruik en wat extra optiesquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:50 schreef RedFever007 het volgende:
Even een vraagje: Ik ben dus van plan een elektrische gitaar aan te schaffen naast mn akoestischeNu heb ik eens naar versterkers gekeken en mijn oog is gevalllen op een Cube 20X/XL Mede omdat ik gewoon in een appartement woon en de buren niet al teveel lastig wil vallen en ik niet in een band speel.
Iemand een alternatief in die prijsklasse? (uit mn hoofd iets van 150E nieuw) Of iemand die een Cube 20/30 "over" heeftPM me maar
Heb je ze weggespeeld met je buizenbak?quote:
Haha nee, voordat die er was waren ze al wegquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Heb je ze weggespeeld met je buizenbak?
Ja, de eerste druppels vallen, en het bliksemt al constant aan de horizon. Hoor het al rommelenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:09 schreef Iemand91 het volgende:
En als je heel veel mogelijkheden/instellingen wil; de Fender Mustang series.
Kun je ook op de laptop aansluiten voor instellingen enzo.
Bij jullie ook al zo'n lekkuh weertjuh?
Leuk. Als er tenminste niet weer een huis hier in de brand vliegt.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:10 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, de eerste druppels vallen, en het bliksemt al constant aan de horizon. Hoor het al rommelen
Ben gek op noodweerquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:12 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Leuk. Als er tenminste niet weer een huis hier in de brand vliegt.![]()
*Haalt statief, camera, lens van zolder/onder stof vandaan...
Jij bent in Friesland in het voordeel; veel open ruimtes voor foto's maken zonder kunst licht.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:15 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ben gek op noodweer![]()
Altijd zin om in de auto te stappen en naar het centrum van de storm te rijden, lekker genieten van de klappen en bliksems
Ik zou echt nog wel eens met van die Amerikaanse tornadojagers mee willen
linkje?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:16 schreef Iemand91 het volgende:
Hier is het 'ergste' voorbij.
Een aantal foto's zijn wel gelukt.
Wat de mooiste zou worden, is m'n vader door wezen lopen![]()
Hier wat foto's, kunt zien dat ik dit voor het eerst deed, en lui wasquote:
je moet een zvex sho kloon maken! Is echt het pedaal om je amp mee op de flikker te geven....!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:12 schreef The_Dean het volgende:
Versterker klinkt super. Gewone overdrive is al lekker, maar schiet net iets te kort, maar met de Bad Monkey ervoor gaat ie echt
Bestaan ze nog?quote:
Die eerstequote:Op woensdag 29 juni 2011 01:04 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Hier wat foto's, kunt zien dat ik dit voor het eerst deed, en lui was![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
(Gekleurde pixels ga ik nakijken, dat hoort niet)
Volgens mij wel, zag laatst een single van ze geloof ik. Kijk wel zodra ik op de computer zit!quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:55 schreef brother52 het volgende:
[..]
Bestaan ze nog?
Ik heb ze een paar jaar geleden in Haarlem gezien maar na die tijd niets meer van gehoord.
Zal er eens naar kijkenquote:Op woensdag 29 juni 2011 08:26 schreef Ch.J.E_van_Hulthem het volgende:
[..]
je moet een zvex sho kloon maken! Is echt het pedaal om je amp mee op de flikker te geven....!
Dank je. Ik moet volgende keer wel eens wat meer om compositie denken en niet zo lui zijn en binnen gaan zittenquote:
Oh, is goed, hoezo?quote:Op woensdag 29 juni 2011 12:59 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Dank je. Ik moet volgende keer wel eens wat meer om compositie denken en niet zo lui zijn en binnen gaan zitten![]()
Open jij de volgende topic?
Lapohunten is niet zo moeilijkquote:
Omdat jij een up-to-date OP (wiki) hebt. Die je laatst postte was nog voordat je er andere namen in had gezet.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh, is goed, hoezo?
[..]
Lapohunten is niet zo moeilijkOke, misschien toch wel in een topic dat langzamer gaat
Uhm, die OP staat dus gewoon op de wiki en iedereen kan dus het nieuwe topic openen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:34 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Omdat jij een up-to-date OP (wiki) hebt. Die je laatst postte was nog voordat je er andere namen in had gezet.
Hij is idd helemaal bijgewerkt, maar iedereen kan hem in de OP zetten via het eerder gepostte linkjequote:Op woensdag 29 juni 2011 13:34 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Omdat jij een up-to-date OP (wiki) hebt. Die je laatst postte was nog voordat je er andere namen in had gezet.
Dat dusquote:Op woensdag 29 juni 2011 13:41 schreef brother52 het volgende:
[..]
Uhm, die OP staat dus gewoon op de wiki en iedereen kan dus het nieuwe topic openen.
Als ze dan de OP uit de wiki maar gebruiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |