ach, het beestje moest ff een naam hebben, en gezien ik geen gevoel voor humor heb, vond ik het wel passendquote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:39 schreef KaMo het volgende:
[..]
Mars of the Damned? Niet een beetje crue voor een bruiloft?
Bas lijkt me dan echt köt spelenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:45 schreef dj0knuf het volgende:
heb een weekje een bas te leen ;D Iemand nog tips voor leuke liedjes op de bas ?
take 1:
Gave bas! En klinkt goed, probeer Girls Not Grey van AFI eens, zal wel een uitdaging zijnquote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:45 schreef dj0knuf het volgende:
heb een weekje een bas te leen ;D Iemand nog tips voor leuke liedjes op de bas ?
take 1:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:40 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
ach, het beestje moest ff een naam hebben, en gezien ik geen gevoel voor humor heb, vond ik het wel passend
Speelt niet köt hoor, spleet beter dan gitaarquote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Bas lijkt me dan echt köt spelen![]()
Kun je 'm trouwens aan je gewone amp aansluiten?
Volgens mij is dan alleen het frequentiebereik niet heel goed.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Bas lijkt me dan echt köt spelen![]()
Kun je 'm trouwens aan je gewone amp aansluiten?
Leuke typoquote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:50 schreef KaMo het volgende:
[..]
Speelt niet köt hoor, spleet beter dan gitaar
En dat kan, als je hem niet te hard zet, zelfs zonder schade!
Hmmmzquote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:51 schreef Sloeber94 het volgende:
[..]
Volgens mij is dan alleen het frequentiebereik niet heel goed.
Het verschil bij basversterker is voornamelijk de speaker die een lager frequentiebereik heeft, dus beter de lage frequenties pakt en goed geluid van kan maken. Een gitaar komt dan een beetje krakerig over onder de zoveel Hz.
Thanks! En nee, volgens mij niet, weet het niet zeker.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:07 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ziet er goed uit![]()
Worden niet meer gemaakt toch?
Ik denk de overdrive van de amp, maar als die tekort schiet ga ik mijn EQ en Bad Monkey er voor hangenquote:Op maandag 27 juni 2011 22:10 schreef savale het volgende:
Zeker leuk. Ziet er nog als nieuwe uit inderdaad. Ik heb zelf ook een marshall kloon. Ga je de overdrive op de amp gebruiken of doe je dat met effecten?
Word aan gewerktquote:Op maandag 27 juni 2011 22:29 schreef brother52 het volgende:
Hoe zit het trouwens met die midwinter bbq meet?
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:44 schreef Scary_Hairy het volgende:
[..]
Windsor doet me aan truttige engelse dames denken. Gelukkig weet ik dat je hardere muziek speelt.
Bij Thomann en Musicstore staan ze in elk geval niet meer op de site.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:39 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Thanks! En nee, volgens mij niet, weet het niet zeker.
Belsen even PM'en met welke dat zijn, kan hij de OP aanpassen.quote:
Ik kan de Wiki aanpassen, maar ik weet niet wat ik er allemaal uit mag gooienquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:15 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Belsen even PM'en met welke dat zijn, kan hij de OP aanpassen.
Ohnee, hij wordt nu automatisch overgenomen...
Hadden we wel altijd. (Geloof ik) Misschien verloren gegaan bij het automatisch nieuw topic maken. Maar de OP klopt idd niet meer echt, een aantal 'vaste klanten' zie ik in iedergeval nooit hier bijvoorbeeld...quote:
Ik ben een Wiki aan het maken nuquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:25 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Hadden we wel altijd. (Geloof ik) Misschien verloren gegaan bij het automatisch nieuw topic maken. Maar de OP klopt idd niet meer echt, een aantal 'vaste klanten' zie ik in iedergeval nooit hier bijvoorbeeld...
Maar ik geloof dat zo ongeveer iedereen schijt heeft aan de OP, 1e 10 reacties in een nieuw topic gaan over de afbeelding in de OP en dat we weer aanwezig zijn. Dan gaan we weer verder
Ik pas alleen de UI's aan die veranderd zijn en de kapotte linkjesquote:
Mag die van mij er in?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik pas alleen de UI's aan die veranderd zijn en de kapotte linkjes
---------------------------------
Tada! De Wiki van de OP mét bijgewerkte linkjes en UI's
Wiens UI's moeten er volgens jullie nog bij / mogen er weg?
Mij best, donequote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Mag die van mij er in?
Ik was een regelmatige poster in de beginners-thread, maar die is een beetje dood. Ik loop misschien over hiernaartoe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt, als ik zo die lijsten bekijk, en me goed herinner zijn de onderstaande Fokkers, degene die hier tegenwoordig het meest rondhangen, mensen die het net hebben gevraagd, jou nog niet meegerekendquote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:11 schreef RockNijntje het volgende:
Wel handig die stats, maar ik denk dat mensen die hier al een paar jaar niet meer gepost hebben er best uit mogen, toch?
Niet boos worden als ik iemand ben vergetenquote:The-Dean, Dribbel, Witchfynder, TeleluvR, Cynic, brother52, Aresdreams, guitarist, KaMo, -Menno - , Svyagor, Metalfreak, genakt, -H-I-M-, blckbb, wimjongil, N.I.M.B.Y., Ch.J.E_van_Hulthem, Daantke, Iemand91, Muchachooo, Papierversnipperaar, Savale, Gitarist, GuitarJJ, Boerbert, CoiLive, belsen
Kwam ik ook achterquote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:27 schreef BoerBert het volgende:
Ik heb hier meer gepost dan ik dacht joh
Ze staan erinquote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:29 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Klopt, als ik zo die lijsten bekijk, en me goed herinner zijn de onderstaande Fokkers, degene die hier tegenwoordig het meest rondhangen, mensen die het net hebben gevraagd, jou nog niet meegerekend:
[..]
Niet boos worden als ik iemand ben vergeten
Niles-Crane staat er nog niet in.quote:
quote:
Donequote:
Balenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:27 schreef Aresdreams het volgende:
Verdomme, net nieuwe snaren opme 12-snaar aan het leggen, beetje bijstemmen, breekt de hoge G, oude terug proberen te zetten, breekt ook, (zou een .008 moeten zijn) zit nu een .009 snaar op van een setje voor electrisch gitaar... blijft nu wel hopelijk heel... en als het nu was dat die snaren voor me 12-snaar goedkoop waren...
Dat 'gewoon' opnemen en uitbrengen, kan vast wel iemand een filosofie/concept bij bedenken.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:21 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Situatie schets:
10 gitaristen bij elkaar: 10 mensen die keihard random riffs door elkaar heen spelen, allemaal net wat harder willens taan waardoor het ff 1 keiharde ongecontroleerde teringherrie gaat worden
Ruis om je speakers in te laten spelen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:37 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dat 'gewoon' opnemen en uitbrengen, kan vast wel iemand een filosofie/concept bij bedenken.
Ik neem wel een opstapje mee. Anders kan ik 'het' niet op de tafel leggen.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:27 schreef Cynic het volgende:
We kunnen ook een meet doen en dan allemaal onze piemels naast elkaar op tafel leggen. Zien wie het meest te compenseren heeft
Ja en ik heb niet genoeg aan een tafel dus gebruik ik de vloer wel.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:41 schreef Scary_Hairy het volgende:
[..]
Ik neem wel een opstapje mee. Anders kan ik 'het' niet op de tafel leggen.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:01 schreef Iemand91 het volgende:
Ik zou zeggen kies hieronder een aantal uit:
Poststats voor de Topicreeks: GitaristentopicJuj, ik sta op nummer 17SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mag ik ook in de OP?
eigenlijk boeit het me geen fuck, maar ja
Don't let my username fool you...
Je staat erinquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:49 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Juj, ik sta op nummer 17Mag ik ook in de OP?
eigenlijk boeit het me geen fuck, maar ja
nicequote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:08 schreef Cynic het volgende:
Uitnodiging gehad voor een festival in Madrid. Maar eens kijken of we dat gaan doen...
Tof.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:08 schreef Cynic het volgende:
Uitnodiging gehad voor een festival in Madrid. Maar eens kijken of we dat gaan doen...
Nauwelijks, kijken of daar nog wat rek in zit.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:16 schreef brother52 het volgende:
[..]
Tof.
Reis en verblijfkosten worden vergoed?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |