Eh..quote:Op maandag 27 juni 2011 22:27 schreef Cynic het volgende:
We kunnen ook een meet doen en dan allemaal onze piemels naast elkaar op tafel leggen. Zien wie het meest te compenseren heeft
WE HAVE A WINNER!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar doet dat eigenlijk nauwelijks nog.
Windsor doet me aan truttige engelse dames denken. Gelukkig weet ik dat je hardere muziek speelt.quote:
COMPENSEREN? DAN ZOU IK VOORTAAN HIER IN MOETEN PLUGGEN:quote:Op maandag 27 juni 2011 22:27 schreef Cynic het volgende:
We kunnen ook een meet doen en dan allemaal onze piemels naast elkaar op tafel leggen. Zien wie het meest te compenseren heeft
Als dat past moet je het doen jaquote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:02 schreef guitarist het volgende:
[..]
COMPENSEREN? DAN ZOU IK VOORTAAN HIER IN MOETEN PLUGGEN:
[ afbeelding ]
IDD, JE HEBT GELIJK, VOLGENS MIJ IS HET EEN MINI JACK AANSLUITING. MAAR MET EEN VERLOOPJE KAN DAT WEL.quote:
Compensatieverloopjequote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:21 schreef guitarist het volgende:
[..]
IDD, JE HEBT GELIJK, VOLGENS MIJ IS HET EEN MINI JACK AANSLUITING. MAAR MET EEN VERLOOPJE KAN DAT WEL.
Kut CLdayquote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:21 schreef guitarist het volgende:
[..]
IDD, JE HEBT GELIJK, VOLGENS MIJ IS HET EEN MINI JACK AANSLUITING. MAAR MET EEN VERLOOPJE KAN DAT WEL.
WIE SPEELT ER HIER GITAAR NOU DAN?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:43 schreef RockNijntje het volgende:
OHNEE ER ZIT GEEN CAPSLOCK OP MIJN GITAAR
Hmmmz, ik denk dat ik het nog even moet horen met toetsen en 12-snarige gitaar erbijquote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:34 schreef Aresdreams het volgende:
http://soundclick.com/share.cfm?id=10795495
stukje opgenomen voor bruiloft bla...
er komt nog wat meer in dan dat het nu is (toetsen moeten nog opgenomen worden, 12-snarig acoustisch komt er nog bij).
Mars of the Damned? Niet een beetje crue voor een bruiloft?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:34 schreef Aresdreams het volgende:
http://soundclick.com/share.cfm?id=10795495
stukje opgenomen voor bruiloft bla...
er komt nog wat meer in dan dat het nu is (toetsen moeten nog opgenomen worden, 12-snarig acoustisch komt er nog bij).
ach, het beestje moest ff een naam hebben, en gezien ik geen gevoel voor humor heb, vond ik het wel passendquote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:39 schreef KaMo het volgende:
[..]
Mars of the Damned? Niet een beetje crue voor een bruiloft?
Bas lijkt me dan echt köt spelenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:45 schreef dj0knuf het volgende:
heb een weekje een bas te leen ;D Iemand nog tips voor leuke liedjes op de bas ?
take 1:
Gave bas! En klinkt goed, probeer Girls Not Grey van AFI eens, zal wel een uitdaging zijnquote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:45 schreef dj0knuf het volgende:
heb een weekje een bas te leen ;D Iemand nog tips voor leuke liedjes op de bas ?
take 1:
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:40 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
ach, het beestje moest ff een naam hebben, en gezien ik geen gevoel voor humor heb, vond ik het wel passend
Speelt niet köt hoor, spleet beter dan gitaarquote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Bas lijkt me dan echt köt spelen![]()
Kun je 'm trouwens aan je gewone amp aansluiten?
Volgens mij is dan alleen het frequentiebereik niet heel goed.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Bas lijkt me dan echt köt spelen![]()
Kun je 'm trouwens aan je gewone amp aansluiten?
Leuke typoquote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:50 schreef KaMo het volgende:
[..]
Speelt niet köt hoor, spleet beter dan gitaar
En dat kan, als je hem niet te hard zet, zelfs zonder schade!
Hmmmzquote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:51 schreef Sloeber94 het volgende:
[..]
Volgens mij is dan alleen het frequentiebereik niet heel goed.
Het verschil bij basversterker is voornamelijk de speaker die een lager frequentiebereik heeft, dus beter de lage frequenties pakt en goed geluid van kan maken. Een gitaar komt dan een beetje krakerig over onder de zoveel Hz.
Thanks! En nee, volgens mij niet, weet het niet zeker.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:07 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ziet er goed uit![]()
Worden niet meer gemaakt toch?
Ik denk de overdrive van de amp, maar als die tekort schiet ga ik mijn EQ en Bad Monkey er voor hangenquote:Op maandag 27 juni 2011 22:10 schreef savale het volgende:
Zeker leuk. Ziet er nog als nieuwe uit inderdaad. Ik heb zelf ook een marshall kloon. Ga je de overdrive op de amp gebruiken of doe je dat met effecten?
Word aan gewerktquote:Op maandag 27 juni 2011 22:29 schreef brother52 het volgende:
Hoe zit het trouwens met die midwinter bbq meet?
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 00:44 schreef Scary_Hairy het volgende:
[..]
Windsor doet me aan truttige engelse dames denken. Gelukkig weet ik dat je hardere muziek speelt.
Bij Thomann en Musicstore staan ze in elk geval niet meer op de site.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:39 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Thanks! En nee, volgens mij niet, weet het niet zeker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |