Bradleyquote:Op maandag 27 juni 2011 22:27 schreef Cynic het volgende:
We kunnen ook een meet doen en dan allemaal onze piemels naast elkaar op tafel leggen. Zien wie het meest te compenseren heeft
quote:Op maandag 27 juni 2011 22:27 schreef Cynic het volgende:
We kunnen ook een meet doen en dan allemaal onze piemels naast elkaar op tafel leggen. Zien wie het meest te compenseren heeft
quote:Op maandag 27 juni 2011 22:27 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Neeeeeeeeee, die van mij gaat maar tot 10.
Dan vertekent het beeld wel een beetje.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:29 schreef brother52 het volgende:
Hoe zit het trouwens met die midwinter bbq meet?
Eh..quote:Op maandag 27 juni 2011 22:27 schreef Cynic het volgende:
WE HAVE A WINNER!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar doet dat eigenlijk nauwelijks nog.
Windsor doet me aan truttige engelse dames denken. Gelukkig weet ik dat je hardere muziek speelt.quote:
COMPENSEREN? DAN ZOU IK VOORTAAN HIER IN MOETEN PLUGGEN:quote:Op maandag 27 juni 2011 22:27 schreef Cynic het volgende:
Als dat past moet je het doen jaquote:Op dinsdag 28 juni 2011 01:02 schreef guitarist het volgende:
[..]
COMPENSEREN? DAN ZOU IK VOORTAAN HIER IN MOETEN PLUGGEN:
[ afbeelding ]
IDD, JE HEBT GELIJK, VOLGENS MIJ IS HET EEN MINI JACK AANSLUITING. MAAR MET EEN VERLOOPJE KAN DAT WEL.quote:
Compensatieverloopjequote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:21 schreef guitarist het volgende:
[..]
IDD, JE HEBT GELIJK, VOLGENS MIJ IS HET EEN MINI JACK AANSLUITING. MAAR MET EEN VERLOOPJE KAN DAT WEL.
Kut CLdayquote:Op dinsdag 28 juni 2011 09:21 schreef guitarist het volgende:
[..]
IDD, JE HEBT GELIJK, VOLGENS MIJ IS HET EEN MINI JACK AANSLUITING. MAAR MET EEN VERLOOPJE KAN DAT WEL.
WIE SPEELT ER HIER GITAAR NOU DAN?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 10:43 schreef RockNijntje het volgende:
OHNEE ER ZIT GEEN CAPSLOCK OP MIJN GITAAR
Hmmmz, ik denk dat ik het nog even moet horen met toetsen en 12-snarige gitaar erbijquote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:34 schreef Aresdreams het volgende:
http://soundclick.com/share.cfm?id=10795495
stukje opgenomen voor bruiloft bla...
er komt nog wat meer in dan dat het nu is (toetsen moeten nog opgenomen worden, 12-snarig acoustisch komt er nog bij).
Mars of the Damned? Niet een beetje crue voor een bruiloft?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:34 schreef Aresdreams het volgende:
http://soundclick.com/share.cfm?id=10795495
stukje opgenomen voor bruiloft bla...
er komt nog wat meer in dan dat het nu is (toetsen moeten nog opgenomen worden, 12-snarig acoustisch komt er nog bij).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |