Belsen even PM'en met welke dat zijn, kan hij de OP aanpassen.quote:
Ik kan de Wiki aanpassen, maar ik weet niet wat ik er allemaal uit mag gooienquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:15 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Belsen even PM'en met welke dat zijn, kan hij de OP aanpassen.
Ohnee, hij wordt nu automatisch overgenomen...
Hadden we wel altijd. (Geloof ik) Misschien verloren gegaan bij het automatisch nieuw topic maken. Maar de OP klopt idd niet meer echt, een aantal 'vaste klanten' zie ik in iedergeval nooit hier bijvoorbeeld...quote:
Ik ben een Wiki aan het maken nuquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:25 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Hadden we wel altijd. (Geloof ik) Misschien verloren gegaan bij het automatisch nieuw topic maken. Maar de OP klopt idd niet meer echt, een aantal 'vaste klanten' zie ik in iedergeval nooit hier bijvoorbeeld...
Maar ik geloof dat zo ongeveer iedereen schijt heeft aan de OP, 1e 10 reacties in een nieuw topic gaan over de afbeelding in de OP en dat we weer aanwezig zijn. Dan gaan we weer verder
Ik pas alleen de UI's aan die veranderd zijn en de kapotte linkjesquote:
Mag die van mij er in?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik pas alleen de UI's aan die veranderd zijn en de kapotte linkjes
---------------------------------
Tada! De Wiki van de OP mét bijgewerkte linkjes en UI's
Wiens UI's moeten er volgens jullie nog bij / mogen er weg?
Mij best, donequote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Mag die van mij er in?
Ik was een regelmatige poster in de beginners-thread, maar die is een beetje dood. Ik loop misschien over hiernaartoe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt, als ik zo die lijsten bekijk, en me goed herinner zijn de onderstaande Fokkers, degene die hier tegenwoordig het meest rondhangen, mensen die het net hebben gevraagd, jou nog niet meegerekendquote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:11 schreef RockNijntje het volgende:
Wel handig die stats, maar ik denk dat mensen die hier al een paar jaar niet meer gepost hebben er best uit mogen, toch?
Niet boos worden als ik iemand ben vergetenquote:The-Dean, Dribbel, Witchfynder, TeleluvR, Cynic, brother52, Aresdreams, guitarist, KaMo, -Menno - , Svyagor, Metalfreak, genakt, -H-I-M-, blckbb, wimjongil, N.I.M.B.Y., Ch.J.E_van_Hulthem, Daantke, Iemand91, Muchachooo, Papierversnipperaar, Savale, Gitarist, GuitarJJ, Boerbert, CoiLive, belsen
Kwam ik ook achterquote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:27 schreef BoerBert het volgende:
Ik heb hier meer gepost dan ik dacht joh
Ze staan erinquote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:29 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Klopt, als ik zo die lijsten bekijk, en me goed herinner zijn de onderstaande Fokkers, degene die hier tegenwoordig het meest rondhangen, mensen die het net hebben gevraagd, jou nog niet meegerekend:
[..]
Niet boos worden als ik iemand ben vergeten
Niles-Crane staat er nog niet in.quote:
quote:
Donequote:
Balenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:27 schreef Aresdreams het volgende:
Verdomme, net nieuwe snaren opme 12-snaar aan het leggen, beetje bijstemmen, breekt de hoge G, oude terug proberen te zetten, breekt ook, (zou een .008 moeten zijn) zit nu een .009 snaar op van een setje voor electrisch gitaar... blijft nu wel hopelijk heel... en als het nu was dat die snaren voor me 12-snaar goedkoop waren...
Dat 'gewoon' opnemen en uitbrengen, kan vast wel iemand een filosofie/concept bij bedenken.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:21 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Situatie schets:
10 gitaristen bij elkaar: 10 mensen die keihard random riffs door elkaar heen spelen, allemaal net wat harder willens taan waardoor het ff 1 keiharde ongecontroleerde teringherrie gaat worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |