Ruis om je speakers in te laten spelen.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:37 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dat 'gewoon' opnemen en uitbrengen, kan vast wel iemand een filosofie/concept bij bedenken.
Ik neem wel een opstapje mee. Anders kan ik 'het' niet op de tafel leggen.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:27 schreef Cynic het volgende:
We kunnen ook een meet doen en dan allemaal onze piemels naast elkaar op tafel leggen. Zien wie het meest te compenseren heeft
Ja en ik heb niet genoeg aan een tafel dus gebruik ik de vloer wel.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:41 schreef Scary_Hairy het volgende:
[..]
Ik neem wel een opstapje mee. Anders kan ik 'het' niet op de tafel leggen.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 18:01 schreef Iemand91 het volgende:
Ik zou zeggen kies hieronder een aantal uit:
Poststats voor de Topicreeks: GitaristentopicJuj, ik sta op nummer 17SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mag ik ook in de OP?
eigenlijk boeit het me geen fuck, maar ja
Don't let my username fool you...
Je staat erinquote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:49 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Juj, ik sta op nummer 17Mag ik ook in de OP?
eigenlijk boeit het me geen fuck, maar ja
nicequote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:08 schreef Cynic het volgende:
Uitnodiging gehad voor een festival in Madrid. Maar eens kijken of we dat gaan doen...
Tof.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:08 schreef Cynic het volgende:
Uitnodiging gehad voor een festival in Madrid. Maar eens kijken of we dat gaan doen...
Nauwelijks, kijken of daar nog wat rek in zit.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:16 schreef brother52 het volgende:
[..]
Tof.
Reis en verblijfkosten worden vergoed?
Geen idee, heeft verder geen speciale reden geloof ik.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:33 schreef Bosbeetle het volgende:
Zou wel stoer zijn
Wat is er trouwens met het nieuws van jullie site gebeurt normaal stonden de laatste verhaaltjes er nog op maar nu helemaal niks.
Ja ik!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:22 schreef savale het volgende:
Gaan er trouwens van hier naast RockNijntje en ik nog meer naar Werchter?
Zal ik morgen even doen, zit mobiel nuquote:
Ik heb een C-dec Junior amp van Fender. Perfect voor thuis gebruik en wat extra optiesquote:Op dinsdag 28 juni 2011 21:50 schreef RedFever007 het volgende:
Even een vraagje: Ik ben dus van plan een elektrische gitaar aan te schaffen naast mn akoestischeNu heb ik eens naar versterkers gekeken en mijn oog is gevalllen op een Cube 20X/XL Mede omdat ik gewoon in een appartement woon en de buren niet al teveel lastig wil vallen en ik niet in een band speel.
Iemand een alternatief in die prijsklasse? (uit mn hoofd iets van 150E nieuw) Of iemand die een Cube 20/30 "over" heeftPM me maar
Heb je ze weggespeeld met je buizenbak?quote:
Haha nee, voordat die er was waren ze al wegquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Heb je ze weggespeeld met je buizenbak?
Ja, de eerste druppels vallen, en het bliksemt al constant aan de horizon. Hoor het al rommelenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:09 schreef Iemand91 het volgende:
En als je heel veel mogelijkheden/instellingen wil; de Fender Mustang series.
Kun je ook op de laptop aansluiten voor instellingen enzo.
Bij jullie ook al zo'n lekkuh weertjuh?
Leuk. Als er tenminste niet weer een huis hier in de brand vliegt.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:10 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, de eerste druppels vallen, en het bliksemt al constant aan de horizon. Hoor het al rommelen
Ben gek op noodweerquote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:12 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Leuk. Als er tenminste niet weer een huis hier in de brand vliegt.![]()
*Haalt statief, camera, lens van zolder/onder stof vandaan...
Jij bent in Friesland in het voordeel; veel open ruimtes voor foto's maken zonder kunst licht.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:15 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ben gek op noodweer![]()
Altijd zin om in de auto te stappen en naar het centrum van de storm te rijden, lekker genieten van de klappen en bliksems
Ik zou echt nog wel eens met van die Amerikaanse tornadojagers mee willen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |