twitter:_micro twitterde op vrijdag 24-06-2011 om 13:01:16Kan ik iemand blij maken met een Squier Tele Custom? Voor ¤195,- is hij van jou inclusief koffer! http://t.co/Ehdamyp reageer retweet
Leuk! Kan alleen niet meteen alles opmaken aan gearquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:10 schreef guitarist het volgende:
twitter:_micro twitterde op vrijdag 24-06-2011 om 13:01:16Kan ik iemand blij maken met een Squier Tele Custom? Voor ¤195,- is hij van jou inclusief koffer! http://t.co/Ehdamyp reageer retweet
Kan je tegenwoordig tweets quoten? Awesome.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:10 schreef guitarist het volgende:
Heb er nog wel een te koop toevalligquote:
Laatst heel even met een Mustang II gespeeld. Was er niet echt van onder de indruk.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:07 schreef ElmoFan het volgende:
Heeft iemand ervaring met een Fender Mustang (1) amp? Zijn die effecten wat?
Gewoon proberen. In tegenstelling tot broer zijn er heel veel mensen wél over te spreken, waaronder ik.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:07 schreef ElmoFan het volgende:
Heeft iemand ervaring met een Fender Mustang (1) amp? Zijn die effecten wat?
Klinkt erg lekker! Dat randje kan best hoor. Hangt daar nou die witte SG?quote:
Cool! Ik ben al in Oeganda in Rusland en Oeganda in Brazilië geweestquote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:01 schreef Metalfreak het volgende:
[...]
Maar eerst nog een weekje werken en dan twee weken Oeganda in Afrika
[...]
Blackstarquote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:54 schreef RoW_0 het volgende:
Kan iemand me helpen met wat voor versterker ik moet kopen?
Ik had eerder dus een Bugera 6262. En ik was echt gek op het geluid. 120 watt was eigenlijk iets te veel voor mij, maar hij was dus al na een paar dagen kapot. Nu wil ik dus een nieuwe, maar dan hier in Nederland (wss bij feedback of bax?)
Het moet een buizenversterker zijn voor Death, Thrash en Black metal. ofterwel.. moet een dikke gain knop op zitten. Het moet ook een Combo zijn. dus vaak met 2x 12" speakers. Budget is rond de 430-500euro max.
Alvast bedankt mensen
70-680? Gefecliciteerd! Ik ben er vorige week voor gefaald, want had het te druk op werk om me degelijk voor te bereiden, maar de volgende keer pwn ik hemquote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:01 schreef Metalfreak het volgende:
Juj, vandaag weer een Microsoft certificaat Windows 7 binnen, nog 2 dan ben ik Enterprise Admin... Maar eerst nog een weekje werken en dan twee weken Oeganda in Afrika
Lullig.quote:
Doorgaan!quote:
Is goed, hoeveel wou je bijleggen?quote:
Amp + cab, dan geef ik je een 10tje!quote:
Ja, krijg je het zonder gedoe geintoneerd: Neequote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:17 schreef 73 het volgende:
is het mogelijk om je de nek van een gitaar op de body van een basgitaar te zetten?
Ik heb geen plan, ik vind alleen dat dit soort bass-bodies er geil uitzien, helaas speel ik geen bassquote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:19 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ja, krijg je het zonder gedoe geintoneerd: Nee
Wat is je plan?
Whehehe, terwijl die gitaar 600 nieuw is zekerquote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:18 schreef KaMo het volgende:
[..]
Amp + cab, dan geef ik je een 10tje!
En een kop koffie als je hem komt brengen!
Je complete mensuur is dan helemaal overhoop.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:22 schreef 73 het volgende:
[..]
Ik heb geen plan, ik vind alleen dat dit soort bass-bodies er geil uitzien, helaas speel ik geen bass
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |