twitter:_micro twitterde op vrijdag 24-06-2011 om 13:01:16Kan ik iemand blij maken met een Squier Tele Custom? Voor ¤195,- is hij van jou inclusief koffer! http://t.co/Ehdamyp reageer retweet
Leuk! Kan alleen niet meteen alles opmaken aan gearquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:10 schreef guitarist het volgende:
twitter:_micro twitterde op vrijdag 24-06-2011 om 13:01:16Kan ik iemand blij maken met een Squier Tele Custom? Voor ¤195,- is hij van jou inclusief koffer! http://t.co/Ehdamyp reageer retweet
Kan je tegenwoordig tweets quoten? Awesome.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:10 schreef guitarist het volgende:
Heb er nog wel een te koop toevalligquote:
Laatst heel even met een Mustang II gespeeld. Was er niet echt van onder de indruk.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:07 schreef ElmoFan het volgende:
Heeft iemand ervaring met een Fender Mustang (1) amp? Zijn die effecten wat?
Gewoon proberen. In tegenstelling tot broer zijn er heel veel mensen wél over te spreken, waaronder ik.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:07 schreef ElmoFan het volgende:
Heeft iemand ervaring met een Fender Mustang (1) amp? Zijn die effecten wat?
Klinkt erg lekker! Dat randje kan best hoor. Hangt daar nou die witte SG?quote:
Cool! Ik ben al in Oeganda in Rusland en Oeganda in Brazilië geweestquote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:01 schreef Metalfreak het volgende:
[...]
Maar eerst nog een weekje werken en dan twee weken Oeganda in Afrika
[...]
Blackstarquote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:54 schreef RoW_0 het volgende:
Kan iemand me helpen met wat voor versterker ik moet kopen?
Ik had eerder dus een Bugera 6262. En ik was echt gek op het geluid. 120 watt was eigenlijk iets te veel voor mij, maar hij was dus al na een paar dagen kapot. Nu wil ik dus een nieuwe, maar dan hier in Nederland (wss bij feedback of bax?)
Het moet een buizenversterker zijn voor Death, Thrash en Black metal. ofterwel.. moet een dikke gain knop op zitten. Het moet ook een Combo zijn. dus vaak met 2x 12" speakers. Budget is rond de 430-500euro max.
Alvast bedankt mensen
70-680? Gefecliciteerd! Ik ben er vorige week voor gefaald, want had het te druk op werk om me degelijk voor te bereiden, maar de volgende keer pwn ik hemquote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:01 schreef Metalfreak het volgende:
Juj, vandaag weer een Microsoft certificaat Windows 7 binnen, nog 2 dan ben ik Enterprise Admin... Maar eerst nog een weekje werken en dan twee weken Oeganda in Afrika
Lullig.quote:
Doorgaan!quote:
Is goed, hoeveel wou je bijleggen?quote:
Amp + cab, dan geef ik je een 10tje!quote:
Ja, krijg je het zonder gedoe geintoneerd: Neequote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:17 schreef 73 het volgende:
is het mogelijk om je de nek van een gitaar op de body van een basgitaar te zetten?
Ik heb geen plan, ik vind alleen dat dit soort bass-bodies er geil uitzien, helaas speel ik geen bassquote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:19 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ja, krijg je het zonder gedoe geintoneerd: Nee
Wat is je plan?
Whehehe, terwijl die gitaar 600 nieuw is zekerquote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:18 schreef KaMo het volgende:
[..]
Amp + cab, dan geef ik je een 10tje!
En een kop koffie als je hem komt brengen!
Je complete mensuur is dan helemaal overhoop.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:22 schreef 73 het volgende:
[..]
Ik heb geen plan, ik vind alleen dat dit soort bass-bodies er geil uitzien, helaas speel ik geen bass
[ afbeelding ]
en als ik de brug nou aanpas?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:29 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Je complete mensuur is dan helemaal overhoop.
Als in verplaats?quote:
Hoeveel had je ookalweer!?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:28 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Whehehe, terwijl die gitaar 600 nieuw is zeker
Amp + dozen isolatiematjes
Ga bas spelen!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:22 schreef 73 het volgende:
[..]
Ik heb geen plan, ik vind alleen dat dit soort bass-bodies er geil uitzien, helaas speel ik geen bass
[ afbeelding ]
[TK] Artec optische muis, erg oldskoolquote:
Kan je beter een stratocaster halen met die sunburst en dan een custom pickguard erop gooien en custom brug. Want de vorm is niet echt zo speciaal (behalve dan dat die groter is)quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:22 schreef 73 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:
Ideaal ding, ik gebruik het ding thuis als backup. Niks mis mee...quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:39 schreef ElmoFan het volgende:
Iemand ervaring met de Roland Cube 20x? Ik heb niet zo veel nodig maar die effecten die erin zitten zijn gewoon handig als je bepaalde nummers wil naspelen, en solo's
Er bestaan inderdaad kleinere varianten van elektrische gitaren, zoals deze Squier:quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:08 schreef Fogel het volgende:
Hallo gitaristen!
Mijn zoon (over een paar weken 6) is opeens helemaal bezeten van gitaren, en vooral "rock gitaren" (electrisch dus). Goed, bijna zijn verjaardag, dus wat mij betreft wordt dat zijn cadeau, maar ik heb helemaal geen verstand van gitaren. Bestaan er kleinere formaten voor kinderen? Of wat is een goede gitaar om te beginnen voor een 6-jarige?
Switch omdraaien, 2 sec werk...quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:49 schreef BurnaBoy het volgende:
Magisch moment. Mijn eerste setje elementen ingebouwd.
Blijkbaar kan ik toch solderen![]()
Alleen werkt mijn switch nu andersom![]()
Brug en nek element dus omgewisseld, Maar dat doet geen pijn
Spongebob is misschien zelfs een motiverende factor om door te gaan na 3 wekenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:38 schreef TeleluvR het volgende:
Of je koopt voor weinig zoiets: http://www.thomann.de/nl/cat.html?gf=shortscale&oa=pra
Ben je in ieder geval niet failliet als de gitaar na drie weken in de hoek van de kamer staat. Die spongebob gitaar is best wel tof eigenlijk
Teveel als je alles al dicht hebt zitten, Laat het wel lekker zo zitten. Heeft wel watquote:
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:26 schreef Niles-Crane het volgende:
aww yea ik maak mijn eigen blues-budgetsound met een cheapo versterker en een pocket pod op standje ''Cocaine''
Baby Dean From Hellquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:17 schreef Fogel het volgende:
[..]
Spongebob is misschien zelfs een motiverende factor om door te gaan na 3 weken
Maar die Squier ziet er ook erg goed uit....
Blijkbaar dus genoeg opties zoals ik het nu al zie, da's mooi.
Budget is gelukkig niet zo'n probleem
Buizenquote:Op zondag 26 juni 2011 02:04 schreef elplato het volgende:
Oja.. ik heb sinds een paar dagen mn Fender Super Champ XD
Ik heb een oud model cube, ooit tweedehands gekocht voor 120 geloof ik.quote:
Je mag mijn Cube ook wel even lenen hoor, als je daarmee uit de brand bent...quote:Op zondag 26 juni 2011 11:20 schreef The_Dean het volgende:
Hoopte stiekem voor een paar tientjes klaar te zijn
Die is bij mij te koop. Ook de JS100 op MP is van mij.quote:Op zondag 26 juni 2011 10:36 schreef TeleluvR het volgende:
Topgitaar voor weinig:
http://www.speurders.nl/o(...)g821dx-89855267.html
[ afbeelding ]
Je G snaar moet naar een A ?quote:Op zondag 26 juni 2011 18:37 schreef mr-green het volgende:
Ok ik probeer dus mijn akoestische gitaar in Open D te tunen ''Mark Tremonti'' stijl (dus DADADD). Nu zitten er best dikke snaren op mijn gitaar (.12 volgens mij). Alle snaren zijn getuned naar de juiste noot echter mijn G snaar wil niet echt mee werken. Ik heb het gevoel dat als ik die tune naar D dat de snaar dan breekt
Iemand meer ervaring hiermee? Of moet ik het gewoon erop wagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |