en als ik de brug nou aanpas?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:29 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Je complete mensuur is dan helemaal overhoop.
Als in verplaats?quote:
Hoeveel had je ookalweer!?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:28 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Whehehe, terwijl die gitaar 600 nieuw is zeker
Amp + dozen isolatiematjes
Ga bas spelen!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:22 schreef 73 het volgende:
[..]
Ik heb geen plan, ik vind alleen dat dit soort bass-bodies er geil uitzien, helaas speel ik geen bass
[ afbeelding ]
[TK] Artec optische muis, erg oldskoolquote:
Kan je beter een stratocaster halen met die sunburst en dan een custom pickguard erop gooien en custom brug. Want de vorm is niet echt zo speciaal (behalve dan dat die groter is)quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:22 schreef 73 het volgende:
[..]
Ik heb geen plan, ik vind alleen dat dit soort bass-bodies er geil uitzien, helaas speel ik geen bass
[ afbeelding ]
quote:
Ideaal ding, ik gebruik het ding thuis als backup. Niks mis mee...quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:39 schreef ElmoFan het volgende:
Iemand ervaring met de Roland Cube 20x? Ik heb niet zo veel nodig maar die effecten die erin zitten zijn gewoon handig als je bepaalde nummers wil naspelen, en solo's
Er bestaan inderdaad kleinere varianten van elektrische gitaren, zoals deze Squier:quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:08 schreef Fogel het volgende:
Hallo gitaristen!
Mijn zoon (over een paar weken 6) is opeens helemaal bezeten van gitaren, en vooral "rock gitaren" (electrisch dus). Goed, bijna zijn verjaardag, dus wat mij betreft wordt dat zijn cadeau, maar ik heb helemaal geen verstand van gitaren. Bestaan er kleinere formaten voor kinderen? Of wat is een goede gitaar om te beginnen voor een 6-jarige?
Switch omdraaien, 2 sec werk...quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:49 schreef BurnaBoy het volgende:
Magisch moment. Mijn eerste setje elementen ingebouwd.
Blijkbaar kan ik toch solderen![]()
Alleen werkt mijn switch nu andersom![]()
Brug en nek element dus omgewisseld, Maar dat doet geen pijn
Spongebob is misschien zelfs een motiverende factor om door te gaan na 3 wekenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:38 schreef TeleluvR het volgende:
Of je koopt voor weinig zoiets: http://www.thomann.de/nl/cat.html?gf=shortscale&oa=pra
Ben je in ieder geval niet failliet als de gitaar na drie weken in de hoek van de kamer staat. Die spongebob gitaar is best wel tof eigenlijk
Teveel als je alles al dicht hebt zitten, Laat het wel lekker zo zitten. Heeft wel watquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |