Voor de warmte/hitte hoef je het niet te doen, telefoon gaf 28 graden aan.quote:
Vivaaaaaaquote:
En dan naar The Bellagio?quote:
True.quote:Op maandag 27 juni 2011 14:32 schreef Dribbel_ het volgende:
Zo'n bounty eiland heeft een heel ander klimaat. Daar is het lekker als het 28 graden is, hier is het kut
quote:Op maandag 27 juni 2011 14:39 schreef brother52 het volgende:
[..]
En dan naar The BellagioHard Rock Hotel?
quote:Op maandag 27 juni 2011 11:24 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Maar die zijn nog iets buiten mijn budget, vandaar deze
Ook tweedehands, en die zit nogal een stuk onder de prijs van een JCM800.
Ik heb al een echte JCM 800 comboquote:Op maandag 27 juni 2011 11:53 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Klopt, is van bekenden van me. Al eens over gespeeld met een gig, wel fijne versterker
En hoor alleen maar goede dingen over de Windsor, schijnt te kunnen wedijveren met de 800.
Die echte komt er nog wel eens [of de 900] hoor. Gewoon omdat Marshall![]()
![]()
Die dingen kunnen open, dat weet je?quote:Op maandag 27 juni 2011 16:37 schreef Aresdreams het volgende:
Zo, weer terug uit de Ardenne, en wat is het WARM! ik wil een auto met airco...
ja, dat weet ik, en zoals savale zegt, een luchtstroom van 30 graden die binnen kwam. En voor een paar minuten prima, maar als je een uur aan het rijden bent en het is 30 graden of warmer in de auto, is het geen pretjequote:Op maandag 27 juni 2011 17:19 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Die dingen kunnen open, dat weet je?
[ afbeelding ]
Alles beter dan airco. Gegarandeerd twee dagen later verkouden!quote:Op maandag 27 juni 2011 17:46 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
ja, dat weet ik, en zoals savale zegt, een luchtstroom van 30 graden die binnen kwam. En voor een paar minuten prima, maar als je een uur aan het rijden bent en het is 30 graden of warmer in de auto, is het geen pretje
Tuurlijk niet. Gewoon rusting koeler laten worden in de auto en ruim voor aankomst het weer warmer laten worden in de auto. Je wordt wel verkouden als je alles meteen vol aanzet en vanuit je lekker koele auto direct weer in de volle zon gaat zittenquote:Op maandag 27 juni 2011 17:49 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Alles beter dan airco. Gegarandeerd twee dagen later verkouden!
De beste weet ik niet, maar wel een hele goeiequote:Op maandag 27 juni 2011 19:57 schreef ElmoFan het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met de Yamaha Pacifica 112? Ze zeggen dat het de beste beginners gitaar is
Er is geen 'beste' beginnersgitaar. Het is maar net wat je wil.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:57 schreef ElmoFan het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met de Yamaha Pacifica 112? Ze zeggen dat het de beste beginners gitaar is
Mijn beste beginners gitaar was een 3e hands krot dat ik 3 maanden lang kon mishandelen lenen van een collega. En daarna samen met hem een hele redelijke (nieuwe) Ibanez gekocht.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:57 schreef ElmoFan het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |