en vul de lijst met topics ook even aan, die is bij #211 geblevenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:27 schreef robuust89 het volgende:
Equal, doe eens OP kopieren uit de wiki aub?
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:27 schreef robuust89 het volgende:
Equal, doe eens OP kopieren uit de wiki aub?
Donequote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:28 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en vul de lijst met topics ook even aan, die is bij #211 gebleven
Kan ik doen, ik kan ook de topicchian posten zodat je gelijk de hele lijst hebquote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:28 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en vul de lijst met topics ook even aan, die is bij #211 gebleven
Nu nog een TT verzinnen en dan kan deze weer volgespamd wordenquote:
Held. Eigenlijk is die laatste lijst niet nodig nu die topicchain bestaat... scheelt weer moeitequote:
Dan moet Harm eerst wakker wordenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:31 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Nu nog een TT verzinnen en dan kan deze weer volgespamd worden
Ja M.I., hoe zit dit???quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:34 schreef eQuaL het volgende:
WAAROM??? Staat dit nummer zo hoog en Magic op 300-nogwat?
Goed verkocht op dance tunes zeker..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het was niet aanvallend bedoeld. Ik snap ook wel dat die nummers idd ook keihoog staan. Begrijp alleen niet dat Magic zo laag staat. Magic is niet alleen hier populair, het stond op nummer 5 van de top 100 2010! Die top 100 is echt gebaseerd op verkoop, dus vond het gewoon vaag...quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:38 schreef Mind.Illusion het volgende:
Ik snap niet dat iedereen zo zit te zeiken dat tracks als deze zo hoog staan. Goed tis ook niet mijn voorkeur maar met een heel klein beetje logisch nadenken... kan iedereen zelf ook wel begrijpen dat tracks als deze... MMA, spacer, tonight super hoog staan...
Spacer en Tonight zijn wel okequote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:38 schreef Mind.Illusion het volgende:
Ik snap niet dat iedereen zo zit te zeiken dat tracks als deze zo hoog staan. Goed tis ook niet mijn voorkeur maar met een heel klein beetje logisch nadenken... kan iedereen zelf ook wel begrijpen dat tracks als deze... MMA, spacer, tonight super hoog staan...
Ja begrijpen doen we het ook wel maar ACCEPTEREN dat nooit!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:38 schreef Mind.Illusion het volgende:
De logica daarvan ontgaat mij.. maar dat er veel achterlijke mensen op de wereld is weet ik wel.. en die luisteren ook naar hardstyle.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:38 schreef Mind.Illusion het volgende:
Populaire plaat is grotere verkoop is hoog in de lijst. Snap het wel, maar snap het niet.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:39 schreef 16meter het volgende:
d
[..]
De logica daarvan ontgaat mij.. maar dat er veel achterlijk volk op de wereld is weet ik wel..
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:39 schreef 16meter het volgende:
d
[..]
De logica daarvan ontgaat mij.. maar dat er veel achterlijk volk op de wereld is weet ik wel.. en die luisteren ook naar hardstyle.
Daarom luister ik al ook een tijd niet maar naar Fearfm (top 40's)... iedere keer dezelfde troep. Beter een top 500 samengesteld door expertsquote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:40 schreef InGebruik het volgende:
[..]
Populaire plaat is grotere verkoop is hoog in de lijst. Snap het wel, maar snap het niet.
Dat doe ik sowieso al nooit.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:41 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Daarom luister ik al ook een tijd niet maar naar Fearfm (top 40's)... iedere keer dezelfde troep. Beter een top 500 samengesteld door experts
Als dat populair is bij het grote publiek..quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:41 schreef 16meter het volgende:
Ik vind het niet zo logisch dat kwalitatief slechte muziek beter verkoopt dan goede muziek.
Maar het zij zo.:(
dat jij het een slecht nummer vindt.. wil niet zeggen dat het kwalitatief slecht is hequote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:41 schreef 16meter het volgende:
Ik vind het niet zo logisch dat kwalitatief slechte muziek beter verkoopt dan goede muziek.
Maar het zij zo.:(
True thatquote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:42 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
dat jij het een slecht nummer vindt.. wil niet zeggen dat het kwalitatief slecht is he
I beg to differ, zijn wil is wet in dit forum!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:42 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
dat jij het een slecht nummer vindt.. wil niet zeggen dat het kwalitatief slecht is he
Dat is waar Showtek maakt ook gewoon kwalitatief hele goede nummers. Ik ben het steeds meer gaan waarderen doordat ik het niet meer zie als hardstyle. Thuis dan hè, op feesten hoef ik er niks mee.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:42 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Klopt, ik bepaal hier al jaren de standaard.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:43 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
I beg to differ, zijn wil is wet in dit forum!
Loudness
Jawel, want Dennis is een expert op het gebied van hardstylemuziek.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:42 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:44 schreef 16meter het volgende:
[..]
Klopt, ik bepaal hier al jaren de standaard.
Ik weet nog dat er een tijdje geleden een onbekend nummer op nr1 stond omdat een paar vrienden hem hadden gedownloadquote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:45 schreef NLS04 het volgende:
In wat voor een absolute aantallen qua verkoop moet je eigenlijk denken voor dit soort platen?
Snap ik wel, om zo'n relatief groot radiostation draaiende te houden moet je het hebben van de mainstream en niet de "underground". Maar die luisteraars verlies je er dus wel meequote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:44 schreef StM het volgende:
Je vergeet ook dat bij FearFM de Nederlanders nogal in de minderheid zijnLaat staan degene die al lang luisteren. Het bereik van Fear.FM is zo enorm groot dat een aantal liefhebbers een druppel op de gloeiende plaat is.
Maar zeer binnenkort komt er een Early HS / Hard Trance stream bij, misschien is dat wel wat voor je.
Loopt er weer een neger weg met je shit?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:49 schreef T_Killer het volgende:
Hej, laat d'n dieje ghettoblaster es vallen
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:53 schreef 16meter het volgende:
[ afbeelding ]
Serieus conflicterende geluiden!
Iedere resident is vrij om te draaien wat hij wil, early, raw etc. Alleen early gaan we wss nu wel helemaal naar die aparte stream verplaatsen, 1 omdat het dan veel meer ruimte krijgt en 2 de mensen die er echt niks van moeten weten het rustig kunnen negeren.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:45 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ik weet nog dat er een tijdje geleden een onbekend nummer op nr1 stond omdat een paar vrienden hem hadden gedownload
[..]
Snap ik wel, om zo'n relatief groot radiostation draaiende te houden moet je het hebben van de mainstream en niet de "underground". Maar die luisteraars verlies je er dus wel mee
Ah dat was hem dus! Ja hij is dus verdwenenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:55 schreef Sc0tTy het volgende:
DEEEECIIIIBELLLL BAM BAMBAM
hmm waar is dat snel hakkende emoticontje ?
Bij mij werkt alles gewoonquote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:58 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Idd, dan weet ik ff niet welke plaatjes er nu missen in de OP
O oke, ja ik heb al een hele tijd (half jaar ofzo) niet meer geluisterd, een maandje nadat Fear weer online kwam. Eigenlijk omdat steeds als ik inschakelde er weer zo'n nummer als Just as Easy of Dirty Soundz was dus dan had ik er al geen zin meer inquote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:55 schreef StM het volgende:
[..]
Iedere resident is vrij om te draaien wat hij wil, early, raw etc. Alleen early gaan we wss nu wel helemaal naar die aparte stream verplaatsen, 1 omdat het dan veel meer ruimte krijgt en 2 de mensen die er echt niks van moeten weten het rustig kunnen negeren.
We hebben verschillende residents die alleen maar early draaien, Silvio Aquila bv.
http://www.fear.fm/radio/program/silvio-aquila/75/session/433
2Dangerous start ook vaak met een uurtje oud werk. Mocht je willen is er ook voor de liefhebber eigenlijk nog wel genoeg op Fear.FMMaar wij proberen er voor iedereen te zijn. Op maandag de Scantraxx Radioshow en op dinsdag de Theracords show.
ah dat zuigt , hij staat niet in de lijst onder je post waar je uit kan selecterenquote:
Chillquote:Dear Sander,
Wish Events invites you to attend WiSH Outdoor 2011 with the following Free Ticket(s):
Apart, ik had daarnet Tinypic meldingen van Not Found, maar hij doet het idd gewoon...quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:02 schreef StM het volgende:
Er mist niks?Ik zie iig geen "Not Found" meldingen zo snel
WTF?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:04 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Wtf? Krijg ineens 2 tickets voor Wish in mijn inbox
Jij denkt toch altijd als je Do you want the heavy hoort aan Bartman? En bij Psycho Stylez aan Ripper? Ik heb dat met dit nummer bij jou :pquote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:05 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Jij denkt toch altijd als je Do you want the heavy hoort aan Bartman? En bij Psycho Stylez aan Ripper? Ik heb dat met dit nummer bij jou :p
Is Do you want heavy eigenlijk al geweest?quote:
Nope.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:07 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Is Do you want heavy eigenlijk al geweest?![]()
Nopesquote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:07 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Is Do you want heavy eigenlijk al geweest?![]()
On the way!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:15 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Meer van dit soort nummertjes aub
+1quote:
Ja echt jammer, topplaatquote:
QFFT!!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:24 schreef Tha_Bartman het volgende:
immeasurably niet in de top 10
dat is potdomme de beste plaat ooit gemaakt..
ik kn .nu onmiddelijk deze top 10 al niet meer serieus nemen!
ja, maar onder MMAquote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:24 schreef Deeltjesversneller het volgende:
huilies... wees toch blij dat ie in ieder geval boven JaE staat
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:28 schreef Sc0tTy het volgende:
Top plaatje! Een van de weinige vele goede Frontliner plaatjes imho
(nog) niet geweestquote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:29 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Waar stond Warphole, want dat vind ik toch een van de betere van Frontliner!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
greenhouse nog niet volgens mij.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:30 schreef 16meter het volgende:
First Cut/Greenhouse wel al geweest zeker?
Als die vergeten is, dan ga ik ook de setjes niet downloadenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.....Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pics!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:33 schreef Krulliewullie het volgende:
Zo, ik heb mezelf even een nieuw kapsel laten aanmeten!
x2quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:36 schreef Sc0tTy het volgende:
Komen de setjes ook in een wat betere kwaliteit ?
BTW moet eerlijk zegen dat het mij nog meevalt hoeveel nieuwe plaatjes ik heb gehoord ( hopelijk blijft dat zo doorgaan)
Had M.I al aangegeven, de set wordt in podcasts van 3 uur in hogere kwaliteit aangebodenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:36 schreef Sc0tTy het volgende:
Komen de setjes ook in een wat betere kwaliteit ?
BTW moet eerlijk zegen dat het mij nog meevalt hoeveel nieuwe plaatjes ik heb gehoord ( hopelijk blijft dat zo doorgaan)
Morgen kun je live komen aanschouwen op DQquote:
ik niet, want ik ben daar niet! Pics!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:41 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Morgen kun je live komen aanschouwen op DQ
Hahaha dat is dan heel vervelend voor jouquote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:43 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
ik niet, want ik ben daar niet! Pics!
Zondag gok ikquote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:44 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Hahaha dat is dan heel vervelend voor jou![]()
Trouwens, als mensen nog naar Wish willen, een vriend van me heeft twee kaartjes over. Ik weet (nog) niet welke dag
Pics van je kapster?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:46 schreef Krulliewullie het volgende:
Ik kan het nummer van mijn kapster geven, kun je bellen, als bewijs?
Purequote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:48 schreef Tha_Bartman het volgende:
zijn er alweer dingen te melden over de lijst?
onterechte platen en dergelijke ik kan op dit moment namelijk niet luisteren.
Daar is iedereen sowieso wel.quote:
Jij welquote:
Kun je kijkenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:48 schreef Tha_Bartman het volgende:
zijn er alweer dingen te melden over de lijst?
onterechte platen en dergelijke ik kan op dit moment namelijk niet luisteren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bzzwzzzwzwzzzzzzzzzzwzzz!!Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee
Bah begin et steeds jammerder te vinden dat ik niet ga... Gelukkig als kleine troost ga'k met een vriendin naar Evidance ( Wat dat ook mag wezen :/ )quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:50 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Gaan we nog ergens meeten? Want ik wil wel wat shots maken voor mijn aftermovie
die is een goeien dj ja net als dj GDXquote:
X2, heb nog helemaal niet naar de lijst geluisterd maar slinge rhem nu toch maar ff aanquote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:58 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Control the Mind komt dus ook nogDie heb ik altijd zo goed gevonden (Bartman kom er maar in)
Er zou nog iets van Zanza Labs komen, maar misschien is Biological Chemistry toch bekender?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:59 schreef Sethje het volgende:
[..]
X2, heb nog helemaal niet naar de lijst geluisterd maar slinge rhem nu toch maar ff aan
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:00 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Er zou nog iets van Zanza Labs komen, maar misschien is Biological Chemistry toch bekender?
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:00 schreef mstx het volgende:
[..]
![]()
Weet wel voor 99% dat het Control The Mind is
EXCUSE ME?!?!?!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:02 schreef Krulliewullie het volgende:
Hmz dit plaatje is niet zo boeiend, tijd voor lunch!!
WAT?????quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:02 schreef Krulliewullie het volgende:
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:02 schreef Krulliewullie het volgende:
Kuuquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:01 schreef Tha_Bartman het volgende:
control the mind moet in de top 10 staan..
Ach joh die 16meter kan ik wel aan hoorquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:07 schreef RiKe het volgende:
16meter zou gehakt van je maken Krul, hij als kenner zijnde zou dat minstens doen...
Verder kon niemand het na vertellen
See you there!quote:
Komt zo nog voorbijquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:04 schreef Deeltjesversneller het volgende:
brennan heart is al geweest he
Als BH of als blademasterz?quote:
Gelukkig maarquote:
quote:
quote:
Zal hij vast wel vaker hebbenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:12 schreef Krulliewullie het volgende:
TROUWENS!!!!
Ik zou zweren dat Brennan Heart gisteren bij ons in de supermarkt rondliep!!!!![]()
![]()
![]()
Hij vind me nu wel vast raar want ik stond em volgens mij echt aan te staren
Hij woont ook daar ergens toch? Tilburg?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:12 schreef Krulliewullie het volgende:
TROUWENS!!!!
Ik zou zweren dat Brennan Heart gisteren bij ons in de supermarkt rondliep!!!!![]()
![]()
![]()
Hij vind me nu wel vast raar want ik stond em volgens mij echt aan te staren
Echt? Ja het was in Oirschot dus zo ver daar vandaan is dat niet..quote:
Neit!quote:
owjaquote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:41 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Morgen kun je live komen aanschouwen op DQ
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:50 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Gaan we nog ergens meeten? Want ik wil wel wat shots maken voor mijn aftermovie
quote:
quote:
quote:
Donkey Rollers - Followersquote:
Nopequote:
Dat stukje van 0:00 tot 6:05?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:18 schreef Sc0tTy het volgende:
Dit is echt het enige goede stukje uit Crump
Abject freaks hier steeds...quote:
JE BENT ME VOOR VERDOMME!!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:21 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
CONTROL THE MIND!!!!!!!!!!
Alphaverb - The otherside?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:20 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Abject freaks hier steeds...
Hoe heet die ene ook alweer die was gemaakt omdat er een dierbare van hem was overleden? Die is wel
In Our Memoriesquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:20 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Hoe heet die ene ook alweer die was gemaakt omdat er een dierbare van hem was overleden? Die is wel
Die ook, maar ik bedoelde van Abject. Maar ik weet hem al, zie hierbovenquote:
quote:
riep je?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:20 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
niet de vinyl-versie, maar 1 daarvoor; dat is de bestequote:
Joahquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:23 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
[..]
riep je?
[..]
niet de vinyl-versie, maar 1 daarvoor; dat is de beste
x2quote:
Vind het zelf echt een top 5 nummerquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:26 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Tonight, logisch dat hij hoog staat maar ik had hem persoonlijk stuk lager gezet
Mjah die kicks zijn gewoon gruwelijkquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:26 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Tonight, logisch dat hij hoog staat maar ik had hem persoonlijk stuk lager gezet
jazekerquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:23 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Joah
Heb je die toevallig?
ik heb hem iets van 5/6 keer onder andere naam, denk 3 verschillende versies ofzoquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:25 schreef Krulliewullie het volgende:
Ik heb ook twee versiesvan In our Memories!! Weet niet welke eigenlijk..
Ja dat kan!! Heb ik soms dat het pikt bij superharde kippenvel!!quote:
Godverdomme ik heb hem net gemistquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:21 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
CONTROL THE MIND!!!!!!!!!!
Jup, perfect nummer om een feest mee te openenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:31 schreef Krulliewullie het volgende:
Juaah Isaac Over/On the edge
Edit: Zal wel On the edge zijn
On the edge is nummer 20quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:32 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Jup, perfect nummer om een feest mee te openen
Welk nummer zijn we inmiddels beland?
Dit is toch ook geen P1 track?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:37 schreef Sc0tTy het volgende:
Blijft een uber trackZal denk ik nog wel een P1 track voorbij komen, dit is niet hun beste.
Art of creationquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:37 schreef Sc0tTy het volgende:
Blijft een uber trackZal denk ik nog wel een P1 track voorbij komen, dit is niet hun beste.
QFTquote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:39 schreef Krulliewullie het volgende:
WE GAAN ER ALLEMAAL AAAAAAAAAAAN
ZET HET UIT!!!!
Ken 'm nog steeds uit m'n hoofdquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:42 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Deze heb ik al 2 jaar ontweken dus voor die ene keer is ie nog wel aan te horen
JOquote:
Das ook niet zo vreemd, helemaal doodgedraaid deze trackquote:
https://twitter.com/#!/TitaMagicShowquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:43 schreef robuust89 het volgende:
[..]
JO
Waar haal je die lijst vandaan met gespeelde nummers?
Ik hoorde em ookquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:43 schreef Deeltjesversneller het volgende:
KEEP
YOUR
HEAD
UP!!!
Goed goedmakertje![]()
http://www.hardtraxx.nl/f(...)show-t5176-1875.htmlquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:43 schreef robuust89 het volgende:
[..]
JO
Waar haal je die lijst vandaan met gespeelde nummers?
Wie is tita? Ti Ta Tovenaar?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:44 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
http://www.hardtraxx.nl/f(...)show-t5176-1875.html
Hier wordt ie eens in de zoveel tijd geplaatst door Tita.
Op de facebook pagina van the Magic Show ook.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:44 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
http://www.hardtraxx.nl/f(...)show-t5176-1875.html
Hier wordt ie eens in de zoveel tijd geplaatst door Tita.
Nou moet je ophoudenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:45 schreef Krulliewullie het volgende:
Hahaha Keep your head up!!![]()
Zeker een leuk plaatje maar staat toch echt niet tussen al die ekte klappers
dit wist je uit een lijst of loopt jouw stream serieus zover voor op de mijne?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:43 schreef Deeltjesversneller het volgende:
KEEP
YOUR
HEAD
UP!!!
Goed goedmakertje![]()
Ik hoorde de sample al vroeg in MMAquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:45 schreef de_huig het volgende:
[..]
dit wist je uit een lijst of loopt jouw stream serieus zover voor op de mijne?
16 oidquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:46 schreef InGebruik het volgende:
Op hoeveel zitten we nu? Even tussenuit geweest.
Thanks.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:46 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ik hoorde de sample al vroeg in MMA
[..]
16 oid
Ik vind de remix net zo chillquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:47 schreef T-Force het volgende:
Origineel van KYHU toch![]()
![]()
?
Of toch de kak-remix?
Bah...de remix![]()
Gewoon origineel chefquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:47 schreef T-Force het volgende:
Origineel van KYHU toch![]()
![]()
?
Of toch de kak-remix?
Bah...de remix![]()
Denk dat de meeste em wel tof vonden, dat is het probleem ook niet, het probleem is dat hij helemaal grijs is gedraait. Maar dan na een jaar of 3 kan daar over heen gekeken worden en kennen alleen de die-hards hem nogquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:45 schreef NLS04 het volgende:
Heb geen zin om het terug te zoeken maar het zou leuk zijn om de reacties van nu en die van eind 2008 toen deze plaat voor het eerst werd gedraaid, te vergelijken. Hoe lyrisch was iedereen toen? Beetje nuance mag dus inderdaad wel. Het is een leuke plaat maar de overkill (vooral dankzij DBSTF zelf) heeft hem gewoon not done gemaakt. En dat ze dan met een remix komen op het moment dat die plaat eindelijk niet meer gedraaid wordt maakt het er niet beter op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |