Als die vergeten is, dan ga ik ook de setjes niet downloadenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.....Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pics!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:33 schreef Krulliewullie het volgende:
Zo, ik heb mezelf even een nieuw kapsel laten aanmeten!
x2quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:36 schreef Sc0tTy het volgende:
Komen de setjes ook in een wat betere kwaliteit ?
BTW moet eerlijk zegen dat het mij nog meevalt hoeveel nieuwe plaatjes ik heb gehoord ( hopelijk blijft dat zo doorgaan)
Had M.I al aangegeven, de set wordt in podcasts van 3 uur in hogere kwaliteit aangebodenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:36 schreef Sc0tTy het volgende:
Komen de setjes ook in een wat betere kwaliteit ?
BTW moet eerlijk zegen dat het mij nog meevalt hoeveel nieuwe plaatjes ik heb gehoord ( hopelijk blijft dat zo doorgaan)
Morgen kun je live komen aanschouwen op DQquote:
ik niet, want ik ben daar niet! Pics!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:41 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Morgen kun je live komen aanschouwen op DQ
Hahaha dat is dan heel vervelend voor jouquote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:43 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
ik niet, want ik ben daar niet! Pics!
Zondag gok ikquote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:44 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Hahaha dat is dan heel vervelend voor jou![]()
Trouwens, als mensen nog naar Wish willen, een vriend van me heeft twee kaartjes over. Ik weet (nog) niet welke dag
Pics van je kapster?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:46 schreef Krulliewullie het volgende:
Ik kan het nummer van mijn kapster geven, kun je bellen, als bewijs?
Purequote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:48 schreef Tha_Bartman het volgende:
zijn er alweer dingen te melden over de lijst?
onterechte platen en dergelijke ik kan op dit moment namelijk niet luisteren.
Daar is iedereen sowieso wel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |