QFFT!!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:24 schreef Tha_Bartman het volgende:
immeasurably niet in de top 10
dat is potdomme de beste plaat ooit gemaakt..
ik kn .nu onmiddelijk deze top 10 al niet meer serieus nemen!
ja, maar onder MMAquote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:24 schreef Deeltjesversneller het volgende:
huilies... wees toch blij dat ie in ieder geval boven JaE staat
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:28 schreef Sc0tTy het volgende:
Top plaatje! Een van de weinige vele goede Frontliner plaatjes imho
(nog) niet geweestquote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:29 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Waar stond Warphole, want dat vind ik toch een van de betere van Frontliner!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
greenhouse nog niet volgens mij.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:30 schreef 16meter het volgende:
First Cut/Greenhouse wel al geweest zeker?
Als die vergeten is, dan ga ik ook de setjes niet downloadenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.....Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
pics!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:33 schreef Krulliewullie het volgende:
Zo, ik heb mezelf even een nieuw kapsel laten aanmeten!
x2quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:36 schreef Sc0tTy het volgende:
Komen de setjes ook in een wat betere kwaliteit ?
BTW moet eerlijk zegen dat het mij nog meevalt hoeveel nieuwe plaatjes ik heb gehoord ( hopelijk blijft dat zo doorgaan)
Had M.I al aangegeven, de set wordt in podcasts van 3 uur in hogere kwaliteit aangebodenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:36 schreef Sc0tTy het volgende:
Komen de setjes ook in een wat betere kwaliteit ?
BTW moet eerlijk zegen dat het mij nog meevalt hoeveel nieuwe plaatjes ik heb gehoord ( hopelijk blijft dat zo doorgaan)
Morgen kun je live komen aanschouwen op DQquote:
ik niet, want ik ben daar niet! Pics!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:41 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Morgen kun je live komen aanschouwen op DQ
Hahaha dat is dan heel vervelend voor jouquote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:43 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
ik niet, want ik ben daar niet! Pics!
Zondag gok ikquote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:44 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Hahaha dat is dan heel vervelend voor jou![]()
Trouwens, als mensen nog naar Wish willen, een vriend van me heeft twee kaartjes over. Ik weet (nog) niet welke dag
Pics van je kapster?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:46 schreef Krulliewullie het volgende:
Ik kan het nummer van mijn kapster geven, kun je bellen, als bewijs?
Purequote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:48 schreef Tha_Bartman het volgende:
zijn er alweer dingen te melden over de lijst?
onterechte platen en dergelijke ik kan op dit moment namelijk niet luisteren.
Daar is iedereen sowieso wel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |