Klopt, ik bepaal hier al jaren de standaard.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:43 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
I beg to differ, zijn wil is wet in dit forum!
Loudness
Jawel, want Dennis is een expert op het gebied van hardstylemuziek.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:42 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
dat jij het een slecht nummer vindt.. wil niet zeggen dat het kwalitatief slecht is he
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:44 schreef 16meter het volgende:
[..]
Klopt, ik bepaal hier al jaren de standaard.
Ik weet nog dat er een tijdje geleden een onbekend nummer op nr1 stond omdat een paar vrienden hem hadden gedownloadquote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:45 schreef NLS04 het volgende:
In wat voor een absolute aantallen qua verkoop moet je eigenlijk denken voor dit soort platen?
Snap ik wel, om zo'n relatief groot radiostation draaiende te houden moet je het hebben van de mainstream en niet de "underground". Maar die luisteraars verlies je er dus wel meequote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:44 schreef StM het volgende:
Je vergeet ook dat bij FearFM de Nederlanders nogal in de minderheid zijnLaat staan degene die al lang luisteren. Het bereik van Fear.FM is zo enorm groot dat een aantal liefhebbers een druppel op de gloeiende plaat is.
Maar zeer binnenkort komt er een Early HS / Hard Trance stream bij, misschien is dat wel wat voor je.
Loopt er weer een neger weg met je shit?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:49 schreef T_Killer het volgende:
Hej, laat d'n dieje ghettoblaster es vallen
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:53 schreef 16meter het volgende:
[ afbeelding ]
Serieus conflicterende geluiden!
Iedere resident is vrij om te draaien wat hij wil, early, raw etc. Alleen early gaan we wss nu wel helemaal naar die aparte stream verplaatsen, 1 omdat het dan veel meer ruimte krijgt en 2 de mensen die er echt niks van moeten weten het rustig kunnen negeren.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:45 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ik weet nog dat er een tijdje geleden een onbekend nummer op nr1 stond omdat een paar vrienden hem hadden gedownload
[..]
Snap ik wel, om zo'n relatief groot radiostation draaiende te houden moet je het hebben van de mainstream en niet de "underground". Maar die luisteraars verlies je er dus wel mee
Ah dat was hem dus! Ja hij is dus verdwenenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:55 schreef Sc0tTy het volgende:
DEEEECIIIIBELLLL BAM BAMBAM
hmm waar is dat snel hakkende emoticontje ?
Bij mij werkt alles gewoonquote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:58 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Idd, dan weet ik ff niet welke plaatjes er nu missen in de OP
O oke, ja ik heb al een hele tijd (half jaar ofzo) niet meer geluisterd, een maandje nadat Fear weer online kwam. Eigenlijk omdat steeds als ik inschakelde er weer zo'n nummer als Just as Easy of Dirty Soundz was dus dan had ik er al geen zin meer inquote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:55 schreef StM het volgende:
[..]
Iedere resident is vrij om te draaien wat hij wil, early, raw etc. Alleen early gaan we wss nu wel helemaal naar die aparte stream verplaatsen, 1 omdat het dan veel meer ruimte krijgt en 2 de mensen die er echt niks van moeten weten het rustig kunnen negeren.
We hebben verschillende residents die alleen maar early draaien, Silvio Aquila bv.
http://www.fear.fm/radio/program/silvio-aquila/75/session/433
2Dangerous start ook vaak met een uurtje oud werk. Mocht je willen is er ook voor de liefhebber eigenlijk nog wel genoeg op Fear.FMMaar wij proberen er voor iedereen te zijn. Op maandag de Scantraxx Radioshow en op dinsdag de Theracords show.
ah dat zuigt , hij staat niet in de lijst onder je post waar je uit kan selecterenquote:
Chillquote:Dear Sander,
Wish Events invites you to attend WiSH Outdoor 2011 with the following Free Ticket(s):
Apart, ik had daarnet Tinypic meldingen van Not Found, maar hij doet het idd gewoon...quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:02 schreef StM het volgende:
Er mist niks?Ik zie iig geen "Not Found" meldingen zo snel
WTF?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:04 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Wtf? Krijg ineens 2 tickets voor Wish in mijn inbox
Jij denkt toch altijd als je Do you want the heavy hoort aan Bartman? En bij Psycho Stylez aan Ripper? Ik heb dat met dit nummer bij jou :pquote:
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:05 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Jij denkt toch altijd als je Do you want the heavy hoort aan Bartman? En bij Psycho Stylez aan Ripper? Ik heb dat met dit nummer bij jou :p
Is Do you want heavy eigenlijk al geweest?quote:
Nope.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:07 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Is Do you want heavy eigenlijk al geweest?![]()
Nopesquote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:07 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Is Do you want heavy eigenlijk al geweest?![]()
On the way!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:15 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Meer van dit soort nummertjes aub
+1quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |