Jij welquote:
Kun je kijkenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:48 schreef Tha_Bartman het volgende:
zijn er alweer dingen te melden over de lijst?
onterechte platen en dergelijke ik kan op dit moment namelijk niet luisteren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bzzwzzzwzwzzzzzzzzzzwzzz!!Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee
Bah begin et steeds jammerder te vinden dat ik niet ga... Gelukkig als kleine troost ga'k met een vriendin naar Evidance ( Wat dat ook mag wezen :/ )quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:50 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Gaan we nog ergens meeten? Want ik wil wel wat shots maken voor mijn aftermovie
die is een goeien dj ja net als dj GDXquote:
X2, heb nog helemaal niet naar de lijst geluisterd maar slinge rhem nu toch maar ff aanquote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:58 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Control the Mind komt dus ook nogDie heb ik altijd zo goed gevonden (Bartman kom er maar in)
Er zou nog iets van Zanza Labs komen, maar misschien is Biological Chemistry toch bekender?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:59 schreef Sethje het volgende:
[..]
X2, heb nog helemaal niet naar de lijst geluisterd maar slinge rhem nu toch maar ff aan
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:00 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Er zou nog iets van Zanza Labs komen, maar misschien is Biological Chemistry toch bekender?
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:00 schreef mstx het volgende:
[..]
![]()
Weet wel voor 99% dat het Control The Mind is
EXCUSE ME?!?!?!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:02 schreef Krulliewullie het volgende:
Hmz dit plaatje is niet zo boeiend, tijd voor lunch!!
WAT?????quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:02 schreef Krulliewullie het volgende:
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:02 schreef Krulliewullie het volgende:
Kuuquote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:01 schreef Tha_Bartman het volgende:
control the mind moet in de top 10 staan..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |