Jullie posten te snel, stelletje spammertsquote:
Nee vooral veel inhoudelijke discussies, moeite om terug te lezen dusquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:19 schreef Koepert het volgende:
Dus... ff uurtjes weg.. 3 topics om door te spitten...Lekker dan.. MSN stuk?
Ik had hetzelfde Jeroen, maar je hebt niet veel gemist. 'T is allemaal spam, wat ik je brom.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:19 schreef Koepert het volgende:
Ok, mijn laatste post gaat een 2-stappenplan worden.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:19 schreef Koepert het volgende:
Stampen heb je geen pink voor nodigquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:20 schreef mstx het volgende:
Net ook lekker m'n pink gekneusd, hopelijk is die zaterdag weer een beetje genezen.
IK LAS HET WEER PRECIES TOEN HIJ IN DE PLAAT WERD GEZEGD! OMGROFLZORS11!111EINZWEIDREIquote:
Voor gladde dansmoves gebruik je al je ledematenquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:21 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Stampen heb je geen pink voor nodig![]()
Toch?
Bewijsstuk 1:quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:23 schreef mstx het volgende:
[..]
Voor gladde dansmoves gebruik je al je ledematen
dat was zeker op defqon ugandaquote:
apart nummertje...quote:
thuis klinkt ie niet super...quote:This is the original version of "Overdrive Ya Woofah", the bassdrums are on such a low note (frequency is around 41hz) not all systems will be able to play it!
So if your speakers can play 40hz + it will do fine, so get your subwoofah ready!!
Wil ik ook nog altijd een keertje heen!quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:24 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
dat was zeker op defqon uganda
Doe je dopeste pet en bril op. Trek je strakste V-Hals aan. Laat een mager ringbaardje staan en ga op feesten op de rand van het hek zitten zodat het net lijkt alsof je erbij hoort terwijl je gewoon in het publiek staat.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:22 schreef 16meter het volgende:
Ik ga kijken wat de mogelijkheden zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."A young girl's strange erotic journey from Milan to Minsk"
je was me voor met die opmerkingquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:24 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
dat was zeker op defqon uganda
GMTA...quote:
quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:26 schreef T_Killer het volgende:
[..]
ga op feesten op de rand van het hek zitten zodat het net lijkt alsof je erbij hoort terwijl je gewoon in het publiek staat.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:26 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Doe je dopeste pet en bril op. Trek je strakste V-Hals aan. Laat een mager ringbaardje staan en ga op feesten op de rand van het hek zitten zodat het net lijkt alsof je erbij hoort terwijl je gewoon in het publiek staat.
Zo ongeveerJe vergeet de oorbellenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
is dit de soundtrack van de titanic?quote:
Ik ben al wezen schijten en nu weer terug en nog steeds is die fokking break bezigquote:
Haha achja, toch vind ik em erg lekkerquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:30 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Ik ben al wezen schijten en nu weer terug en nog steeds is die fokking break bezig
het feit dat je terugbent van het schijten voor dat dit topic is afgelopen zegt mij dat je nog een hoop moet leren over de verfijnde kunst van het lang-poepen-en-genieten.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:30 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Ik ben al wezen schijten en nu weer terug en nog steeds is die fokking break bezig
quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:30 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Ik ga niet eens, hoe denk je dat ik me erbij voelquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:31 schreef -Menn0- het volgende:
Stomme top500!!!
Kon al niet wachten tot het zaterdag is! Wordt alleen maar erger door deze mix!
Must.... Turn..... Off..... Mix..... But...... Can't.... Stop..... Listening.....![]()
*bam bam bam bam*
quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:30 schreef 16meter het volgende:
[..]
Doe maar niet stoer Bert, jij hebt deze plaat hier ook vaak op lopen hemelen.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:32 schreef de_huig het volgende:
[..]
het feit dat je terugbent van het schijten voor dat dit topic is afgelopen zegt mij dat je nog een hoop moet leren over de verfijnde kunst van het lang-poepen-en-genieten.
voor nadere inlichtingen verwijs ik je graag door naar bartman
Meer wil ik er niet over kwijt.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:19 schreef NLS04 het volgende:
Kut ik was onverwachts niet ingelogd op mijn mobiel maar nu weer represent
Ja, dit nummer komt uit thoerussensix.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:33 schreef mstx het volgende:
[..]
![]()
Nu een nummer van "GDX" volgens de radio host
Je zit ook gewoon niet op te letten he!quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:35 schreef StM het volgende:
Den tering ik heb 2 volledige topics gemist :|
Beste topics van de afgelopen 2 jaarquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:35 schreef StM het volgende:
Den tering ik heb 2 volledige topics gemist :|
QFTquote:
quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:34 schreef 16meter het volgende:
[..]
Ja, dit nummer komt uit thoerussensix.
Waar blijft die 320? Dan kan ik hem syncen met de live uitzendingquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:35 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Je zit ook gewoon niet op te letten he!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
Ha de aflossing is daar. Het estafette stokje kan worden doorgeven. Succes jongens!quote:
Regeringen? gevallen?quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:39 schreef Mind.Illusion het volgende:
Afgelopen 2 topics waren revolutionairder dan het vallen van regeringen in het midden oosten!
Ik kan dat filmpje ook gewoon uren achter elkaar kijkenquote:
Die is ook veul vetterquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:42 schreef Quyxz_ het volgende:
Lyrics van dit nummer (DJ's Life) deden me denken 'Now the time has come... Raving together!"
Die vind ik veul vetter.
Wat is er mis met de kwaliteit uit vorige topics dan?quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:45 schreef Koepert het volgende:
Blij dat dit topic het niveau van de 500 niet weergeeft...
quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:42 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik kan dat filmpje ook gewoon uren achter elkaar kijken![]()
![]()
Net als deze
Ik dacht dat dit DV8 was?quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:47 schreef 16meter het volgende:
sjakkelien singt egt vet mooi in deze nr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |