quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:32 schreef de_huig het volgende:
[..]
het feit dat je terugbent van het schijten voor dat dit topic is afgelopen zegt mij dat je nog een hoop moet leren over de verfijnde kunst van het lang-poepen-en-genieten.
voor nadere inlichtingen verwijs ik je graag door naar bartman
Meer wil ik er niet over kwijt.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:19 schreef NLS04 het volgende:
Kut ik was onverwachts niet ingelogd op mijn mobiel maar nu weer represent
Ja, dit nummer komt uit thoerussensix.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:33 schreef mstx het volgende:
[..]
![]()
Nu een nummer van "GDX" volgens de radio host
Je zit ook gewoon niet op te letten he!quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:35 schreef StM het volgende:
Den tering ik heb 2 volledige topics gemist :|
Beste topics van de afgelopen 2 jaarquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:35 schreef StM het volgende:
Den tering ik heb 2 volledige topics gemist :|
QFTquote:
quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:34 schreef 16meter het volgende:
[..]
Ja, dit nummer komt uit thoerussensix.
Waar blijft die 320? Dan kan ik hem syncen met de live uitzendingquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:35 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Je zit ook gewoon niet op te letten he!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
Ha de aflossing is daar. Het estafette stokje kan worden doorgeven. Succes jongens!quote:
Regeringen? gevallen?quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:39 schreef Mind.Illusion het volgende:
Afgelopen 2 topics waren revolutionairder dan het vallen van regeringen in het midden oosten!
Ik kan dat filmpje ook gewoon uren achter elkaar kijkenquote:
Die is ook veul vetterquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:42 schreef Quyxz_ het volgende:
Lyrics van dit nummer (DJ's Life) deden me denken 'Now the time has come... Raving together!"
Die vind ik veul vetter.
Wat is er mis met de kwaliteit uit vorige topics dan?quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:45 schreef Koepert het volgende:
Blij dat dit topic het niveau van de 500 niet weergeeft...
quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:42 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik kan dat filmpje ook gewoon uren achter elkaar kijken![]()
![]()
Net als deze
Ik dacht dat dit DV8 was?quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:47 schreef 16meter het volgende:
sjakkelien singt egt vet mooi in deze nr
quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:51 schreef Quyxz_ het volgende:
Hee mensen, kijk eens even wat daar online is gekomen.
Een soort van DA-style plaat van Alphaverb. Toch wel redelijk bazig.
Al snap ik best dat deze topics wat lastig lezen zijn nuquote:
Heb je het vorige topic gemist ofzoquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:51 schreef Quyxz_ het volgende:
Hee mensen, kijk eens even wat daar online is gekomen.
Een soort van DA-style plaat van Alphaverb. Toch wel redelijk bazig.
Ja ik had op deze pagina gekeken.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:53 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
[..]
Al snap ik best dat deze topics wat lastig lezen zijn nu
Ik ben bezig met teruglezen.quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:54 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Heb je het vorige topic gemist ofzo
quote:You wanna suck my...
Well let me suck you .. dick
Sorry zal de typfout weer even terugzettenquote:
die zing ik ook gewoon mee hoorquote:Op donderdag 23 juni 2011 22:58 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Ik ben bezig met teruglezen.
Dit nummer. Las ik nou laatst ergens dat er een (mannelijke) mc was die dit "well let me suck your dick" mee liep te schreeuwen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze had een goede kans gemaakt in de top 10quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |