quote:
en ik sloot hem metquote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:07 schreef SummerBreeze het volgende:
Sayenne en Scorpionsworld gefeliciteerd en welkom
Scorp, kl*te dat je vrouw last heeft/had van HG, maar dat duur hooguit tot het einde van de zwangerschap. Oeps, klinkt vervelender dan ik bedoel, ik bedoel ermee te zeggen dat het iets is dat overgaat. Doorbijten dus. Maar, laat het niet te erg worden. Zorg er voor (of laat er voor zorgen) dat het niet een blijvend negatief gevoel geeft. Of hooguit een negatief gevoel over de zwangerschap en niet over het kindje. Hulp hierbij inschakelen zou misschien wel eens de beste stap kunnen zijn. Is het niet voor haar, dan wel voor jezelf zodat je haar beter kunt ondersteunen bij haar frustratie.
Maarja, misschien makkelijker gezegd dan gedaan, ik ben ook maar een leek natuurlijk.
Hier lijkt het alsof er iets van vroege nesteldrang de kop opgestoken te hebben, voor zover dat bij bijna 16 weken kan. Vandaag mijn hele kledingkast leeggehaald, alles wat ik al meer dan een ha;f jaar niet gedragen heb weggedaan, alles wat ik pas na de zwangerschap weer pas in een kledig/opbergzak gedaan en weggelegd en de dingen die ik nu nog wel pas gesorteerd naar echt zwangerschapsspul/positiekleding en gewoon ruimvallende "normale" kleding. Die laatste stapel moet ik dan eens in de zoveel tijd maar eens doorlopen of ik het nog pas en bij een negatief antwoord in de opbergzak proppen.
Morgen maar een begin maken met het uitmesten van de huidige hobbykamer, toekomstige babykamer.
Ze heeft de primperan wel even na de ziekenhuisopname geslikt ja, maar dat haalde vooral de scherpe rand van de misselijkheid. Die is nu in intensiteit en gevoel anders dan de eerste 15 weken en wel redelijk uit te zingen. Het meest vervelende blijft het weinig tot niks kunnen doen vanwege het lamlendige gevoel en weinig energie/snel moe.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:53 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Hoi,
Gefeliciteerd met het aanstaande vaderschap. Heeft je vrouw de primperan een kans gegeven? Want bij mij hielp het niet alleen om niet te spugen maar ook tegen de misselijkheid later in de zwangerschap.
Sterkte verder. Ik weet hoe je vrouw zich voelt. Ik heb wel de hulp van een psychotherapeut gezocht.
Voor mijn partner was het ook maar lastig te begrijpen dat ik altijd graag een kind wilde en nu riep het maakt me niet meer uit of ik met een kind eindig als ik me lichamelijk maar weer goed voel.
HG is gewoon k*t![]()
Dankje.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:07 schreef SummerBreeze het volgende:
Sayenne en Scorpionsworld gefeliciteerd en welkom
Dat het slechts tot het einde van de zwangerschap duurt is iets wat ik mezelf ook al voor hou om het zelf te relativeren.quote:Scorp, kl*te dat je vrouw last heeft/had van HG, maar dat duur hooguit tot het einde van de zwangerschap. Oeps, klinkt vervelender dan ik bedoel, ik bedoel ermee te zeggen dat het iets is dat overgaat. Doorbijten dus. Maar, laat het niet te erg worden. Zorg er voor (of laat er voor zorgen) dat het niet een blijvend negatief gevoel geeft. Of hooguit een negatief gevoel over de zwangerschap en niet over het kindje. Hulp hierbij inschakelen zou misschien wel eens de beste stap kunnen zijn. Is het niet voor haar, dan wel voor jezelf zodat je haar beter kunt ondersteunen bij haar frustratie.
Maarja, misschien makkelijker gezegd dan gedaan, ik ben ook maar een leek natuurlijk.
[...]
Eensch isquote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:22 schreef _evenstar_ het volgende:
Fr denk juist dat t goed is dat het hier staat en ook mensen al dan niet met plannen of vers zwanger of mensen die herkenning vinden dit lezen.
Ik denk juist dat het ook goed is om niet alleen in het negatieve te gaan hangen, wat je denk ik met een dusdanig topic wel krijgt.
In dit topic lees je vanalles ook de fijne dingen , en mij helpt dat iig om te relativeren. En ook de fijne leuke dingen te zien/voelen tussen de donderwolken .
Just my 2 cents
Hier heel hard roepen dat je in de OP wilt met je datum er bij. De topicstarter of een modje plaatst je er dan bij.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:40 schreef Sayenne het volgende:
Apart topic hoeft van mij niet, ik hoef echt niet alleen de leuke dingen te lezen.
Hoe kom ik in het lijstje in de OP?
Ik heb je erbij gezet. Ik wist bij het aanmaken dat ik iets vergat, maar ik kon er niet opkomen wat precies.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:40 schreef Sayenne het volgende:
Apart topic hoeft van mij niet, ik hoef echt niet alleen de leuke dingen te lezen.
Hoe kom ik in het lijstje in de OP?
Wanneer weet jij nou eindelijk wat je krijgt?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:55 schreef Vlindur het volgende:
Ik prijs mijzelf nog steeds gelukkig dat ik nooit misselijk/ziek ben geweest.. zo klote voor jullie!
En aan nesteldrang deed ik bij Rienk niet en weiger ik bij B2 ook te doen
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:00 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Nou laat maar lekker waaien, we ruiken gelukkig toch niks![]()
hoe komt dat! je bent verder als ik!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:00 schreef Vlindur het volgende:
Nou, ik hoop de 30e het eindelijk te zien te krijgen...
Duurt lang he!
Een bijziende verloskundige, die het niet zagquote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:02 schreef bitterend het volgende:
[..]
hoe komt dat! je bent verder als ik!
en ik kon het al zien vorige week!
was een pretecho hier...dus geen bijzonder apparatuur denk ik?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:17 schreef _evenstar_ het volgende:
Ligt ook aan de aparatuur, hier in t zkh bij de gyn is een oudje die gebruiken ze ook niet voor seo/guo
ow...maar ik dacht dat in een ziekenhuis kunnen ze veeel beter afwijkingen zien enzo, en dat hun apparatuur veel beter was.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:42 schreef _evenstar_ het volgende:
Aaaw nirakspeciale vakantie dus!!
Geniet ze!!
Bitterend de pretecho apparaatuur is over het algemeen nieuwer als die van een simpel zkh
Destijds bij Arwen in het Azm hadden ze toen net nieuwe met 3D en 4D , kreeg Ik naast het kijken of alles goed was etc. Ook 3d en 4d te zien
Dankje.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:14 schreef Susie het volgende:
Welkom Sayenne en Scorpionsworld!Ik vind het toch altijd leuk wanneer een papa hier komt schrijven, zo horen wij ook de ervaringen van een papa!
[...]
Dat ben ik ook zeker van plan, al is het maar om de "ervaringen" van me af te schrijvenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:20 schreef Susie het volgende:
Tuurlijk is een papa ook betrokken bij de zwangerschap en alles, maar ervaart het toch heel anders natuurlijk. Een vriend van mij zei over zijn vrouw na de bevalling dat hij zoveel meer respect voor zijn vrouw heeft gekregen (niet dat hij dat al niet had natuurlijk, maar nog even een flinke schep er bovenop zeg maar!). Ik hoop dus dat je je ervaringen hier fijn blijft posten!
En dat is zo fijn aan een forum.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:22 schreef Scorpionsworld het volgende:
[..]
Dat ben ik ook zeker van plan, al is het maar om de "ervaringen" van me af te schrijven
Die zijn alvast naar maandag gewandeldquote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:23 schreef Susie het volgende:
[..]
En dat is zo fijn aan een forum.
Iemand trouwens mijn enkels gezien ergens?? Ben ze kwijt geraakt namelijk...En het is niet eens superwarm weer! Was dat het maar, dan kon ik mijn slippers aan.
Dank voor het warme welkomquote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:40 schreef Beessie-Jen het volgende:
oeeee komt er eindelijk weer zomers weer aan joh!! jeujjj!!!
Welkom overigens Scorpionsworldleuk weer een papa erbij. En ik vind het ook altijd leuk om te leren hoe een papa dingen ervaart.. (ken natuurlijk alleen vriendlief zijn visie op zwanger zijn; dus leuk!). Vervelend van de HG; ik hoop dat het niet meer spugen nu ook leidt tot een betere periode en je vriendin toch nog wat kan genieten van de zwangerschap...
en namen; hebben we ook een kindernamentopic voormisschien kan je er inspiratie opdoen.
Sayenne; ook welkom!! en natuurlijk gefeliciteerd!!
Vlindur; wat duurt het toch lang voordat we weten wat het wordthaha ik ben al weken, zo niet maaaaanden aan het wachten
![]()
![]()
Susie; je enkels kwijt... lastig. Ik ga mijn mokje brandnetelthee zo weer opdrinken. probeer er toch elke dag 3 te drinken minimaal en het gaat hier redelijk met de enkels. Alleen toen het zo warm was; toen had ik ze wel flink dikker...
ahhhhh Nirak; wat klinkt dat heeerlijk, op vakantie en dan ook nog samen de baby voelen... heerlijk! geniet van jullie vakantie!!
Ik heb vandaag alweeeeer kleertjes voor beeb 2.0 gekocht; kon het niet laten in de opruiming bij de HEMA.
zei mijn vriendin ook 2 weken geleden!!!"bij jou past meer een jongen"quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:10 schreef Susie het volgende:
Wat ik zo leuk vind is dat iedereen denkt te voorspellen wat wij krijgen.... iemand zei vandaag nog: dat wordt een jongetje, Susie is helemaal geen meisjes-moeder
ben zooo benieuwd wat je krijgtquote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:05 schreef Jipster het volgende:
Ikke nog 3 nachtjes en dan weet ik het eindelijk! Wilde ook een pretecho eerder, maar dat was met pinksterweekend allemaal vol en dan moest ik nog lang wachten, dusss toen dacht ik laat maar dan!
Ben zo benieuwd.. heb niet echt een voorgevoel..
Dan hebben wij hem ook! Hoelaat mag jij? Wij om 14:00!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:16 schreef innepin het volgende:
Vorige zwangerschap zei bijna iedereen dat 't een jongetje zou worden, incl ikzelf.Deze keer wil ik het gewoon van tevoren weten. Helaas heb ik m'n 20wk echo pas met 21wk
(6 juli). Geduld, geduld....
Uhh geen flauw idee uit m'n hoofd. 's ochtends in elk geval, half tien dacht ik.. ik zou m'n agenda erbij moeten pakkenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:24 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Dan hebben wij hem ook! Hoelaat mag jij? Wij om 14:00!
En super dat je bent gerust gesteld!
It's a giftquote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:35 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Inne, jouw gehele leven is een soap!!![]()
Oh my![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 49% gewijzigd door Jose81 op 21-06-2011 23:03:09 ]**Life is e@sier with your eyes closed**
Ja, die ervaring hier ook.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:42 schreef _evenstar_ het volgende:
Aaaw nirakspeciale vakantie dus!!
Geniet ze!!
Bitterend de pretecho apparaatuur is over het algemeen nieuwer als die van een simpel zkh
Destijds bij Arwen in het Azm hadden ze toen net nieuwe met 3D en 4D , kreeg Ik naast het kijken of alles goed was etc. Ook 3d en 4d te zien
Gaaf!quote:
Et Voila! Volgens N. de mooistequote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:33 schreef Scorpionsworld het volgende:
Vanavond dan toch even een roze-wolk momentje
Samen in het park buikfoto's maken.
Even wachten tot vrouwlief ze geupload heeft en dan hoop ik de foto('s) straks nog te kunnen posten
WAT! echt!quote:Op woensdag 22 juni 2011 07:33 schreef danic het volgende:
Ze geven zelfs waarschuwingen voor volgende week, het zou dinsdag rond de 32 graden worden. Ik zou vast een paar reserve-enkels erbij zoeken, de huidige gaan het zwaar krijgen![]()
quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:02 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb mijn gyn uitgescholden tijdens mijn bevalling, verder was ik heel kalm
ik had dus 8 loeiende persweeen, die je dus echt niet tegen kon houden, dus tuthola komt binnen, ik pers
'oh ben je aan het persen' ?
JA WAT DENK JE ZELF STOMME KUT
zoiets zei ik :x terwijl ze gewoon even iets vaststelde
en vandaag 23 weken
Wat leuk dat je dat kan.quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:04 schreef Kleurdoos het volgende:
en ik heb de maxicosi binnen
aquablauw met vliegtuigjes erop
en ik ben een wiegdekentje voor hem aan t haken
(aquablauw, wit, grijs, groen, )
ohjaaaa!quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:26 schreef Kleurdoos het volgende:
http://kleurdoos.punt.nl/
de hobby is inmiddels allang gestopt, maar dit vond ik nog
Doe eens een foto! Ik wist niet dat die bestonden. Ik hou van vliegtuigjesquote:Op woensdag 22 juni 2011 12:04 schreef Kleurdoos het volgende:
en ik heb de maxicosi binnen
aquablauw met vliegtuigjes erop
en ik ben een wiegdekentje voor hem aan t haken
(aquablauw, wit, grijs, groen, )
Haha, schattig!quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:26 schreef Kleurdoos het volgende:
http://kleurdoos.punt.nl/
de hobby is inmiddels allang gestopt, maar dit vond ik nog
quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:39 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Doe eens een foto! Ik wist niet dat die bestonden. Ik hou van vliegtuigjes
Ik las altijd Luxaja bij jou, ik zag gister pas dat het Lujaxa isquote:
Ik ookquote:Op woensdag 22 juni 2011 13:01 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik las altijd Luxaja bij jou, ik zag gister pas dat het Lujaxa is
En ventje-shoppen is ook leuk! Heb spul met autootjes, bootjes en helikopter
Ik een korte-mouwen-overhemdje met chinooks (klinkt ordi zoals ik het nu tik, maar ziet er juist schattig uit). Geweldig. Tuinbroekjes ook leuk. En een petje! Al blijft dat denk ik 1 sec zitten.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:08 schreef Lujaxa het volgende:
afkortingen van de meiden hun naam hé...
heb zo leuke tuinbroekjes(salopette) gevonden vind dat stoer voor een jongen
quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:17 schreef Kleurdoos het volgende:
juhp, knuffelbeestje van hier nam m van me over toen ze nog niet wist wat t was..en ze kreeg een jochie
Jaa... ik hoorde het vanmorgen... NIET LEUK! Ik zie er nu al tegenop... ik hou aardig wat vocht vast en dat wordt met die hitte natuurlijk niet bepaald minder...quote:Op woensdag 22 juni 2011 07:33 schreef danic het volgende:
Ze geven zelfs waarschuwingen voor volgende week, het zou dinsdag rond de 32 graden worden. Ik zou vast een paar reserve-enkels erbij zoeken, de huidige gaan het zwaar krijgen![]()
Die is inderdaad prachtigquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:44 schreef Kleurdoos het volgende:
ik haat hormonen
ik ben nogal een sucker voor talentenjachten enzo,
en ik heb t filmpje nog niet verder gekeken dan 2:03 dus weet niet of ie kan zingen
maar ik moet eerst eens stoppen met huilen
wat zielig en dan cold water van damien rice eronder
assholes
Ik heb er dan ook maar een blauwe hoes overheen gedaan ;-) Jammer van de mooie bekleding maar anders was het inderdaad wel heel roze. Zodra hij er uit is mag ie naar iemand anders toe.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
![]()
Ach het kind krijgt er geen trauma van maar al die mensen die maar denken dat je een meisje rond sjouwt en dan is het een jongetje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh en KD: wat kunstig! Vroeger kon ik het wel, maar zou het nu echt even niet meer weten!!Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
Mja, bedankt.... Och weet je, als dit het enige is? Bedoel, er is mee te leven en ik ga ervan uit dat het straks weer allemaal weg is. Er zijn ergere dingen...quote:
dan zal ik mijn foto's maar niet posten.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:11 schreef Susie het volgende:
W00t? Hitte volgende week? Mijn enkels zijn nu al een drama! Hoe moet dat dan wanneer het nog warmer wordt??Zit nu ook met mijn enkels in een emmer met koud water, in de hoop dat het wat minder wordt.... (ik moet de zwembandjes nog kopen, weet ff niet meer wie dat ook alweer als tip gaf)
Foto-tjes... de ene heb ik ze gebogen trouwens, dan ziet het er echt niet uit![]()
Oh, doe is?? Voel me ook een olifant namelijk!quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:17 schreef Popples het volgende:
[..]
dan zal ik mijn foto's maar niet posten.een olifant is er niks bij.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:17 schreef Susie het volgende:
[..]
Mja, bedankt.... Och weet je, als dit het enige is? Bedoel, er is mee te leven en ik ga ervan uit dat het straks weer allemaal weg is. Er zijn ergere dingen...
jaquote:
kan helaas niet bij foto's nu.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:23 schreef Susie het volgende:
[..]
Oh, doe is?? Voel me ook een olifant namelijk!
nou...z'n tongriempje was erg strak zodat hij moeilijk kon zuigen...er is een vliesje doorgesneden en nu kan ie z'n tong weer uit stekenquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:42 schreef Take_A_Picture het volgende:
Oooohh wat lief Cleany!!!Wat bedoel je met voordat zn tongriempje is doorgesneden?
![]()
En succes Popples!!!
goed dat jullie daar zo snel bij waren. en gefeliciteerd!quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:58 schreef cleany het volgende:
[..]
nou...z'n tongriempje was erg strak zodat hij moeilijk kon zuigen...er is een vliesje doorgesneden en nu kan ie z'n tong weer uit steken
helaas krampen zijn weg, bloedverlies is ook gestopt.quote:Op donderdag 23 juni 2011 03:15 schreef TimeJumper het volgende:
Cleany wat een klein mooi fijn ventje hebben jullie![]()
Popples vind dat ze niet achter kan blijven met foto's en gaat ook aan de gang![]()
Wat leukquote:Op donderdag 23 juni 2011 08:42 schreef Vlindur het volgende:
Hoi! Ik en mn man konden zonet de baby letterlijk voelen
Hij ligt in een bochtje.
Ik had een harde buik gehad en daarna was het enorm goed voelbaar. Het was ochtend en ik had net mn ogen open. Weet niet of ik hem nu nog voelen kan!quote:Op donderdag 23 juni 2011 09:40 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Wat leukdat lijkt me nou echt gaaf.
![]()
Dus ik wil ook, waarom voel ik dat niet
we hebben maar een paar dagen verschil in zwangerschap.
Timejumper is hopeloos jaloers![]()
![]()
wow idd een filmpje dat je natte ogen geeftquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:44 schreef Kleurdoos het volgende:
ik haat hormonen
ik ben nogal een sucker voor talentenjachten enzo,
en ik heb t filmpje nog niet verder gekeken dan 2:03 dus weet niet of ie kan zingen
maar ik moet eerst eens stoppen met huilen
wat zielig en dan cold water van damien rice eronder
assholes
Ik ga een deze dagen aan man vragen of hij mijn benen en bikinilijn even wil scheren. Kan er echt niet bij. Straks naar de pedicure, eelt weg en nageltjes lakken. Kortom, anderen aan het werk zetten maarquote:Op woensdag 22 juni 2011 23:35 schreef Mevr_Mus het volgende:
Wat een mooi fijn jongetje heb je daar Cleany! En als ik het goed begrijp is er nog een baby onderweg! Succes Popples![]()
Jee, vandaag 29 weken en ik voel me inmiddels echt heel zwanger... Regelmatig zit mijn buik in de weg, laatste had ik bijv. de auto redelijk strak ingeparkeerd en toen kwam ik vast te zitten bij mijn poging om uit de auto te komenZojuist ook moeten concluderen dat het netjes scheren van mijn bikinilijn er voorlopig niet meer in zit, ik zie gewoon echt niet meer wat ik met dat scheermes aan het doen ben
hahaquote:Op donderdag 23 juni 2011 13:59 schreef Kleurdoos het volgende:
hopen dat t een beetje netjes wordt
denk dat de gyn wel opkijkt als ie al voor de bevalling een gescheurde bloederige doos ziet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanmiddag om 16 uur naar de vk...![]()
Vanmorgen belde een vriendin van mij op 'en? Hoe is het?' ik zei dat het allemaal goed ging maar dat het wel zo langzamerhand een beetje begint te rommelen. Ze was zo benieuwd, ze zei dat ze er de afgelopen twee nachten slecht van had geslapen.... Ik zei 'nou, ik niet hoor. Als ik op bed lig, ben ik gelijk vertrokken!'. Vond het wel heel lief van haar
.
**Life is e@sier with your eyes closed**
vragen of je vriend/man het wilt doenquote:Op donderdag 23 juni 2011 13:59 schreef Kleurdoos het volgende:
hopen dat t een beetje netjes wordt
denk dat de gyn wel opkijkt als ie al voor de bevalling een gescheurde bloederige doos ziet
ik mag ip gewoon lekker thuis bevallenquote:Op donderdag 23 juni 2011 14:04 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mijn buik was zo klein dat ik het nog wel kon zien rechtop staand zelfs!
BJ, hoe zit het deze keer trouwens na je speedy gonzalez bevalling de vorige keer? Mag je gewoon thuis met vk bevallen?
same here; het lijkt me zo heerlijk om in mijn eigen bed te zijn; mijn eigen vertrouwde huisje..quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:56 schreef Kleurdoos het volgende:
ik wil zo graag thuis bevallen dit keer..de vorige keer ook, maar ik had weer zo'n schijtebreier
lief dat je het vraagtquote:Op donderdag 23 juni 2011 18:06 schreef PM-girl het volgende:
Popples, is alles weggetrokken bij jou, de krampjes en het bloedverlies?
quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:29 schreef Kleurdoos het volgende:
hahaik zou Elinnog eerder vragen, geez, die vent van mij is net Guust Flater
ppfff lastig hoor!! ik ben heel benieuwd hoe het met je enkels gaat komende week met die hittegolf. Voordeel is wel dat je slippers aan kunt met dit weer...quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:03 schreef Susie het volgende:
@BJ: het is nog erger dan gisteren! Nu ben ik vanavond ook nog bij de Prenatal geweest, dus heb nog niet de hele avond op de bank kunnen hangen met de beentjes omhoog... Morgenochtend naar de pedicure, dan wil eigenlijk nog even naar de markt in het dorp verderop en dan 's middags dus echt echt echt helemaal niets doen (en dus 's avonds ook niet....)
@Kyara; ik heb een angelsound en vind het erg fijn. Ben ook niet bang dat ik d'r niet vind eigenlijk... Gewoon af en toe die bevestiging dat ze er nog is en het is zo'n leuk geluid!!
Die dus ook al wat strak zittenquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:05 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ppfff lastig hoor!! ik ben heel benieuwd hoe het met je enkels gaat komende week met die hittegolf. Voordeel is wel dat je slippers aan kunt met dit weer...
Goede reden om een nieuw paar te kopenquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:12 schreef Susie het volgende:
[..]
Die dus ook al wat strak zitten(Birkenstocks)
Oeeh... en dat met het hete weer op komst... je zult er wel erg tegenop zien...quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:35 schreef Popples het volgende:
nee hoor doet geen pijn.
normaal is hij nog dikker als het warm is.dit is mijn normale allerdaagse poot. ik heb 3 keer een ontstoken been gehad dus dunner word hij niet.
Monarda van dr. Vogel heeft hier bij chronische blaasontsteking héél erg goed geholpen.. volgens mij mag je die ook wel als je zwanger bent!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:13 schreef Take_A_Picture het volgende:
Zo, weer goedgekeurd door de vkkindje groeit keurig, bloed is goed, gb is goed... alleen wel weer ontstekingsbacterien gevonden in mn urine, dus op kweek gezet. Ik krijg er morgen de uitslag van, zal wel weer een kuurtje worden denk.
En dan te bedenken dat t vorige week na de kuur schoon was.
Beetje een sluimerende blaasontsteking denk ik.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:25 schreef Susie het volgende:
Je had mee moeten gaan naar het pannekoekenrestaurant Jose!
Dat geldt voor de rechte buikspieren, die heb ik inderdaad overgeslagen. Schuine buikspieren kunnen wel gewoon getraind worden.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:55 schreef PM-girl het volgende:
Kyara, het doen van buikspieroefeningen wordt afgeraden tijdens de zwangerschap, wist je dat?
Jongetjes zijn leukquote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:43 schreef Jipster het volgende:
Even een egopost en nog niet verder bijgelezen:![]()
![]()
20 weken echo gehad, en het is een jongetje!
![]()
![]()
Alles was verder goed, alleen leek het dat ik naast de placenta aan de achterkant (waar navelstreng aan verbonden is) ook nog een stuk los placenta aan de voorkant heb. Dit moet ik nog even beter laten bekijken door de gyn a.s. maandag zei ze.
Verder was het kindje iets voor op groei, 390 gram. Ik weet niet of dat erg groot is?
Wij zijn in elk geval blij!
Ik zeg ook alleen maar wat mijn echoscopiste toen verteldequote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:32 schreef Poppedein het volgende:
Dat ligt er dan wel volledig aan wanneer je de SEO hebt, aangezien het verschil tussen 18 en 22 weken relatief al enorm groot is!
Vast maar die ken ik niequote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:26 schreef Susie het volgende:
Een jongen voor Jipster!![]()
DML, meisjes zijn ook leuk!
Krijgt Klumsy ook een tweeling?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:59 schreef Vlindur het volgende:
Jipster een jonkje! Leuk!
En ook een tweeling voor klumsy? Gaaf!![]()
Dat staat in het update topic. Of heb ik scheel gelezen?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:00 schreef Oognip het volgende:
[..]
Krijgt Klumsy ook een tweeling?Waar staat dat?
Gaaf!
Wat gaafquote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:07 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Dat staat in het update topic. Of heb ik scheel gelezen?(Ben op mobiel)
Ik ondervond vandaag ook dat het te veel dragen van je dreumes geen goed idee is. Ook niet 2 dagen achter elkaarquote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:26 schreef Beessie-Jen het volgende:
Pff; mijn 1e dag alleen ging prima, maar merk wel dat ik mijn dreumes (11,5kg) teveel heb getild; voel mijn schaambeen direct weer.
oeee als je nog meer visioenen krijgt; dan hoor ik het graagquote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:38 schreef Claudia_x het volgende:
Jipster, wat leuk, een jongen!
Mensen, ik heb een visoen gehad: wickie gaat in 8 weeën bevallen.
Beetje dom... ik weet het... doen we niet meer. Moet accepteren dat ik zwanger ben en dat het niet zo soepel gaat als de vorige keer, maar dat is best moeilijk (ging best aardig deze week, zowaar een paar goede nachten gehad).quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:46 schreef Claudia_x het volgende:
Zeg wickie, doe jij eens even normaal. Dreumes, ringsling, geen puik plan.
moet je Ibood in de gaten houden.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:53 schreef wickie het volgende:
[..]
Beetje dom... ik weet het... doen we niet meer. Moet accepteren dat ik zwanger ben en dat het niet zo soepel gaat als de vorige keer, maar dat is best moeilijk (ging best aardig deze week, zowaar een paar goede nachten gehad).
Actieplan: op marktplaats een buggy zoeken.
wat is die verrekte quinny zapp duur zeg... ik wil helemaal geen buggy, ik wil een mediaplayer zodat ik tijdens me verlof op me gat kan zitten en series en films kan kijken![]()
Dat wist ik dan weer niet! Ik skip gewoon de buikspieroefeningen, zwanger of nietquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:28 schreef Kyara het volgende:
[..]
Dat geldt voor de rechte buikspieren, die heb ik inderdaad overgeslagen. Schuine buikspieren kunnen wel gewoon getraind worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |