hahaquote:Op donderdag 23 juni 2011 13:59 schreef Kleurdoos het volgende:
hopen dat t een beetje netjes wordt
denk dat de gyn wel opkijkt als ie al voor de bevalling een gescheurde bloederige doos ziet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vanmiddag om 16 uur naar de vk...![]()
Vanmorgen belde een vriendin van mij op 'en? Hoe is het?' ik zei dat het allemaal goed ging maar dat het wel zo langzamerhand een beetje begint te rommelen. Ze was zo benieuwd, ze zei dat ze er de afgelopen twee nachten slecht van had geslapen.... Ik zei 'nou, ik niet hoor. Als ik op bed lig, ben ik gelijk vertrokken!'. Vond het wel heel lief van haar
.
**Life is e@sier with your eyes closed**
vragen of je vriend/man het wilt doenquote:Op donderdag 23 juni 2011 13:59 schreef Kleurdoos het volgende:
hopen dat t een beetje netjes wordt
denk dat de gyn wel opkijkt als ie al voor de bevalling een gescheurde bloederige doos ziet
ik mag ip gewoon lekker thuis bevallenquote:Op donderdag 23 juni 2011 14:04 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Mijn buik was zo klein dat ik het nog wel kon zien rechtop staand zelfs!
BJ, hoe zit het deze keer trouwens na je speedy gonzalez bevalling de vorige keer? Mag je gewoon thuis met vk bevallen?
same here; het lijkt me zo heerlijk om in mijn eigen bed te zijn; mijn eigen vertrouwde huisje..quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:56 schreef Kleurdoos het volgende:
ik wil zo graag thuis bevallen dit keer..de vorige keer ook, maar ik had weer zo'n schijtebreier
lief dat je het vraagtquote:Op donderdag 23 juni 2011 18:06 schreef PM-girl het volgende:
Popples, is alles weggetrokken bij jou, de krampjes en het bloedverlies?
quote:Op donderdag 23 juni 2011 14:29 schreef Kleurdoos het volgende:
hahaik zou Elinnog eerder vragen, geez, die vent van mij is net Guust Flater
ppfff lastig hoor!! ik ben heel benieuwd hoe het met je enkels gaat komende week met die hittegolf. Voordeel is wel dat je slippers aan kunt met dit weer...quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:03 schreef Susie het volgende:
@BJ: het is nog erger dan gisteren! Nu ben ik vanavond ook nog bij de Prenatal geweest, dus heb nog niet de hele avond op de bank kunnen hangen met de beentjes omhoog... Morgenochtend naar de pedicure, dan wil eigenlijk nog even naar de markt in het dorp verderop en dan 's middags dus echt echt echt helemaal niets doen (en dus 's avonds ook niet....)
@Kyara; ik heb een angelsound en vind het erg fijn. Ben ook niet bang dat ik d'r niet vind eigenlijk... Gewoon af en toe die bevestiging dat ze er nog is en het is zo'n leuk geluid!!
Die dus ook al wat strak zittenquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:05 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
ppfff lastig hoor!! ik ben heel benieuwd hoe het met je enkels gaat komende week met die hittegolf. Voordeel is wel dat je slippers aan kunt met dit weer...
Goede reden om een nieuw paar te kopenquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:12 schreef Susie het volgende:
[..]
Die dus ook al wat strak zitten(Birkenstocks)
Oeeh... en dat met het hete weer op komst... je zult er wel erg tegenop zien...quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:35 schreef Popples het volgende:
nee hoor doet geen pijn.
normaal is hij nog dikker als het warm is.dit is mijn normale allerdaagse poot. ik heb 3 keer een ontstoken been gehad dus dunner word hij niet.
Monarda van dr. Vogel heeft hier bij chronische blaasontsteking héél erg goed geholpen.. volgens mij mag je die ook wel als je zwanger bent!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:13 schreef Take_A_Picture het volgende:
Zo, weer goedgekeurd door de vkkindje groeit keurig, bloed is goed, gb is goed... alleen wel weer ontstekingsbacterien gevonden in mn urine, dus op kweek gezet. Ik krijg er morgen de uitslag van, zal wel weer een kuurtje worden denk.
En dan te bedenken dat t vorige week na de kuur schoon was.
Beetje een sluimerende blaasontsteking denk ik.
quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:25 schreef Susie het volgende:
Je had mee moeten gaan naar het pannekoekenrestaurant Jose!
Dat geldt voor de rechte buikspieren, die heb ik inderdaad overgeslagen. Schuine buikspieren kunnen wel gewoon getraind worden.quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:55 schreef PM-girl het volgende:
Kyara, het doen van buikspieroefeningen wordt afgeraden tijdens de zwangerschap, wist je dat?
Jongetjes zijn leukquote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:43 schreef Jipster het volgende:
Even een egopost en nog niet verder bijgelezen:![]()
![]()
20 weken echo gehad, en het is een jongetje!
![]()
![]()
Alles was verder goed, alleen leek het dat ik naast de placenta aan de achterkant (waar navelstreng aan verbonden is) ook nog een stuk los placenta aan de voorkant heb. Dit moet ik nog even beter laten bekijken door de gyn a.s. maandag zei ze.
Verder was het kindje iets voor op groei, 390 gram. Ik weet niet of dat erg groot is?
Wij zijn in elk geval blij!
Ik zeg ook alleen maar wat mijn echoscopiste toen verteldequote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:32 schreef Poppedein het volgende:
Dat ligt er dan wel volledig aan wanneer je de SEO hebt, aangezien het verschil tussen 18 en 22 weken relatief al enorm groot is!
Vast maar die ken ik niequote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:26 schreef Susie het volgende:
Een jongen voor Jipster!![]()
DML, meisjes zijn ook leuk!
Krijgt Klumsy ook een tweeling?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:59 schreef Vlindur het volgende:
Jipster een jonkje! Leuk!
En ook een tweeling voor klumsy? Gaaf!![]()
Dat staat in het update topic. Of heb ik scheel gelezen?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:00 schreef Oognip het volgende:
[..]
Krijgt Klumsy ook een tweeling?Waar staat dat?
Gaaf!
Wat gaafquote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:07 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Dat staat in het update topic. Of heb ik scheel gelezen?(Ben op mobiel)
Ik ondervond vandaag ook dat het te veel dragen van je dreumes geen goed idee is. Ook niet 2 dagen achter elkaarquote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:26 schreef Beessie-Jen het volgende:
Pff; mijn 1e dag alleen ging prima, maar merk wel dat ik mijn dreumes (11,5kg) teveel heb getild; voel mijn schaambeen direct weer.
oeee als je nog meer visioenen krijgt; dan hoor ik het graagquote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:38 schreef Claudia_x het volgende:
Jipster, wat leuk, een jongen!
Mensen, ik heb een visoen gehad: wickie gaat in 8 weeën bevallen.
Beetje dom... ik weet het... doen we niet meer. Moet accepteren dat ik zwanger ben en dat het niet zo soepel gaat als de vorige keer, maar dat is best moeilijk (ging best aardig deze week, zowaar een paar goede nachten gehad).quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:46 schreef Claudia_x het volgende:
Zeg wickie, doe jij eens even normaal. Dreumes, ringsling, geen puik plan.
moet je Ibood in de gaten houden.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:53 schreef wickie het volgende:
[..]
Beetje dom... ik weet het... doen we niet meer. Moet accepteren dat ik zwanger ben en dat het niet zo soepel gaat als de vorige keer, maar dat is best moeilijk (ging best aardig deze week, zowaar een paar goede nachten gehad).
Actieplan: op marktplaats een buggy zoeken.
wat is die verrekte quinny zapp duur zeg... ik wil helemaal geen buggy, ik wil een mediaplayer zodat ik tijdens me verlof op me gat kan zitten en series en films kan kijken![]()
Dat wist ik dan weer niet! Ik skip gewoon de buikspieroefeningen, zwanger of nietquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:28 schreef Kyara het volgende:
[..]
Dat geldt voor de rechte buikspieren, die heb ik inderdaad overgeslagen. Schuine buikspieren kunnen wel gewoon getraind worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |