Daar zijn we weer!
Gister onverwacht een leuke middag/avond gehad! Mijn schoonmoeder bood aan om op te komen passen als wij naar de vk zouden gaan. Ik zei eerst dat het niet hoefde, maar later belde ik haar terug en zei dat het eigenlijk toch wel een goed idee was, aangezien het een dubbele afspraak was (ik wilde het nog over het gesprek met de gyn hebben) en het niet handig zou zijn als Bas dan mee zou gaan. Toen ze kwam, zei ze dat ze Bas mee wilde nemen naar een pannenkoekenrestaurant en dat wij ook lekker uit eten konden gaan als we daar zin in hadden.. dus.. dat hebben we gedaan!
Ondertussen had ik een bezorgde vriendin... hihi. Ik zou haar terug bellen na het bezoek aan de vk, maar aangezien we dus gelijk daarna uit eten gingen, belden we haar wat later. Hoor ik haar zeggen tegen

toen ze de telefoon op nam: 'jullie zitten in het ziekenhuis, of niet?'..uuhm... nou nee, dus
Al met al een leuke onverwachte verrassing...
Verder gaat het hier z'n gangetje. Af en toe nog steeds van dat slijm enzo, maar verder is het nog rustig.
quote:
Op donderdag 23 juni 2011 22:35 schreef Popples het volgende:nee hoor doet geen pijn.
normaal is hij nog dikker als het warm is.

dit is mijn normale allerdaagse poot. ik heb 3 keer een ontstoken been gehad dus dunner word hij niet.
Oeeh... en dat met het hete weer op komst... je zult er wel erg tegenop zien...

Hilliebillie, wat balen dat je toch diabetes hebt

... Sterkte daarmee

!! Wat leuk dat jullie gaan trouwen!! Veel plezier voor maandag!