abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 24 juni 2011 @ 08:15:15 #251
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_98593234
Ohhhhhh Popples! Jeetje! Dan valt het bij mij nog mee! En ik kan me de benen van Huup ook nog herinneren met dat trapje op d'r scheenbenen! Het lijkt deze ochtend ietsjes minder bij mij, mja, begin van de dag he? ;)
Gaatjes erbij laten prikken, goed idee ^O^ Fiets straks toch door het dorp, dus zou de schoenmaker vast wel ff wil doen voor mij ;)

En Hillibillie dat is inderdaad niet iets waar je aan denkt toch?
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_98593461
Susie lust je verse asperges? dat drijft vocht af volgens de vk.
die voeten zwellen idd pas later op. sterkte want leuk is anders :*
mama van 3 kids!
  vrijdag 24 juni 2011 @ 08:46:42 #253
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_98593632
Hilliebillie, dat soort dingen sluipt er vaak in. Sterkte ermee.

Deze LLM meldt zich, minder goede nacht gehad. De baby is nu ingedaald en daardoor doet het omdraaien nu nog meer pijn, het is bot tegen bot, auw. Verder is er niks dat op een naderende bevalling duidt. Je zal zien dat deze baby lekker tot na 40 weken blijft zitten. Mijn moeder denkt blijkbaar dat het elk moment komt, ze belde gisteravond om te vertellen dat ze het hele weekend van huis zijn (ze blijven gewoon in Nederland), maar dat ze wel hun mobiel meenemen. Ik vind dat grappig van hun generatie. Bij mij is het anders; of ik nu wel of niet thuis ben maakt voor mijn bereikbaarheid niet uit, ik doe alles met mijn mobiel :) Vandaag maar weer een wandelingetje maken en 's middags ontvang ik onze schoonmaakster. Verder maar een beetje aanrommelen denk ik, ik heb iig geen zin meer om de stad in te gaan. Gisteren kreeg ik de stang van mijn fiets in mijn buik en vorige week viel ik bijna met fiets en al om. Klinkt alsof ik een enorme stoethaspel ben, normaalgesproken niet maar met die buik...
pi_98595724
morgend

popples zo hernkenbaar die voeten... ik merk als ik mijn kousen niet draag dat het erg wordt.. dus draag elke dag trouw mijn kousen...

aventura fijn dat zkh zo meevoelend is... spijtig dat je nacht is tegen gevallen

hilliebillie *O* maandag trouwen alleen spijtig van je zw-diabetes

josé spannend meid...

hopelijk niemand vergeten anders voor de andere llmers ^O^

zou me ook wéér eens onder handen moeten nemen.. maar vind het zo vermoeiend :o |:(
je mag de moed even verliezen, maar de hoop NOOIT opgeven Luna Jade Xandy
Kyan
pi_98596178
Oeh t wordt weer spannend hier. Nieuwe zwangeren, blied en slijm, of toch niet, en krampjes enzo.. Sterkte Jose & Popies *O*
  vrijdag 24 juni 2011 @ 10:43:51 #256
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_98596431
:W Daar zijn we weer! :)

Gister onverwacht een leuke middag/avond gehad! Mijn schoonmoeder bood aan om op te komen passen als wij naar de vk zouden gaan. Ik zei eerst dat het niet hoefde, maar later belde ik haar terug en zei dat het eigenlijk toch wel een goed idee was, aangezien het een dubbele afspraak was (ik wilde het nog over het gesprek met de gyn hebben) en het niet handig zou zijn als Bas dan mee zou gaan. Toen ze kwam, zei ze dat ze Bas mee wilde nemen naar een pannenkoekenrestaurant en dat wij ook lekker uit eten konden gaan als we daar zin in hadden.. dus.. dat hebben we gedaan! :Y)

Ondertussen had ik een bezorgde vriendin... hihi. Ik zou haar terug bellen na het bezoek aan de vk, maar aangezien we dus gelijk daarna uit eten gingen, belden we haar wat later. Hoor ik haar zeggen tegen (8> toen ze de telefoon op nam: 'jullie zitten in het ziekenhuis, of niet?'..uuhm... nou nee, dus :+

Al met al een leuke onverwachte verrassing... :Y

Verder gaat het hier z'n gangetje. Af en toe nog steeds van dat slijm enzo, maar verder is het nog rustig. :Y

quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 22:35 schreef Popples het volgende:
nee hoor doet geen pijn.
normaal is hij nog dikker als het warm is. :D dit is mijn normale allerdaagse poot. ik heb 3 keer een ontstoken been gehad dus dunner word hij niet.
Oeeh... en dat met het hete weer op komst... je zult er wel erg tegenop zien... :(

Hilliebillie, wat balen dat je toch diabetes hebt ;( ... Sterkte daarmee :* !! Wat leuk dat jullie gaan trouwen!! Veel plezier voor maandag! ^)
**Life is e@sier with your eyes closed**
  vrijdag 24 juni 2011 @ 12:25:47 #257
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_98600183
Je had mee moeten gaan naar het pannekoekenrestaurant Jose! :P
pi_98601829
Hb toch diabetes succes ermee
aventura fijn dat je z-huis je zo goed hielp maar pas je wel op met je fiets?
Popples succes met de hitte
pi_98602144
Zo, weer goedgekeurd door de vk :) kindje groeit keurig, bloed is goed, gb is goed... alleen wel weer ontstekingsbacterien gevonden in mn urine, dus op kweek gezet. Ik krijg er morgen de uitslag van, zal wel weer een kuurtje worden denk.
En dan te bedenken dat t vorige week na de kuur schoon was.
Beetje een sluimerende blaasontsteking denk ik.
Tralalalaaa
  vrijdag 24 juni 2011 @ 13:19:00 #260
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_98602369
Wat vervelend TAP! Zo blijf je aan de gang natuurlijk!
pi_98602645
Schiet niet op zo TAP gebruik je al cranberry tabletten?
pi_98604646
Hb, jammer van de zzw.diabetis.. Maar wel veel plezier gewenst, voor jullie huwelijk maandag.

TAP, die dingen kunnen wel sluimeren. Lekker die cranberrypillen blijven slikken, of deed je dat nog niet?

popples, mooie pootjes. Geniet maar lekker van de rust..

En scheren ging hier vorige keer ook op gevoel. Maar ik kon met mijn armen langs mijn buik, omdat die echt naar voren groeide..
pi_98604795
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 13:13 schreef Take_A_Picture het volgende:
Zo, weer goedgekeurd door de vk :) kindje groeit keurig, bloed is goed, gb is goed... alleen wel weer ontstekingsbacterien gevonden in mn urine, dus op kweek gezet. Ik krijg er morgen de uitslag van, zal wel weer een kuurtje worden denk.
En dan te bedenken dat t vorige week na de kuur schoon was.
Beetje een sluimerende blaasontsteking denk ik.
Monarda van dr. Vogel heeft hier bij chronische blaasontsteking héél erg goed geholpen.. volgens mij mag je die ook wel als je zwanger bent!
  vrijdag 24 juni 2011 @ 14:16:17 #264
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_98605035
helluw ;) geen verse beebs 2day?? jammer hoor....

Jose klinkt als een heerlijke avond/dag gister! lekker van genoten?

TAP; wat vervelend dat je nog steeds (of weer) last hebt... ik hoop dat je er snel vanaf bent. Is niet leuk!

Susie; anders toch ff langs HA voor kousen? mijn enkels zijn ook wel wat gezwollen, maar is echt niets vergeleken met die van jou en Popples...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  vrijdag 24 juni 2011 @ 14:21:36 #265
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_98605334
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 12:25 schreef Susie het volgende:
Je had mee moeten gaan naar het pannekoekenrestaurant Jose! :P
_O- haha... ja, nog niet eens aan gedacht! :+

BJ, ja...het was echt fijn om even weg te zijn... even alleen met (8> ... Leuk weer een keer! :Y

TAP, wat rot zeg... bah! Hopelijk kom je er snel vanaf!! :*
pi_98605395
Ik slik elke dag cranberrytabletten :) Nouja kan er ook niks aan doen. Soms word ik er wel moe van hoor. Maar ik zal ook ff kijken maar dat andere middel, eerst maar ff afwachten wat de vk zegt naar aanleiding van de kweek, dat hoor ik morgen.

Ondertussen ook doorverwezen naar mensendieck ivm pijn bij het schaambot.
Alles komt goed :)

Hilliebillie, balen van die suiker! Trouwens alvast gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk, leuk!!!
Tralalalaaa
  vrijdag 24 juni 2011 @ 14:28:21 #267
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_98605709
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 20:55 schreef PM-girl het volgende:
Kyara, het doen van buikspieroefeningen wordt afgeraden tijdens de zwangerschap, wist je dat?
Dat geldt voor de rechte buikspieren, die heb ik inderdaad overgeslagen. Schuine buikspieren kunnen wel gewoon getraind worden.

Ik heb vandaag mijn allereerste aankoop voor spruit gedaan. Pakje, rompertje en slofjes. Ben wel bang dat ik echt los ga als we weten of spruit een meisje of een jongetje is.
  vrijdag 24 juni 2011 @ 14:58:34 #268
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_98607488
Tot nu toe gaat het nog BJ, thanks voor het opmerken. Net nog even een paar extra birckenstocks gekocht (waren toevallig in de aanbieding, dus mooi meegenomen! :D Ze zitten weer wat losser, dus op zich gaat het dus nog wel.

Dit weekend heb ik eigenlijk 2 feestjes, maar ik sla ze dus over. Heb geen zin om daar te gaan zitten, want ja, die enkels, en al helemaal geen zin in dronken lui om me heen.... en daarnaast wil ik dit weekend verder gewoon rust nemen (vandaag alweer veel in de weer geweest en moet nog wat wassen draaien). Pootjes omhoog op de bank, zondag hopelijk lekker in de tuin onder een parasol, en een boek of laptop. Saaaaaaaiiii, maar is niet anders. Haal het volgend jaar allemaal wel weer in! ^O^
pi_98612468
Hier de hele dag al wat onverklaarbare buikpijn :) Lekker even naar Urk geweest, gezellig een visje gegeten en wat rondgereden. Zo lekker mijn joggingbroek aan en chillen geblazen.
pi_98612901
Even een egopost en nog niet verder bijgelezen: *O* *O* *O* 20 weken echo gehad, en het is een jongetje! O+ O+

Alles was verder goed, alleen leek het dat ik naast de placenta aan de achterkant (waar navelstreng aan verbonden is) ook nog een stuk los placenta aan de voorkant heb. Dit moet ik nog even beter laten bekijken door de gyn a.s. maandag zei ze.

Verder was het kindje iets voor op groei, 390 gram. Ik weet niet of dat erg groot is?

Wij zijn in elk geval blij!
  vrijdag 24 juni 2011 @ 16:46:55 #271
147404 Jose81
B@S & LUC
pi_98613038
Jipster, wat leuk een jongetje!! O+
Fijn dat alles goed was!!

Een los stuk placenta, wat gek! Kan dat kwaad? :?
  vrijdag 24 juni 2011 @ 16:48:49 #272
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_98613123
Leuk Jipster! Kun je lekker voor kleertjes shoppen!

Los stuk placenta klinkt idd beetje vreemd.
pi_98613181
*O* Jipster :) fijn dat met de baby alles goed is. Hoop voor je dat je ook goed nieuws krijgt over de placenta, had er nog nooit van gehoord..
pi_98614305
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 16:43 schreef Jipster het volgende:
Even een egopost en nog niet verder bijgelezen: *O* *O* *O* 20 weken echo gehad, en het is een jongetje! O+ O+

Alles was verder goed, alleen leek het dat ik naast de placenta aan de achterkant (waar navelstreng aan verbonden is) ook nog een stuk los placenta aan de voorkant heb. Dit moet ik nog even beter laten bekijken door de gyn a.s. maandag zei ze.

Verder was het kindje iets voor op groei, 390 gram. Ik weet niet of dat erg groot is?

Wij zijn in elk geval blij!
Jongetjes zijn leuk *O*

Ze zeggen dat het gewicht met de SEO 10% is van het eind gewicht ongeveer. Puck woog toen 374gram maar kwam er uit met maar 3010gram. Koffiedik kijken dus :+
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_98615088
Dat ligt er dan wel volledig aan wanneer je de SEO hebt, aangezien het verschil tussen 18 en 22 weken relatief al enorm groot is!

Jipster, wat fijn dat alles oké leek! En een jongentje! O+ wat leuk joh..een zoon O+ wow!

[ Bericht 52% gewijzigd door Poppedein op 24-06-2011 17:37:54 ]
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')