Ik zeg ook alleen maar wat mijn echoscopiste toen verteldequote:Op vrijdag 24 juni 2011 17:32 schreef Poppedein het volgende:
Dat ligt er dan wel volledig aan wanneer je de SEO hebt, aangezien het verschil tussen 18 en 22 weken relatief al enorm groot is!
Vast maar die ken ik niequote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:26 schreef Susie het volgende:
Een jongen voor Jipster!![]()
DML, meisjes zijn ook leuk!
Krijgt Klumsy ook een tweeling?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:59 schreef Vlindur het volgende:
Jipster een jonkje! Leuk!
En ook een tweeling voor klumsy? Gaaf!![]()
Dat staat in het update topic. Of heb ik scheel gelezen?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:00 schreef Oognip het volgende:
[..]
Krijgt Klumsy ook een tweeling?Waar staat dat?
Gaaf!
Wat gaafquote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:07 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Dat staat in het update topic. Of heb ik scheel gelezen?(Ben op mobiel)
Ik ondervond vandaag ook dat het te veel dragen van je dreumes geen goed idee is. Ook niet 2 dagen achter elkaarquote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:26 schreef Beessie-Jen het volgende:
Pff; mijn 1e dag alleen ging prima, maar merk wel dat ik mijn dreumes (11,5kg) teveel heb getild; voel mijn schaambeen direct weer.
oeee als je nog meer visioenen krijgt; dan hoor ik het graagquote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:38 schreef Claudia_x het volgende:
Jipster, wat leuk, een jongen!
Mensen, ik heb een visoen gehad: wickie gaat in 8 weeën bevallen.
Beetje dom... ik weet het... doen we niet meer. Moet accepteren dat ik zwanger ben en dat het niet zo soepel gaat als de vorige keer, maar dat is best moeilijk (ging best aardig deze week, zowaar een paar goede nachten gehad).quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:46 schreef Claudia_x het volgende:
Zeg wickie, doe jij eens even normaal. Dreumes, ringsling, geen puik plan.
moet je Ibood in de gaten houden.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:53 schreef wickie het volgende:
[..]
Beetje dom... ik weet het... doen we niet meer. Moet accepteren dat ik zwanger ben en dat het niet zo soepel gaat als de vorige keer, maar dat is best moeilijk (ging best aardig deze week, zowaar een paar goede nachten gehad).
Actieplan: op marktplaats een buggy zoeken.
wat is die verrekte quinny zapp duur zeg... ik wil helemaal geen buggy, ik wil een mediaplayer zodat ik tijdens me verlof op me gat kan zitten en series en films kan kijken![]()
Dat wist ik dan weer niet! Ik skip gewoon de buikspieroefeningen, zwanger of nietquote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:28 schreef Kyara het volgende:
[..]
Dat geldt voor de rechte buikspieren, die heb ik inderdaad overgeslagen. Schuine buikspieren kunnen wel gewoon getraind worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |