Wat leuk dat je dat kan.quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:04 schreef Kleurdoos het volgende:
en ik heb de maxicosi binnen
aquablauw met vliegtuigjes erop
en ik ben een wiegdekentje voor hem aan t haken
(aquablauw, wit, grijs, groen, )
ohjaaaa!quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:26 schreef Kleurdoos het volgende:
http://kleurdoos.punt.nl/
de hobby is inmiddels allang gestopt, maar dit vond ik nog
Doe eens een foto! Ik wist niet dat die bestonden. Ik hou van vliegtuigjesquote:Op woensdag 22 juni 2011 12:04 schreef Kleurdoos het volgende:
en ik heb de maxicosi binnen
aquablauw met vliegtuigjes erop
en ik ben een wiegdekentje voor hem aan t haken
(aquablauw, wit, grijs, groen, )
Haha, schattig!quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:26 schreef Kleurdoos het volgende:
http://kleurdoos.punt.nl/
de hobby is inmiddels allang gestopt, maar dit vond ik nog
quote:Op woensdag 22 juni 2011 12:39 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Doe eens een foto! Ik wist niet dat die bestonden. Ik hou van vliegtuigjes
Ik las altijd Luxaja bij jou, ik zag gister pas dat het Lujaxa isquote:
Ik ookquote:Op woensdag 22 juni 2011 13:01 schreef Aventura het volgende:
[..]
Ik las altijd Luxaja bij jou, ik zag gister pas dat het Lujaxa is
En ventje-shoppen is ook leuk! Heb spul met autootjes, bootjes en helikopter
Ik een korte-mouwen-overhemdje met chinooks (klinkt ordi zoals ik het nu tik, maar ziet er juist schattig uit). Geweldig. Tuinbroekjes ook leuk. En een petje! Al blijft dat denk ik 1 sec zitten.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:08 schreef Lujaxa het volgende:
afkortingen van de meiden hun naam hé...
heb zo leuke tuinbroekjes(salopette) gevonden vind dat stoer voor een jongen
quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:17 schreef Kleurdoos het volgende:
juhp, knuffelbeestje van hier nam m van me over toen ze nog niet wist wat t was..en ze kreeg een jochie
Jaa... ik hoorde het vanmorgen... NIET LEUK! Ik zie er nu al tegenop... ik hou aardig wat vocht vast en dat wordt met die hitte natuurlijk niet bepaald minder...quote:Op woensdag 22 juni 2011 07:33 schreef danic het volgende:
Ze geven zelfs waarschuwingen voor volgende week, het zou dinsdag rond de 32 graden worden. Ik zou vast een paar reserve-enkels erbij zoeken, de huidige gaan het zwaar krijgen![]()
Die is inderdaad prachtigquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:44 schreef Kleurdoos het volgende:
ik haat hormonen
ik ben nogal een sucker voor talentenjachten enzo,
en ik heb t filmpje nog niet verder gekeken dan 2:03 dus weet niet of ie kan zingen
maar ik moet eerst eens stoppen met huilen
wat zielig en dan cold water van damien rice eronder
assholes
Ik heb er dan ook maar een blauwe hoes overheen gedaan ;-) Jammer van de mooie bekleding maar anders was het inderdaad wel heel roze. Zodra hij er uit is mag ie naar iemand anders toe.quote:Op woensdag 22 juni 2011 13:20 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
![]()
Ach het kind krijgt er geen trauma van maar al die mensen die maar denken dat je een meisje rond sjouwt en dan is het een jongetje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh en KD: wat kunstig! Vroeger kon ik het wel, maar zou het nu echt even niet meer weten!!Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
Mja, bedankt.... Och weet je, als dit het enige is? Bedoel, er is mee te leven en ik ga ervan uit dat het straks weer allemaal weg is. Er zijn ergere dingen...quote:
dan zal ik mijn foto's maar niet posten.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:11 schreef Susie het volgende:
W00t? Hitte volgende week? Mijn enkels zijn nu al een drama! Hoe moet dat dan wanneer het nog warmer wordt??Zit nu ook met mijn enkels in een emmer met koud water, in de hoop dat het wat minder wordt.... (ik moet de zwembandjes nog kopen, weet ff niet meer wie dat ook alweer als tip gaf)
Foto-tjes... de ene heb ik ze gebogen trouwens, dan ziet het er echt niet uit![]()
Oh, doe is?? Voel me ook een olifant namelijk!quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:17 schreef Popples het volgende:
[..]
dan zal ik mijn foto's maar niet posten.een olifant is er niks bij.
quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:17 schreef Susie het volgende:
[..]
Mja, bedankt.... Och weet je, als dit het enige is? Bedoel, er is mee te leven en ik ga ervan uit dat het straks weer allemaal weg is. Er zijn ergere dingen...
jaquote:
kan helaas niet bij foto's nu.quote:Op woensdag 22 juni 2011 19:23 schreef Susie het volgende:
[..]
Oh, doe is?? Voel me ook een olifant namelijk!
nou...z'n tongriempje was erg strak zodat hij moeilijk kon zuigen...er is een vliesje doorgesneden en nu kan ie z'n tong weer uit stekenquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:42 schreef Take_A_Picture het volgende:
Oooohh wat lief Cleany!!!Wat bedoel je met voordat zn tongriempje is doorgesneden?
![]()
En succes Popples!!!
goed dat jullie daar zo snel bij waren. en gefeliciteerd!quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:58 schreef cleany het volgende:
[..]
nou...z'n tongriempje was erg strak zodat hij moeilijk kon zuigen...er is een vliesje doorgesneden en nu kan ie z'n tong weer uit steken
helaas krampen zijn weg, bloedverlies is ook gestopt.quote:Op donderdag 23 juni 2011 03:15 schreef TimeJumper het volgende:
Cleany wat een klein mooi fijn ventje hebben jullie![]()
Popples vind dat ze niet achter kan blijven met foto's en gaat ook aan de gang![]()
Wat leukquote:Op donderdag 23 juni 2011 08:42 schreef Vlindur het volgende:
Hoi! Ik en mn man konden zonet de baby letterlijk voelen
Hij ligt in een bochtje.
Ik had een harde buik gehad en daarna was het enorm goed voelbaar. Het was ochtend en ik had net mn ogen open. Weet niet of ik hem nu nog voelen kan!quote:Op donderdag 23 juni 2011 09:40 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Wat leukdat lijkt me nou echt gaaf.
![]()
Dus ik wil ook, waarom voel ik dat niet
we hebben maar een paar dagen verschil in zwangerschap.
Timejumper is hopeloos jaloers![]()
![]()
wow idd een filmpje dat je natte ogen geeftquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:44 schreef Kleurdoos het volgende:
ik haat hormonen
ik ben nogal een sucker voor talentenjachten enzo,
en ik heb t filmpje nog niet verder gekeken dan 2:03 dus weet niet of ie kan zingen
maar ik moet eerst eens stoppen met huilen
wat zielig en dan cold water van damien rice eronder
assholes
Ik ga een deze dagen aan man vragen of hij mijn benen en bikinilijn even wil scheren. Kan er echt niet bij. Straks naar de pedicure, eelt weg en nageltjes lakken. Kortom, anderen aan het werk zetten maarquote:Op woensdag 22 juni 2011 23:35 schreef Mevr_Mus het volgende:
Wat een mooi fijn jongetje heb je daar Cleany! En als ik het goed begrijp is er nog een baby onderweg! Succes Popples![]()
Jee, vandaag 29 weken en ik voel me inmiddels echt heel zwanger... Regelmatig zit mijn buik in de weg, laatste had ik bijv. de auto redelijk strak ingeparkeerd en toen kwam ik vast te zitten bij mijn poging om uit de auto te komenZojuist ook moeten concluderen dat het netjes scheren van mijn bikinilijn er voorlopig niet meer in zit, ik zie gewoon echt niet meer wat ik met dat scheermes aan het doen ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |