Jeetje Jose, wat een stom wijf. Dat ze je dan zo klein kan laten voelen, ik vind het schandalig.
De gyn die ik de eerste keer had bij de zwangerschap was ook zo'n hork, snel even echo kijken, niks uitleggen, niet mijn man even laten kijken... toen we dus hoorden dat hij degene was die was opgepiept toen er vastgesteld moest worden dat ons kindje niet meer leefde, dachten we echt zo van, 'nee he!'.
Maar gelukkig bleef er toen wel een verpleegster bij die mijn man dus wel liet kijken en zij legde alles na het gesprek met die man zo goed mogelijk uit. Dat was erg fijn.
Eind april dit jaar zaten we bij mijn huisarts (en tevens verloskundige) en zagen we een uitnodiging liggen voor een afscheidsborrel. Het was het afscheid van die gyn. Mijn huisarts werd tijdens het gesprek met ons even weggeroepen en toen hebben mijn lief en ik even gejuicht, want mochten we ooit nog een gyn nodig hebben in het ziekenhuis, dan zouden we hem in ieder geval niet meer tegenkomen!!
Wat verven betreft, ik heb het gedaan toen ik 3 maanden zwanger was en het heeft gewoon goed uitgepakt

Maar inderdaad wel even vermelden bij de kapster (tenzij je al overduidelijk zwanger bent, haha).
Ik heb net op weer.nl gekeken en in mijn woonplaats voorspellen ze gewoon 23 graden heur. Wellicht dat het in het oosten ofzo weer heel heet wordt? Ik zit in de randstad

Ik moest gisteren zo hard lachen... mijn nichtje is vandaag jarig en ze wilde graag oorbelletjes. Ik had zelf nog een mooi paar liggen die ik nooit draag, dus manlief had bedacht die even bij de juwelier schoon te laten maken en dan te geven voor haar verjaardag. Goed plan!
Dus ik was gisteren om half 5 thuis van werk en hij belt me op. De juwelier zit vlakbij

zijn werk (hij werkt 5 minuten bij ons huis vandaan) dus hij vraagt me of ik om kwart over 5 op zijn werk wil zijn met de oorbelletjes, want dan kunnen we nog even snel naar de juwelier.
Prima! Hij zegt nog, vergeet ze niet he. En ik zeg, 'Nee, dat zou wel suf zijn, kom ik speciaal vroeg naar jou toe en dan zou ik ze niet meenemen!'
...
Ik rij de laatste bocht in en denk ineens, 'ah shit, de oorbellen...' Vergeten

Konden we alsnog terug naar huis om ze op te halen en te racen naar de juwelier