abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98542577
Duurt inderdaad niet al te lang meer, Popples!!

Ik baal. Enorm. Ik had vorige week zo'n buikband gehaald, wist ik veel welke ik moest hebben, ik heb maat 44 broek dus ik denk, ik moet XL hebben. Die was veul te groot. Dus maar L gepakt en dacht dat het wel goed zat. Bij de Prenatal werd ik niet echt geholpen ofzo.
Maargoed, vandaag wilde ik m dan ook echt gaan gebruiken en ik doe 'm om en loop een stukje. Ik voel totaal geen ondersteuning. Maar als ik echt wil kan ik 'm nog flink aantrekken en kom ik eigenlijk tot de conclusie dat ik maat M moet hebben. Weet ik veel dat de L voor mensen is die tussen de 44-48 zitten... M is voor 42-44.
Kortom, ik kan weer terug om 'm te ruilen en dat vind ik niet leuk :(
Tralalalaaa
pi_98542729
T_a_p de maten liggen echt overal anders zelfs met positiebroeken en gewone broeken heb ik een groot verschil. :? je moet echt goed passen in winkels heb ik gemerkt. :{

Be dat gaat hem niet worden hoor. ;) hij wil zijn zoon niks aan doen. _O-

ik baal dat het niet gewoon doorgezet heeft. er zit niks anders op dan te wachten.
straks maar even boodschappen doen en klossen halen(was ik helemaal vergeten).

het heeft wel 1 ding opgeleverd, kreeg ineens hulp en het huis is aan kant :D _O-
mama van 3 kids!
pi_98542772
Ik heb wel gepast maar over mn broek heen. En verder had ik geen idee hoe die moest zitten en de verkoopsters hielpen me ook niet echt. Nouja, eigen schuld, had ik toch die M ook moeten proberen.
Ik heb het bonnetje nog, dus morgen maar even teruggaan dan :)

Ik hoop dat het snel gaat doorzetten Popples! Zo heb je het gevoel dat het er aan zit te komen, en dan ineens is het weer weg!
Tralalalaaa
pi_98542845
ja weet je die fout heb ik ook vaker gemaakt met mijn positiebroek. ik dacht die heb ik wel nodig maar had dus echt wel een maat kleiner gemogen want hij is echt veel te groot en zit hem nu telkens op te hijsen.

maar raar dat ze niet even helpen zeg. daarvoor zijn ze toch verkoopsters geworden :?
mama van 3 kids!
  donderdag 23 juni 2011 @ 08:28:26 #180
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_98542849
Het is al een kleine grappenmaker die beeb van Popples :)
Rayen 2½ jaar!
pi_98542903
Nou ik kwam daar en zei dat ik een buikband nodig had voor m'n bekken. Ik vertelde mn broekmaat en dat ik vermoedde dat ik XL nodig had (want he, die maat heb ik ook met mn ondergoed enzo, weet ik veel) en zonder dat ze even goed kijkt pakt ze die. Dus ik merk al gauw dat die veel te groot is. Ondertussen is ze alweer weg en pak ik zelf maar een L. Later vroeg ze nog of het was gelukt en ik dacht dus van wel, maar nu bij nader inzien dus niet. Als ze nou weet wat voor producten ze heeft, en ze zelf zeggen dat het wel zaak is dat je de goede maat neemt, waarom helpt ze me dan niet beter? Nouja, hier ook wel beetje eigen schuld, want ik ben niet zo mondig helaas (ben vrij verlegen in winkels).
Tralalalaaa
  donderdag 23 juni 2011 @ 08:35:13 #182
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_98542918
Ik dacht ook altijd in het groot zo'n dure zwangerschaps-skinny gekocht, had ik nu toch maar 1 maatje kleiner want ik loop ook steeds te hijsen :(
Zonde van het geld vind ik dat.

Gisteren toch weer 2 pakjes voor de kleine gekocht, bij V&D een beetje legergroen truitje en broekje. En het truitje met de tekst "brrr...brrrr....Bla....bla" erop :9 voor maar 6 euro
En een setje bij H&M voor maar 5 euro :+
Ze hebben wel weinig baby jongens kleren hier bij de H&M :{
(ik kan beter eens nuttige dingen gaan kopen zoals hydrofielluiers ;) )

En ik zit me te bedenken dat ik "nog máár" :P 4 en een halve maand moet *O*
Rayen 2½ jaar!
  donderdag 23 juni 2011 @ 08:37:50 #183
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_98542954
Take a Picture, hier is het ook bij Prenatal hoor, vaak staan er 3 verkoopsters in het kleine winkeltje hier, maar helpen ho maar.

Je kan zeker niet meer ruilen? Ik zou het zelfs zonder bonnetje proberen. Of valt de aanschafwaarde wel mee?
Rayen 2½ jaar!
pi_98543002
Hoi! Ik en mn man konden zonet de baby letterlijk voelen O+
Hij ligt in een bochtje. O+
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  donderdag 23 juni 2011 @ 08:43:49 #185
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_98543023
Hier was Ik gister op zoek naar andere kleding ivm alles veeel te groot :+
Dacht gelijk Maar positie Maar Ik zit in niemandsland qua maat , wat bij de benen goed zat was voor mijn kont net te laag en het buikgrdeelte veel te groot. Wat bij kont goed zat kon Ik twee Keer in qua buik en benen was ook te groot en zakte qua heupen af.. Echt hopeloos..
Jurkjes idem ivm grote cup is of de cup te Klein , Maar als die goed is, zit de rest weer veel te groot :(

Verkoopster was wel heel lief bracht me wat water etc. O+
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_98543092
Vlindur, wat leuk!! Bijzonder is dat he O+

TimeJumper, ik heb het bonnetje nog en ik heb het niet onder mn broek gedragen. De kaartjes zitten er zelfs nog aan omdat ik al twijfelde. Het lijkt mij dat ik gewoon kan ruilen, zo'n stukje stof kost wel gewoon 40 euro, beetje duur voor een 'misser'.
De Prenatal waar ik naartoe ben gegaan is heel groot, die zit in Leiderdorp in een woonmall.

evenstar, ook herkenbaar. Ik heb brede heupen maar een smalle taille. Altijd een hel met broeken kopen :'(
Tralalalaaa
pi_98543148
Ik vind het juist fijn als ik niet geholpen wordt, ik heb er een hekel aan als verkoopsters meteen bij je staan en willen helpen. Ben ook altijd heel blij met spiegels in de paskamer, dan hoef ik er niet uit :P Als ik hulp nodig heb dan meld ik me wel.
Ik heb pas 2 positiebroeken gekocht, zelfde merk, model en maat, dus ik dacht dan hoef ik er maar 1 te passen, ze zijn toch hetzelfde. Kom ik thuis, blijkt de broek die ik niet gepast heb wijder te zijn als de andere :? Dus zelfs in broeken van hetzelfde merk+model+maat kan verschil zitten.

TheJumper: nog maar 4,5 maand *O*

Vlindur: Wat leuk dat je kunt voelen hoe de baby ligt!
pi_98543184
Sayenne, dat heb ik normaal gesproken ook hoor! Laat mij maar struinen, val me vooral niet lastig en als ik je nodig heb geef ik wel een gil. Maar wat betreft buikbanden, waar ik geen hol vanaf weet hoe het moet zitten, had ik graag wel wat meer hulp gewild. Ik ben naar die verkoopster toegelopen met deze info en ze deed er dus maar heel weinig mee en dat vind ik jammer.
Tralalalaaa
pi_98543324
Dat is ook jammer, je zou er toch van uit mogen gaan dat zij er wel verstand van heeft.
  donderdag 23 juni 2011 @ 09:12:18 #190
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_98543403
Wat jammer Popples! Maar wel fijn dat je huis aan kant is! *O*
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  donderdag 23 juni 2011 @ 09:15:34 #191
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_98543453
Ik verwacht hier in nl eigk nooit iets van verkopers. Het wordt hier niet als vak gezien, er is vaak weinig tot geen affiniteit met de te verkopen spullen. Vaak merk ik wel verschil tussen ketens en boetieks. Zo werd ik laatst geweldig geholpen in een boetiekje hier, de dames wisten alles van voedingsbh's, lieten me er tig passen en liepen ook af en aan om ervoor te zorgen dat ik mijn elders gekochte trouwjurk zo goed mogelijk kon combineren met ondergoed en een vestje. Dat was echt goede service.

Jammer Popples dat er niks heeft doorgezet. Hier zit baby ook nog lekker. Ben blij dat ik vandaag naar gyn moet, want ik voelde het ventje gisteren iets minder dan de dagen ervoor. Ik wil graag dat ze dat even bekijkt.
Verder weer stram en stijf uit bed gekomen, het wordt elke dag erger. Hele gebied rond bekken voelt bont en blauw. Het helpt als ik na het opstaan even goed beweeg, gelukkig.
  donderdag 23 juni 2011 @ 09:40:11 #192
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_98543901
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 08:42 schreef Vlindur het volgende:
Hoi! Ik en mn man konden zonet de baby letterlijk voelen O+
Hij ligt in een bochtje. O+
Wat leuk *O* dat lijkt me nou echt gaaf. *O*
Dus ik wil ook :9 , waarom voel ik dat niet :( we hebben maar een paar dagen verschil in zwangerschap.

Timejumper is hopeloos jaloers >:) :P ;)
Rayen 2½ jaar!
  donderdag 23 juni 2011 @ 09:47:33 #193
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_98544071
Wat betreft positiekleding (met name broeken) is het voor mij echt een crime momenteel...
Ik heb normaal gesproken al een klein maatje (26), en heb nu een Mamalicious Dionne en een Love2Wait Sophia Skinny in die maat... Die Mamalicious zakt me eigenlijk na een uur al af en na een dag lijkt het wel zo'n baggy-broek! Die van Love2Wait zit in het begin helemaal perfect, maar die rekt dus ook verschrikkelijk uit na een dag dragen ;( .
Helaas kan ik nergens positiebroeken in maatje 25 vinden, dus ik denk dat ik de hele zwangerschap met van die hobbezakken rondloop, tenzij m'n kont en benen ineens besluiten om te gaan groeien...

Cleany wat een mooierd!

Take_a_picture, balen van die buikband en de slechte service van Prenatal. Ik merk ook dat in zo'n winkels vaak een beetje van je verwacht word dat je al precies weet welke maten je moet hebben enzo...

Popples, jammer dat het niet doorgezet heeft...

Vlindur voelt B2 O+ !

Sayenne, ik geloof dat helemaal over je heen gelezen heb :@ ! Hartelijk welkom hiero!

Ik zit potjedorie op m'n vrije dag al vanaf 7.30uur te wachten op bouwmaterialen die ze komen brengen... Niet dat ze even een richttijd ofzo geven }:| ...
pi_98544323
quote:
0s.gif Op donderdag 23 juni 2011 09:40 schreef TimeJumper het volgende:

[..]

Wat leuk *O* dat lijkt me nou echt gaaf. *O*
Dus ik wil ook :9 , waarom voel ik dat niet :( we hebben maar een paar dagen verschil in zwangerschap.

Timejumper is hopeloos jaloers >:) :P ;)
Ik had een harde buik gehad en daarna was het enorm goed voelbaar. Het was ochtend en ik had net mn ogen open. Weet niet of ik hem nu nog voelen kan!
Het was wel heel tof O+ O+
  donderdag 23 juni 2011 @ 10:01:53 #195
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_98544391
Wat heerlijk Vlinder, dat je hem/haar nu voelt! Zo'n mijlpaal! *O*

Ik ben vandaag 39 weken, vanmiddag naar de verloskundige. Behalve wat voorweeën is er weinig aan de hand.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_98544539
je voelt je baby t snelst als je een volle blaas hebt en opeens op je rug gaat liggen :)
dan krijg je idd een harde buik en weet je precies waar de baby zit en grote kans dat je m dan ook voelt bewegen O+
pi_98544623
Ik heb wel even lopen porren, maar bewegen deed hij niet :N
Maar ik voel hem nu sinds eergister dagelijks, dus ik ben dolgelukkig O+
pi_98545027
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 15:44 schreef Kleurdoos het volgende:
ik haat hormonen ;(
ik ben nogal een sucker voor talentenjachten enzo,

en ik heb t filmpje nog niet verder gekeken dan 2:03 dus weet niet of ie kan zingen
maar ik moet eerst eens stoppen met huilen :D
wat zielig en dan cold water van damien rice eronder
assholes

wow idd een filmpje dat je natte ogen geeft
je mag de moed even verliezen, maar de hoop NOOIT opgeven Luna Jade Xandy
Kyan
pi_98545157
popples hopelijk mag het toch nog doorzetten

mevr mus zo herkenbaar, heb vandaag ook even misrekent _O- dacht even mijn jeans aan te doen die was toch wat te breed voor zwangerschap.. pfff kreeg precies geen lucht... dus maar legging aan.. krijg echt niks anders meer aan vind die banden van de broeken zo vervelend op mijn buik...

cleany wat een lieve foto's
je mag de moed even verliezen, maar de hoop NOOIT opgeven Luna Jade Xandy
Kyan
  donderdag 23 juni 2011 @ 11:00:24 #200
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_98545852
quote:
0s.gif Op woensdag 22 juni 2011 23:35 schreef Mevr_Mus het volgende:
Wat een mooi fijn jongetje heb je daar Cleany! En als ik het goed begrijp is er nog een baby onderweg! Succes Popples *O*

Jee, vandaag 29 weken en ik voel me inmiddels echt heel zwanger... Regelmatig zit mijn buik in de weg, laatste had ik bijv. de auto redelijk strak ingeparkeerd en toen kwam ik vast te zitten bij mijn poging om uit de auto te komen :') Zojuist ook moeten concluderen dat het netjes scheren van mijn bikinilijn er voorlopig niet meer in zit, ik zie gewoon echt niet meer wat ik met dat scheermes aan het doen ben :')
Ik ga een deze dagen aan man vragen of hij mijn benen en bikinilijn even wil scheren. Kan er echt niet bij. Straks naar de pedicure, eelt weg en nageltjes lakken. Kortom, anderen aan het werk zetten maar :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')