nou...z'n tongriempje was erg strak zodat hij moeilijk kon zuigen...er is een vliesje doorgesneden en nu kan ie z'n tong weer uit stekenquote:Op woensdag 22 juni 2011 21:42 schreef Take_A_Picture het volgende:
Oooohh wat lief Cleany!!!Wat bedoel je met voordat zn tongriempje is doorgesneden?
![]()
En succes Popples!!!
goed dat jullie daar zo snel bij waren. en gefeliciteerd!quote:Op woensdag 22 juni 2011 21:58 schreef cleany het volgende:
[..]
nou...z'n tongriempje was erg strak zodat hij moeilijk kon zuigen...er is een vliesje doorgesneden en nu kan ie z'n tong weer uit steken
helaas krampen zijn weg, bloedverlies is ook gestopt.quote:Op donderdag 23 juni 2011 03:15 schreef TimeJumper het volgende:
Cleany wat een klein mooi fijn ventje hebben jullie![]()
Popples vind dat ze niet achter kan blijven met foto's en gaat ook aan de gang![]()
Wat leukquote:Op donderdag 23 juni 2011 08:42 schreef Vlindur het volgende:
Hoi! Ik en mn man konden zonet de baby letterlijk voelen
Hij ligt in een bochtje.
Ik had een harde buik gehad en daarna was het enorm goed voelbaar. Het was ochtend en ik had net mn ogen open. Weet niet of ik hem nu nog voelen kan!quote:Op donderdag 23 juni 2011 09:40 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Wat leukdat lijkt me nou echt gaaf.
![]()
Dus ik wil ook, waarom voel ik dat niet
we hebben maar een paar dagen verschil in zwangerschap.
Timejumper is hopeloos jaloers![]()
![]()
wow idd een filmpje dat je natte ogen geeftquote:Op woensdag 22 juni 2011 15:44 schreef Kleurdoos het volgende:
ik haat hormonen
ik ben nogal een sucker voor talentenjachten enzo,
en ik heb t filmpje nog niet verder gekeken dan 2:03 dus weet niet of ie kan zingen
maar ik moet eerst eens stoppen met huilen
wat zielig en dan cold water van damien rice eronder
assholes
Ik ga een deze dagen aan man vragen of hij mijn benen en bikinilijn even wil scheren. Kan er echt niet bij. Straks naar de pedicure, eelt weg en nageltjes lakken. Kortom, anderen aan het werk zetten maarquote:Op woensdag 22 juni 2011 23:35 schreef Mevr_Mus het volgende:
Wat een mooi fijn jongetje heb je daar Cleany! En als ik het goed begrijp is er nog een baby onderweg! Succes Popples![]()
Jee, vandaag 29 weken en ik voel me inmiddels echt heel zwanger... Regelmatig zit mijn buik in de weg, laatste had ik bijv. de auto redelijk strak ingeparkeerd en toen kwam ik vast te zitten bij mijn poging om uit de auto te komenZojuist ook moeten concluderen dat het netjes scheren van mijn bikinilijn er voorlopig niet meer in zit, ik zie gewoon echt niet meer wat ik met dat scheermes aan het doen ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |