quote:
en ik sloot hem metquote:
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:07 schreef SummerBreeze het volgende:
Sayenne en Scorpionsworld gefeliciteerd en welkom
Scorp, kl*te dat je vrouw last heeft/had van HG, maar dat duur hooguit tot het einde van de zwangerschap. Oeps, klinkt vervelender dan ik bedoel, ik bedoel ermee te zeggen dat het iets is dat overgaat. Doorbijten dus. Maar, laat het niet te erg worden. Zorg er voor (of laat er voor zorgen) dat het niet een blijvend negatief gevoel geeft. Of hooguit een negatief gevoel over de zwangerschap en niet over het kindje. Hulp hierbij inschakelen zou misschien wel eens de beste stap kunnen zijn. Is het niet voor haar, dan wel voor jezelf zodat je haar beter kunt ondersteunen bij haar frustratie.
Maarja, misschien makkelijker gezegd dan gedaan, ik ben ook maar een leek natuurlijk.
Hier lijkt het alsof er iets van vroege nesteldrang de kop opgestoken te hebben, voor zover dat bij bijna 16 weken kan. Vandaag mijn hele kledingkast leeggehaald, alles wat ik al meer dan een ha;f jaar niet gedragen heb weggedaan, alles wat ik pas na de zwangerschap weer pas in een kledig/opbergzak gedaan en weggelegd en de dingen die ik nu nog wel pas gesorteerd naar echt zwangerschapsspul/positiekleding en gewoon ruimvallende "normale" kleding. Die laatste stapel moet ik dan eens in de zoveel tijd maar eens doorlopen of ik het nog pas en bij een negatief antwoord in de opbergzak proppen.
Morgen maar een begin maken met het uitmesten van de huidige hobbykamer, toekomstige babykamer.
Ze heeft de primperan wel even na de ziekenhuisopname geslikt ja, maar dat haalde vooral de scherpe rand van de misselijkheid. Die is nu in intensiteit en gevoel anders dan de eerste 15 weken en wel redelijk uit te zingen. Het meest vervelende blijft het weinig tot niks kunnen doen vanwege het lamlendige gevoel en weinig energie/snel moe.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:53 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Hoi,
Gefeliciteerd met het aanstaande vaderschap. Heeft je vrouw de primperan een kans gegeven? Want bij mij hielp het niet alleen om niet te spugen maar ook tegen de misselijkheid later in de zwangerschap.
Sterkte verder. Ik weet hoe je vrouw zich voelt. Ik heb wel de hulp van een psychotherapeut gezocht.
Voor mijn partner was het ook maar lastig te begrijpen dat ik altijd graag een kind wilde en nu riep het maakt me niet meer uit of ik met een kind eindig als ik me lichamelijk maar weer goed voel.
HG is gewoon k*t![]()
Dankje.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:07 schreef SummerBreeze het volgende:
Sayenne en Scorpionsworld gefeliciteerd en welkom
Dat het slechts tot het einde van de zwangerschap duurt is iets wat ik mezelf ook al voor hou om het zelf te relativeren.quote:Scorp, kl*te dat je vrouw last heeft/had van HG, maar dat duur hooguit tot het einde van de zwangerschap. Oeps, klinkt vervelender dan ik bedoel, ik bedoel ermee te zeggen dat het iets is dat overgaat. Doorbijten dus. Maar, laat het niet te erg worden. Zorg er voor (of laat er voor zorgen) dat het niet een blijvend negatief gevoel geeft. Of hooguit een negatief gevoel over de zwangerschap en niet over het kindje. Hulp hierbij inschakelen zou misschien wel eens de beste stap kunnen zijn. Is het niet voor haar, dan wel voor jezelf zodat je haar beter kunt ondersteunen bij haar frustratie.
Maarja, misschien makkelijker gezegd dan gedaan, ik ben ook maar een leek natuurlijk.
[...]
Eensch isquote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:22 schreef _evenstar_ het volgende:
Fr denk juist dat t goed is dat het hier staat en ook mensen al dan niet met plannen of vers zwanger of mensen die herkenning vinden dit lezen.
Ik denk juist dat het ook goed is om niet alleen in het negatieve te gaan hangen, wat je denk ik met een dusdanig topic wel krijgt.
In dit topic lees je vanalles ook de fijne dingen , en mij helpt dat iig om te relativeren. En ook de fijne leuke dingen te zien/voelen tussen de donderwolken .
Just my 2 cents
Hier heel hard roepen dat je in de OP wilt met je datum er bij. De topicstarter of een modje plaatst je er dan bij.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:40 schreef Sayenne het volgende:
Apart topic hoeft van mij niet, ik hoef echt niet alleen de leuke dingen te lezen.
Hoe kom ik in het lijstje in de OP?
Ik heb je erbij gezet. Ik wist bij het aanmaken dat ik iets vergat, maar ik kon er niet opkomen wat precies.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:40 schreef Sayenne het volgende:
Apart topic hoeft van mij niet, ik hoef echt niet alleen de leuke dingen te lezen.
Hoe kom ik in het lijstje in de OP?
Wanneer weet jij nou eindelijk wat je krijgt?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 17:55 schreef Vlindur het volgende:
Ik prijs mijzelf nog steeds gelukkig dat ik nooit misselijk/ziek ben geweest.. zo klote voor jullie!
En aan nesteldrang deed ik bij Rienk niet en weiger ik bij B2 ook te doen
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:00 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Nou laat maar lekker waaien, we ruiken gelukkig toch niks![]()
hoe komt dat! je bent verder als ik!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:00 schreef Vlindur het volgende:
Nou, ik hoop de 30e het eindelijk te zien te krijgen...
Duurt lang he!
Een bijziende verloskundige, die het niet zagquote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:02 schreef bitterend het volgende:
[..]
hoe komt dat! je bent verder als ik!
en ik kon het al zien vorige week!
was een pretecho hier...dus geen bijzonder apparatuur denk ik?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:17 schreef _evenstar_ het volgende:
Ligt ook aan de aparatuur, hier in t zkh bij de gyn is een oudje die gebruiken ze ook niet voor seo/guo
ow...maar ik dacht dat in een ziekenhuis kunnen ze veeel beter afwijkingen zien enzo, en dat hun apparatuur veel beter was.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 18:42 schreef _evenstar_ het volgende:
Aaaw nirakspeciale vakantie dus!!
Geniet ze!!
Bitterend de pretecho apparaatuur is over het algemeen nieuwer als die van een simpel zkh
Destijds bij Arwen in het Azm hadden ze toen net nieuwe met 3D en 4D , kreeg Ik naast het kijken of alles goed was etc. Ook 3d en 4d te zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |