heb jij de Sint al gezien?quote:Op maandag 20 juni 2011 15:52 schreef mascara-klodder het volgende:
Thee en amandel speculaasbrokken.
Varkenshaas en friet oké.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:41 schreef _Loki het volgende:
Vanavond bloemkool met kaas, varkenshaas met champignons en friet.
Ik zie het als een alternatief voor gekookte aardappels. Dan is het nog net even wat anders dan aardappels, groenten en vlees.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:45 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Varkenshaas en friet oké.
Maar dan bloemkool erbij.
Vreselijke combinatie vind ik dat altijd, friet met groenten.
Heb je ook nog bladerdeeg?quote:Op maandag 20 juni 2011 16:59 schreef boskameel het volgende:
heb nog een zalmfilet liggen, iemand iets lekker simpel recept voor zalm in de oven?
friet en groenten gaan prima samen maar ik zou nooit voor bloemkool kiezen als ik er een varkenshaasje bij had. Eerder een lekkere frisse salade of sperzieboontjes oidquote:Op maandag 20 juni 2011 16:45 schreef porsche1 het volgende:
[..]
hazelnootschuimgebakjes zijn superquote:Op maandag 20 juni 2011 16:41 schreef uniekhoorn het volgende:
Vanmiddag nog een echte bakkers hazelnootschuimgebakje met heerlijke slagroom
Net een augurk en wat kroepoek.
Straks roerbakgroente met sojasaus, oestersaus, tjaptjoykruiden en wat nasikruiden met kipfilet en risjt (nasi dus met rijst apart)
ja jammer want dan lust je minder patat hequote:Op maandag 20 juni 2011 16:45 schreef porsche1 het volgende:
[..]
zalm in bladerdaag met roomkaas en dillesausquote:
nr3 aan de bloemkool vandaagquote:Op maandag 20 juni 2011 17:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
bloemkool, aardappels en karbonade
ik had het liever met patatquote:Op maandag 20 juni 2011 17:56 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
nr3 aan de bloemkool vandaag
Men neme een stuk aluminium folie: haricots verts blancheren en er op leggen, zalm (met peper en zout) er boven op, mengseltje van olijfolie, knoflook en kruiden naar keuze er overheen gieten, scheutje witte wijn en wat cherry tomaatjes er boven op en dan 15/20 minuten in de oven.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:59 schreef boskameel het volgende:
heb nog een zalmfilet liggen, iemand iets lekker simpel recept voor zalm in de oven?
en je had er rivella bij te drinken om het compleet te maken? Een beetje vreemd maar wel lekkerquote:Op maandag 20 juni 2011 19:27 schreef PdeHoog het volgende:
Beetje rare mix maareh.....harinkjes met gekookte aardappelen, tuinerwtjes en sperziebonen met wat citroensap en boter. Errug lekker.
Nee. Wel colaquote:Op maandag 20 juni 2011 20:13 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
en je had er rivella bij te drinken om het compleet te maken? Een beetje vreemd maar wel lekker
Zo zo, doe maar chique.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:08 schreef renzell het volgende:
Hmmm, eten was lekker!Grote garnalen gemarineerd in de limoen (sap + schil), gembersiroop en knoflook, daarbij noedels met geroosterd sesamzaad, limoenrasp en peper, gewokte prei, courgette en sperziebonen in een koriander-woksausje en een komkommersalade met gembersiroop en chilisaus.
logischquote:Op maandag 20 juni 2011 20:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee. Wel colaMaar ik had zin in haring
En ik moest ook nog wat gezonds eten
Yep. Toevallig vorige week nog eens gegeten.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:52 schreef Grunge. het volgende:
Witte rijst met Foe Yong Hai(?). Als dat de rode saus met ei is.
dat werd een bakje kersen en een handje shanghai nootjesquote:Op maandag 20 juni 2011 21:45 schreef FutureFairytale het volgende:
toetje was een schaal chocoladevlaen nu thee met een muffin
Nee een heerlijk kopje koffie met slagroom want ik moet nog wat leren ivm herkansing! en dan optijd naar bedje toe!quote:
Bluezz dacht ik. Vond je het lekker?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:23 schreef marcb1974 het volgende:
Ik weet niet meer wie het postte pas, maar ik heb http://www.okokorecepten.(...)alami-venkel-tomaten gemaakt.
He wat? Wat is dat nou voor combinatie?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:38 schreef Boterbartje het volgende:
vanmiddag pannenkoek met ham en gebakken ei
Vond je het lekker?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:23 schreef marcb1974 het volgende:
Ik weet niet meer wie het postte pas, maar ik heb http://www.okokorecepten.(...)alami-venkel-tomaten gemaakt.
werden er 3. vanmiddag champignonsoep, tosti salami, cracker smeerkaas en een appel op.quote:
Met een beetje fantasie zou je het een kapsalon 2.0 kunnen noemen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:45 schreef Muck het volgende:
Ik maak een ovenschotel van kliekjes vanavond
laagje shoarma, paprika, bosuitje, aardappelpuree en kaas
quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:04 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Met een beetje fantasie zou je het een kapsalon 2.0 kunnen noemen.
Gelukt! En lekker dat het was!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:10 schreef Tezz het volgende:
Oke, gnocchi dus. Ben benieuwd!![]()
Na het koken bak ik ze op in gebruinde boter met citroen en peterselie en ik serveer ze met gebakken champignons en parmezaan.
Erbij eten we een tomatensalade en een varkenslapje van de grill
me liikkeequote:
nomnomnomquote:Op woensdag 22 juni 2011 18:28 schreef renzell het volgende:
Oeh mergpijpjes!
Wij eten zo gewokte bloemkool met knoflook, een valezburger champignon met gebakken champs, komkommersalade en rozemarijnaardappeltjes uit de oven.
mooi zo Bluezzquote:Op woensdag 22 juni 2011 18:30 schreef Bluezz het volgende:
Dat ziet er goed uit TezzyAl vind ik het mondgevoel bij Gnocci niet altijd even lekker
Mijn curry was echt heeeeeeeeeerlijk en goed gelukt
Dat had ik ook altijd wel een beetje bij gnocchi. Maar nu ik ze een keertje zelf gemaakt heb ga ik het toch vaker doen denk ik. Deze waren echt licht en luchtig.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:30 schreef Bluezz het volgende:
Dat ziet er goed uit TezzyAl vind ik het mondgevoel bij Gnocci niet altijd even lekker
Mijn curry was echt heeeeeeeeeerlijk en goed gelukt
Volg jij stiekem een mergpijp dieet?quote:
quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:04 schreef Purdey het volgende:
[..]
Volg jij stiekem een mergpijp dieet?
Flesje maaltijddrank en een ontbijtbiscuit met 't ontbijt, nu een glas spa&fruit lemon/cactus
waar woon je? Kom ik bij je etenquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:31 schreef MaximusTG het volgende:
Een salade van Romaine sla met een dressing van mayo met zout en citroensap, met cherrytomaten, verse croutons, champignons, krokante kip en parmezaanse kaas:
[ afbeelding ]
Heeft je moeder ook het receptquote:Op donderdag 23 juni 2011 20:02 schreef Skillstorm het volgende:
Dolma als avondeten. Omdat ik van Arabische afkomst ben en mijn moeder dat kan maken.
ok, kom ik wel een andere keer joh.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:59 schreef MaximusTG het volgende:
Potverdorie, wordt nog druk hier als iedereen hier steeds wil eten.
Oh..... jaloers! Daar kan ik wel een hele pan van op! Ik maak ze met lam en feta en een hele berg kruiden. Jummie!!quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:02 schreef Skillstorm het volgende:
Dolma als avondeten. Omdat ik van Arabische afkomst ben en mijn moeder dat kan maken.
ohhh dat is een erg lekker wijntje en in een erg leuke flesquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:33 schreef motorbloempje het volgende:
en straks als m'n essay af is nog een wijntjeeen Arrogant Frog
Lekkerrrrrrrrrrquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:31 schreef MaximusTG het volgende:
Een salade van Romaine sla met een dressing van mayo met zout en citroensap, met cherrytomaten, verse croutons, champignons, krokante kip en parmezaanse kaas:
[ afbeelding ]
Oh dat klinkt goed!! Was het leuk?quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:25 schreef FutureFairytale het volgende:
aspergebitterballen met kruidenmayo, vitello tonnato, bospaddestoelenrisotto met giavekaas, sashimi van tonijn, patatje met truffelmayo en dessertparade; cheesecake met rode bessen, huisgemaakt ijs met crispy caramel en een brownie met vanillesaus. Was op een Culinair festival
ja en ook goed weer en een leuke gezellige coverband. opzet was ook leuk, restaurantjes met kacheltjes en dekentjes voor als het koud werd en in totaal 12 restaurants op het veld met dan in het midden een groot overdekt podium. morgen plaats ik met foto's een review in het 'waar heb je gegeten'-topic.quote:
quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:25 schreef FutureFairytale het volgende:
aspergebitterballen met kruidenmayo, vitello tonnato, bospaddestoelenrisotto met giavekaas, sashimi van tonijn, patatje met truffelmayo en dessertparade; cheesecake met rode bessen, huisgemaakt ijs met crispy caramel en een brownie met vanillesaus. Was op een Culinair festival
Tof!quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:11 schreef FutureFairytale het volgende:
ja en ook goed weer en een leuke gezellige coverband. opzet was ook leuk, restaurantjes met kacheltjes en dekentjes voor als het koud werd en in totaal 12 restaurants op het veld met dan in het midden een groot overdekt podium. morgen plaats ik met foto's een review in het 'waar heb je gegeten'-topic.
Psst Bloes, ik wil niet rot doen, maar je hebt een schimmel tussen je benenquote:
ai irritant, sterkte!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 07:37 schreef _Loki het volgende:
Hete thee met honing en een honingdropje.
Kriebelhoest
Ware het niet dat ik sinterklaas niet benquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:30 schreef Muck het volgende:
Psst Bloes, ik wil niet rot doen, maar je hebt een schimmel tussen je benen
Wat een bijzondere combinatiequote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:19 schreef Purdey het volgende:
Lunch: Maaltijdreep weightcare, schaaltje ananas, 2 roer eieren en een beker chocolademelk!
Ja, alles in de blender gegooid, neus dicht en drinken maarquote:
ziet er goed uitquote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:45 schreef HAL9000S het volgende:
M'n hartzwezerik is binnen gekomen bij de slagerij dus vandaag:
[ afbeelding ]
Na krokant bakken:
[ afbeelding ]
wat voor kroketten?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ware het niet dat ik sinterklaas niet ben
Het is tijd voor kroketten
Lasagne, chili con carne, hamburgers, gehaktballetjes, bobotie, gehaktbrood, pastasaus etc.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:47 schreef Iemand91 het volgende:
We hebben een pond gehakt liggen. Geen idee wat we/ik daar van moeten gaan maken...
Ik denk dat het idd het laatste wordt, of bami.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:08 schreef MaximusTG het volgende:
[..]
Lasagne, chili con carne, hamburgers, gehaktballetjes, bobotie, gehaktbrood, pastasaus etc.
Ik zag het net. Hopelijk smaakte ie beter dan dat ie er uit ziet, haha!!!quote:
Hm ik eet dan meerdere keren per week campingprutje! Ik weet vaak niet wat te eten, dan haal ik zo'n zakje krieltjes of aardappelpartjes, zakje wokgroenten erbij, in de wok gooien, klaar.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:13 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik zag het net. Hopelijk smaakte ie beter dan dat ie er uit ziet, haha!!!
Ik zit aan de capuchino. Zometeen nog een toetje nemen: bolletje walnotenijs in een hoorntje van koek.
We aten trouwens het befaamde 'campingprutje' (op de camping maak ik vaak eenpansgerechten en als ik thuis geen zin heb om te koken dus ook wel eens). Ditmaal bestond het campingprutje uit krieltjes, een zak wokgroenten en varkenshaas met giroskruiden. Was best lekker!
Wat moet je er dan mee doen??quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:48 schreef Dunwich het volgende:
Gnocchi met:
dunne reepjes biefstuk
bosuitjes
champignons
groen cayennepepertje
klontje roomkaas
't is heiligschennis volgens een collega, om gnocchi als "gewone" pasta te gebruiken
sue me
Heb ik een keer gemaakt toen ik moest koken in een vakantiehuisje, en we 6 mensen te eten kregen. Iedereen vond het vreemd, maar na het eten gaf iedereen toe dat het eigenlijk heel lekker wasquote:
idem hier. Nu nog wat ijs?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:08 schreef Apotheose het volgende:
net nog wat laatste restjes chipsJammer dat het op is
Ja, hier ookquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:08 schreef Apotheose het volgende:
net nog wat laatste restjes chipsJammer dat het op is
ik allebeiquote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:46 schreef MaximusTG het volgende:
Ja, zal ook best smaken ja. Maar ken het vooral met hamlap of kip, en maak het zelf tegenwoordig zonder vlees erin, maar met vlees (sateetjes) ernaast.
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 05:24 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik allebei
net op; sandwich philadelphia, kaas, mosterd en sla
quote:Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 05:26 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
[..]die sandwich was toch niet zo ergSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
net thee en een paar kersen opWat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Hij izet er best goed uit hoorquote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:13 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik zag het net. Hopelijk smaakte ie beter dan dat ie er uit ziet, haha!!!
oerol festival!quote:
Ohhh jij woont hier!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:09 schreef lies1947 het volgende:
[..]
oerol festival!
ik eet thuis (op terschelling dus) vanavond witlof-schotel ham/kaas.
fles merlot erbij.
Als ik dit lees krijg ik het al zuurquote:Op zondag 26 juni 2011 08:03 schreef krioro het volgende:
Al ontbeten: 16 sneeën geroosterd brood, 2 kiwi's, een bak kwark, 2 bekers melk.
Wel goed kauwen héquote:Op zondag 26 juni 2011 15:57 schreef uniekhoorn het volgende:
Roergebakken groente met van alles, rijst en satestokjes... Lekker makkelijk
Jezus .... knal je niet uit elkaar?quote:Op zondag 26 juni 2011 08:03 schreef krioro het volgende:
Al ontbeten: 16 sneeën geroosterd brood, 2 kiwi's, een bak kwark, 2 bekers melk.
en wat heb je daar gegeten?quote:Op zondag 26 juni 2011 21:04 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Jezus .... knal je niet uit elkaar?
Ik heb gegeten bij de ....
MCDONALD'S!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Dit is ook mijn allerhoogste toppunt van orgasme in mn mondquote:Op zondag 26 juni 2011 14:00 schreef Mishu het volgende:
De meest jummie mogelijke bospaddenstoelenrisotto net gemaakt. Met gesmolten verse parmezaanse kaas erdoorheen en een flinke scheut witte wijn om het af te maken. Lekker smeuige drek vol met smaak, mjam:)
Ik zit nu puur in extase te genieten, was vergeten hoe lekker comfort food dit was.
BBQ hierquote:
Dat is nog eens andere koek dan een satestokjequote:
Niet ieeeeeee lekker!quote:
Ik voel een nieuwe hit opkomen...quote:
Ginger Beer... doet me denken aan Nanny McPheequote:Op maandag 27 juni 2011 15:31 schreef RoaRRR het volgende:
Net Ginger Beer gemaakt omdat het zo warm is!
Vanavond een grote pasta salade met lamsworstjes erdoor. Daarbij een frisse koude aardappel salade en als nagerecht yohurt met frambozen
quote:Op maandag 27 juni 2011 16:03 schreef MaximusTG het volgende:
[..]
Ik voel een nieuwe hit opkomen...
"Vàndaag is rood..... de kleur van miiiiiiijjjn biefstuk.."
laten we het niet hopenquote:Op maandag 27 juni 2011 16:03 schreef MaximusTG het volgende:
[..]
Ik voel een nieuwe hit opkomen...
"Vàndaag is rood..... de kleur van miiiiiiijjjn biefstuk.."
lucky youquote:Op maandag 27 juni 2011 18:31 schreef Zo-is-dat het volgende:
Mijn vriendje heeft een bbq voorbereid!sateetjes gemarineerd, sla uit eigen tuin, gegrilde aubergine en nog een verrassings stukje vlees!
lente uitjequote:Op maandag 27 juni 2011 18:55 schreef FutureFairytale het volgende:
Hobje; wat is pijpui?ik had zojuist een beetje chocoladevla
Nomnom! Heb nog een bak in de vriezer staan.. morgen met roggebroodquote:
Vind t toch wintereten.. ik ga morgen broccolisoep maken als avondeten. Uitje, aardappeltjes, broccoli, basilicum... en een beetje roomquote:Op maandag 27 juni 2011 22:40 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Nomnom! Heb nog een bak in de vriezer staan.. morgen met roggebrood
met kaas?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Groot glas aanmaaklimonade (cactus - citroen), met ijsklontjes![]()
Noodlesoep met kaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |