heb jij de Sint al gezien?quote:Op maandag 20 juni 2011 15:52 schreef mascara-klodder het volgende:
Thee en amandel speculaasbrokken.
Varkenshaas en friet oké.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:41 schreef _Loki het volgende:
Vanavond bloemkool met kaas, varkenshaas met champignons en friet.
Ik zie het als een alternatief voor gekookte aardappels. Dan is het nog net even wat anders dan aardappels, groenten en vlees.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:45 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Varkenshaas en friet oké.
Maar dan bloemkool erbij.
Vreselijke combinatie vind ik dat altijd, friet met groenten.
Heb je ook nog bladerdeeg?quote:Op maandag 20 juni 2011 16:59 schreef boskameel het volgende:
heb nog een zalmfilet liggen, iemand iets lekker simpel recept voor zalm in de oven?
friet en groenten gaan prima samen maar ik zou nooit voor bloemkool kiezen als ik er een varkenshaasje bij had. Eerder een lekkere frisse salade of sperzieboontjes oidquote:Op maandag 20 juni 2011 16:45 schreef porsche1 het volgende:
[..]
hazelnootschuimgebakjes zijn superquote:Op maandag 20 juni 2011 16:41 schreef uniekhoorn het volgende:
Vanmiddag nog een echte bakkers hazelnootschuimgebakje met heerlijke slagroom
Net een augurk en wat kroepoek.
Straks roerbakgroente met sojasaus, oestersaus, tjaptjoykruiden en wat nasikruiden met kipfilet en risjt (nasi dus met rijst apart)
ja jammer want dan lust je minder patat hequote:Op maandag 20 juni 2011 16:45 schreef porsche1 het volgende:
[..]
zalm in bladerdaag met roomkaas en dillesausquote:
nr3 aan de bloemkool vandaagquote:Op maandag 20 juni 2011 17:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
bloemkool, aardappels en karbonade
ik had het liever met patatquote:Op maandag 20 juni 2011 17:56 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
nr3 aan de bloemkool vandaag
Men neme een stuk aluminium folie: haricots verts blancheren en er op leggen, zalm (met peper en zout) er boven op, mengseltje van olijfolie, knoflook en kruiden naar keuze er overheen gieten, scheutje witte wijn en wat cherry tomaatjes er boven op en dan 15/20 minuten in de oven.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:59 schreef boskameel het volgende:
heb nog een zalmfilet liggen, iemand iets lekker simpel recept voor zalm in de oven?
en je had er rivella bij te drinken om het compleet te maken? Een beetje vreemd maar wel lekkerquote:Op maandag 20 juni 2011 19:27 schreef PdeHoog het volgende:
Beetje rare mix maareh.....harinkjes met gekookte aardappelen, tuinerwtjes en sperziebonen met wat citroensap en boter. Errug lekker.
Nee. Wel colaquote:Op maandag 20 juni 2011 20:13 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
en je had er rivella bij te drinken om het compleet te maken? Een beetje vreemd maar wel lekker
Zo zo, doe maar chique.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:08 schreef renzell het volgende:
Hmmm, eten was lekker!Grote garnalen gemarineerd in de limoen (sap + schil), gembersiroop en knoflook, daarbij noedels met geroosterd sesamzaad, limoenrasp en peper, gewokte prei, courgette en sperziebonen in een koriander-woksausje en een komkommersalade met gembersiroop en chilisaus.
logischquote:Op maandag 20 juni 2011 20:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee. Wel colaMaar ik had zin in haring
En ik moest ook nog wat gezonds eten
Yep. Toevallig vorige week nog eens gegeten.quote:Op maandag 20 juni 2011 21:52 schreef Grunge. het volgende:
Witte rijst met Foe Yong Hai(?). Als dat de rode saus met ei is.
dat werd een bakje kersen en een handje shanghai nootjesquote:Op maandag 20 juni 2011 21:45 schreef FutureFairytale het volgende:
toetje was een schaal chocoladevlaen nu thee met een muffin
Nee een heerlijk kopje koffie met slagroom want ik moet nog wat leren ivm herkansing! en dan optijd naar bedje toe!quote:
Bluezz dacht ik. Vond je het lekker?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:23 schreef marcb1974 het volgende:
Ik weet niet meer wie het postte pas, maar ik heb http://www.okokorecepten.(...)alami-venkel-tomaten gemaakt.
He wat? Wat is dat nou voor combinatie?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:38 schreef Boterbartje het volgende:
vanmiddag pannenkoek met ham en gebakken ei
Vond je het lekker?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 22:23 schreef marcb1974 het volgende:
Ik weet niet meer wie het postte pas, maar ik heb http://www.okokorecepten.(...)alami-venkel-tomaten gemaakt.
werden er 3. vanmiddag champignonsoep, tosti salami, cracker smeerkaas en een appel op.quote:
Met een beetje fantasie zou je het een kapsalon 2.0 kunnen noemen.quote:Op woensdag 22 juni 2011 15:45 schreef Muck het volgende:
Ik maak een ovenschotel van kliekjes vanavond
laagje shoarma, paprika, bosuitje, aardappelpuree en kaas
quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:04 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Met een beetje fantasie zou je het een kapsalon 2.0 kunnen noemen.
Gelukt! En lekker dat het was!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 22 juni 2011 16:10 schreef Tezz het volgende:
Oke, gnocchi dus. Ben benieuwd!![]()
Na het koken bak ik ze op in gebruinde boter met citroen en peterselie en ik serveer ze met gebakken champignons en parmezaan.
Erbij eten we een tomatensalade en een varkenslapje van de grill
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |