heb jij de Sint al gezien?quote:Op maandag 20 juni 2011 15:52 schreef mascara-klodder het volgende:
Thee en amandel speculaasbrokken.
Varkenshaas en friet oké.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:41 schreef _Loki het volgende:
Vanavond bloemkool met kaas, varkenshaas met champignons en friet.
Ik zie het als een alternatief voor gekookte aardappels. Dan is het nog net even wat anders dan aardappels, groenten en vlees.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:45 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Varkenshaas en friet oké.
Maar dan bloemkool erbij.
Vreselijke combinatie vind ik dat altijd, friet met groenten.
Heb je ook nog bladerdeeg?quote:Op maandag 20 juni 2011 16:59 schreef boskameel het volgende:
heb nog een zalmfilet liggen, iemand iets lekker simpel recept voor zalm in de oven?
friet en groenten gaan prima samen maar ik zou nooit voor bloemkool kiezen als ik er een varkenshaasje bij had. Eerder een lekkere frisse salade of sperzieboontjes oidquote:Op maandag 20 juni 2011 16:45 schreef porsche1 het volgende:
[..]
hazelnootschuimgebakjes zijn superquote:Op maandag 20 juni 2011 16:41 schreef uniekhoorn het volgende:
Vanmiddag nog een echte bakkers hazelnootschuimgebakje met heerlijke slagroom
Net een augurk en wat kroepoek.
Straks roerbakgroente met sojasaus, oestersaus, tjaptjoykruiden en wat nasikruiden met kipfilet en risjt (nasi dus met rijst apart)
ja jammer want dan lust je minder patat hequote:Op maandag 20 juni 2011 16:45 schreef porsche1 het volgende:
[..]
zalm in bladerdaag met roomkaas en dillesausquote:
nr3 aan de bloemkool vandaagquote:Op maandag 20 juni 2011 17:47 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
bloemkool, aardappels en karbonade
ik had het liever met patatquote:Op maandag 20 juni 2011 17:56 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
nr3 aan de bloemkool vandaag
Men neme een stuk aluminium folie: haricots verts blancheren en er op leggen, zalm (met peper en zout) er boven op, mengseltje van olijfolie, knoflook en kruiden naar keuze er overheen gieten, scheutje witte wijn en wat cherry tomaatjes er boven op en dan 15/20 minuten in de oven.quote:Op maandag 20 juni 2011 16:59 schreef boskameel het volgende:
heb nog een zalmfilet liggen, iemand iets lekker simpel recept voor zalm in de oven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |