me liikkeequote:
nomnomnomquote:Op woensdag 22 juni 2011 18:28 schreef renzell het volgende:
Oeh mergpijpjes!
Wij eten zo gewokte bloemkool met knoflook, een valezburger champignon met gebakken champs, komkommersalade en rozemarijnaardappeltjes uit de oven.
mooi zo Bluezzquote:Op woensdag 22 juni 2011 18:30 schreef Bluezz het volgende:
Dat ziet er goed uit TezzyAl vind ik het mondgevoel bij Gnocci niet altijd even lekker
Mijn curry was echt heeeeeeeeeerlijk en goed gelukt
Dat had ik ook altijd wel een beetje bij gnocchi. Maar nu ik ze een keertje zelf gemaakt heb ga ik het toch vaker doen denk ik. Deze waren echt licht en luchtig.quote:Op woensdag 22 juni 2011 18:30 schreef Bluezz het volgende:
Dat ziet er goed uit TezzyAl vind ik het mondgevoel bij Gnocci niet altijd even lekker
Mijn curry was echt heeeeeeeeeerlijk en goed gelukt
Volg jij stiekem een mergpijp dieet?quote:
quote:Op donderdag 23 juni 2011 11:04 schreef Purdey het volgende:
[..]
Volg jij stiekem een mergpijp dieet?
Flesje maaltijddrank en een ontbijtbiscuit met 't ontbijt, nu een glas spa&fruit lemon/cactus
waar woon je? Kom ik bij je etenquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:31 schreef MaximusTG het volgende:
Een salade van Romaine sla met een dressing van mayo met zout en citroensap, met cherrytomaten, verse croutons, champignons, krokante kip en parmezaanse kaas:
[ afbeelding ]
Heeft je moeder ook het receptquote:Op donderdag 23 juni 2011 20:02 schreef Skillstorm het volgende:
Dolma als avondeten. Omdat ik van Arabische afkomst ben en mijn moeder dat kan maken.
ok, kom ik wel een andere keer joh.quote:Op donderdag 23 juni 2011 19:59 schreef MaximusTG het volgende:
Potverdorie, wordt nog druk hier als iedereen hier steeds wil eten.
Oh..... jaloers! Daar kan ik wel een hele pan van op! Ik maak ze met lam en feta en een hele berg kruiden. Jummie!!quote:Op donderdag 23 juni 2011 20:02 schreef Skillstorm het volgende:
Dolma als avondeten. Omdat ik van Arabische afkomst ben en mijn moeder dat kan maken.
ohhh dat is een erg lekker wijntje en in een erg leuke flesquote:Op donderdag 23 juni 2011 21:33 schreef motorbloempje het volgende:
en straks als m'n essay af is nog een wijntjeeen Arrogant Frog
Lekkerrrrrrrrrrquote:Op donderdag 23 juni 2011 19:31 schreef MaximusTG het volgende:
Een salade van Romaine sla met een dressing van mayo met zout en citroensap, met cherrytomaten, verse croutons, champignons, krokante kip en parmezaanse kaas:
[ afbeelding ]
Oh dat klinkt goed!! Was het leuk?quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:25 schreef FutureFairytale het volgende:
aspergebitterballen met kruidenmayo, vitello tonnato, bospaddestoelenrisotto met giavekaas, sashimi van tonijn, patatje met truffelmayo en dessertparade; cheesecake met rode bessen, huisgemaakt ijs met crispy caramel en een brownie met vanillesaus. Was op een Culinair festival
ja en ook goed weer en een leuke gezellige coverband. opzet was ook leuk, restaurantjes met kacheltjes en dekentjes voor als het koud werd en in totaal 12 restaurants op het veld met dan in het midden een groot overdekt podium. morgen plaats ik met foto's een review in het 'waar heb je gegeten'-topic.quote:
quote:Op donderdag 23 juni 2011 22:25 schreef FutureFairytale het volgende:
aspergebitterballen met kruidenmayo, vitello tonnato, bospaddestoelenrisotto met giavekaas, sashimi van tonijn, patatje met truffelmayo en dessertparade; cheesecake met rode bessen, huisgemaakt ijs met crispy caramel en een brownie met vanillesaus. Was op een Culinair festival
Tof!quote:Op donderdag 23 juni 2011 23:11 schreef FutureFairytale het volgende:
ja en ook goed weer en een leuke gezellige coverband. opzet was ook leuk, restaurantjes met kacheltjes en dekentjes voor als het koud werd en in totaal 12 restaurants op het veld met dan in het midden een groot overdekt podium. morgen plaats ik met foto's een review in het 'waar heb je gegeten'-topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |