Psst Bloes, ik wil niet rot doen, maar je hebt een schimmel tussen je benenquote:
ai irritant, sterkte!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 07:37 schreef _Loki het volgende:
Hete thee met honing en een honingdropje.
Kriebelhoest
Ware het niet dat ik sinterklaas niet benquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:30 schreef Muck het volgende:
Psst Bloes, ik wil niet rot doen, maar je hebt een schimmel tussen je benen
Wat een bijzondere combinatiequote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:19 schreef Purdey het volgende:
Lunch: Maaltijdreep weightcare, schaaltje ananas, 2 roer eieren en een beker chocolademelk!
Ja, alles in de blender gegooid, neus dicht en drinken maarquote:
ziet er goed uitquote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:45 schreef HAL9000S het volgende:
M'n hartzwezerik is binnen gekomen bij de slagerij dus vandaag:
[ afbeelding ]
Na krokant bakken:
[ afbeelding ]
wat voor kroketten?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ware het niet dat ik sinterklaas niet ben
Het is tijd voor kroketten
Lasagne, chili con carne, hamburgers, gehaktballetjes, bobotie, gehaktbrood, pastasaus etc.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:47 schreef Iemand91 het volgende:
We hebben een pond gehakt liggen. Geen idee wat we/ik daar van moeten gaan maken...
Ik denk dat het idd het laatste wordt, of bami.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:08 schreef MaximusTG het volgende:
[..]
Lasagne, chili con carne, hamburgers, gehaktballetjes, bobotie, gehaktbrood, pastasaus etc.
Ik zag het net. Hopelijk smaakte ie beter dan dat ie er uit ziet, haha!!!quote:
Hm ik eet dan meerdere keren per week campingprutje! Ik weet vaak niet wat te eten, dan haal ik zo'n zakje krieltjes of aardappelpartjes, zakje wokgroenten erbij, in de wok gooien, klaar.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:13 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik zag het net. Hopelijk smaakte ie beter dan dat ie er uit ziet, haha!!!
Ik zit aan de capuchino. Zometeen nog een toetje nemen: bolletje walnotenijs in een hoorntje van koek.
We aten trouwens het befaamde 'campingprutje' (op de camping maak ik vaak eenpansgerechten en als ik thuis geen zin heb om te koken dus ook wel eens). Ditmaal bestond het campingprutje uit krieltjes, een zak wokgroenten en varkenshaas met giroskruiden. Was best lekker!
Wat moet je er dan mee doen??quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:48 schreef Dunwich het volgende:
Gnocchi met:
dunne reepjes biefstuk
bosuitjes
champignons
groen cayennepepertje
klontje roomkaas
't is heiligschennis volgens een collega, om gnocchi als "gewone" pasta te gebruiken
sue me
Heb ik een keer gemaakt toen ik moest koken in een vakantiehuisje, en we 6 mensen te eten kregen. Iedereen vond het vreemd, maar na het eten gaf iedereen toe dat het eigenlijk heel lekker wasquote:
idem hier. Nu nog wat ijs?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:08 schreef Apotheose het volgende:
net nog wat laatste restjes chipsJammer dat het op is
Ja, hier ookquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:08 schreef Apotheose het volgende:
net nog wat laatste restjes chipsJammer dat het op is
ik allebeiquote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:46 schreef MaximusTG het volgende:
Ja, zal ook best smaken ja. Maar ken het vooral met hamlap of kip, en maak het zelf tegenwoordig zonder vlees erin, maar met vlees (sateetjes) ernaast.
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 05:24 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik allebei
net op; sandwich philadelphia, kaas, mosterd en sla
quote:Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 05:26 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
[..]die sandwich was toch niet zo ergSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
net thee en een paar kersen opWat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Hij izet er best goed uit hoorquote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:13 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik zag het net. Hopelijk smaakte ie beter dan dat ie er uit ziet, haha!!!
oerol festival!quote:
Ohhh jij woont hier!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:09 schreef lies1947 het volgende:
[..]
oerol festival!
ik eet thuis (op terschelling dus) vanavond witlof-schotel ham/kaas.
fles merlot erbij.
Als ik dit lees krijg ik het al zuurquote:Op zondag 26 juni 2011 08:03 schreef krioro het volgende:
Al ontbeten: 16 sneeën geroosterd brood, 2 kiwi's, een bak kwark, 2 bekers melk.
Wel goed kauwen héquote:Op zondag 26 juni 2011 15:57 schreef uniekhoorn het volgende:
Roergebakken groente met van alles, rijst en satestokjes... Lekker makkelijk
Jezus .... knal je niet uit elkaar?quote:Op zondag 26 juni 2011 08:03 schreef krioro het volgende:
Al ontbeten: 16 sneeën geroosterd brood, 2 kiwi's, een bak kwark, 2 bekers melk.
en wat heb je daar gegeten?quote:Op zondag 26 juni 2011 21:04 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Jezus .... knal je niet uit elkaar?
Ik heb gegeten bij de ....
MCDONALD'S!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Dit is ook mijn allerhoogste toppunt van orgasme in mn mondquote:Op zondag 26 juni 2011 14:00 schreef Mishu het volgende:
De meest jummie mogelijke bospaddenstoelenrisotto net gemaakt. Met gesmolten verse parmezaanse kaas erdoorheen en een flinke scheut witte wijn om het af te maken. Lekker smeuige drek vol met smaak, mjam:)
Ik zit nu puur in extase te genieten, was vergeten hoe lekker comfort food dit was.
BBQ hierquote:
Dat is nog eens andere koek dan een satestokjequote:
Niet ieeeeeee lekker!quote:
Ik voel een nieuwe hit opkomen...quote:
Ginger Beer... doet me denken aan Nanny McPheequote:Op maandag 27 juni 2011 15:31 schreef RoaRRR het volgende:
Net Ginger Beer gemaakt omdat het zo warm is!
Vanavond een grote pasta salade met lamsworstjes erdoor. Daarbij een frisse koude aardappel salade en als nagerecht yohurt met frambozen
quote:Op maandag 27 juni 2011 16:03 schreef MaximusTG het volgende:
[..]
Ik voel een nieuwe hit opkomen...
"Vàndaag is rood..... de kleur van miiiiiiijjjn biefstuk.."
laten we het niet hopenquote:Op maandag 27 juni 2011 16:03 schreef MaximusTG het volgende:
[..]
Ik voel een nieuwe hit opkomen...
"Vàndaag is rood..... de kleur van miiiiiiijjjn biefstuk.."
lucky youquote:Op maandag 27 juni 2011 18:31 schreef Zo-is-dat het volgende:
Mijn vriendje heeft een bbq voorbereid!sateetjes gemarineerd, sla uit eigen tuin, gegrilde aubergine en nog een verrassings stukje vlees!
lente uitjequote:Op maandag 27 juni 2011 18:55 schreef FutureFairytale het volgende:
Hobje; wat is pijpui?ik had zojuist een beetje chocoladevla
Nomnom! Heb nog een bak in de vriezer staan.. morgen met roggebroodquote:
Vind t toch wintereten.. ik ga morgen broccolisoep maken als avondeten. Uitje, aardappeltjes, broccoli, basilicum... en een beetje roomquote:Op maandag 27 juni 2011 22:40 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Nomnom! Heb nog een bak in de vriezer staan.. morgen met roggebrood
met kaas?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Groot glas aanmaaklimonade (cactus - citroen), met ijsklontjes![]()
Noodlesoep met kaas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |