Ik zag het net. Hopelijk smaakte ie beter dan dat ie er uit ziet, haha!!!quote:
Hm ik eet dan meerdere keren per week campingprutje! Ik weet vaak niet wat te eten, dan haal ik zo'n zakje krieltjes of aardappelpartjes, zakje wokgroenten erbij, in de wok gooien, klaar.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:13 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik zag het net. Hopelijk smaakte ie beter dan dat ie er uit ziet, haha!!!
Ik zit aan de capuchino. Zometeen nog een toetje nemen: bolletje walnotenijs in een hoorntje van koek.
We aten trouwens het befaamde 'campingprutje' (op de camping maak ik vaak eenpansgerechten en als ik thuis geen zin heb om te koken dus ook wel eens). Ditmaal bestond het campingprutje uit krieltjes, een zak wokgroenten en varkenshaas met giroskruiden. Was best lekker!
Wat moet je er dan mee doen??quote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:48 schreef Dunwich het volgende:
Gnocchi met:
dunne reepjes biefstuk
bosuitjes
champignons
groen cayennepepertje
klontje roomkaas
't is heiligschennis volgens een collega, om gnocchi als "gewone" pasta te gebruiken
sue me
Heb ik een keer gemaakt toen ik moest koken in een vakantiehuisje, en we 6 mensen te eten kregen. Iedereen vond het vreemd, maar na het eten gaf iedereen toe dat het eigenlijk heel lekker wasquote:
idem hier. Nu nog wat ijs?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:08 schreef Apotheose het volgende:
net nog wat laatste restjes chipsJammer dat het op is
Ja, hier ookquote:Op vrijdag 24 juni 2011 23:08 schreef Apotheose het volgende:
net nog wat laatste restjes chipsJammer dat het op is
ik allebeiquote:Op vrijdag 24 juni 2011 20:46 schreef MaximusTG het volgende:
Ja, zal ook best smaken ja. Maar ken het vooral met hamlap of kip, en maak het zelf tegenwoordig zonder vlees erin, maar met vlees (sateetjes) ernaast.
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 05:24 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik allebei
net op; sandwich philadelphia, kaas, mosterd en sla
quote:Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 05:26 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
[..]die sandwich was toch niet zo ergSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
net thee en een paar kersen opWat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Hij izet er best goed uit hoorquote:Op vrijdag 24 juni 2011 18:13 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik zag het net. Hopelijk smaakte ie beter dan dat ie er uit ziet, haha!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |