Psst Bloes, ik wil niet rot doen, maar je hebt een schimmel tussen je benenquote:
ai irritant, sterkte!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 07:37 schreef _Loki het volgende:
Hete thee met honing en een honingdropje.
Kriebelhoest
Ware het niet dat ik sinterklaas niet benquote:Op vrijdag 24 juni 2011 00:30 schreef Muck het volgende:
Psst Bloes, ik wil niet rot doen, maar je hebt een schimmel tussen je benen
Wat een bijzondere combinatiequote:Op vrijdag 24 juni 2011 13:19 schreef Purdey het volgende:
Lunch: Maaltijdreep weightcare, schaaltje ananas, 2 roer eieren en een beker chocolademelk!
Ja, alles in de blender gegooid, neus dicht en drinken maarquote:
ziet er goed uitquote:Op vrijdag 24 juni 2011 11:45 schreef HAL9000S het volgende:
M'n hartzwezerik is binnen gekomen bij de slagerij dus vandaag:
[ afbeelding ]
Na krokant bakken:
[ afbeelding ]
wat voor kroketten?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:01 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ware het niet dat ik sinterklaas niet ben
Het is tijd voor kroketten
Lasagne, chili con carne, hamburgers, gehaktballetjes, bobotie, gehaktbrood, pastasaus etc.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 15:47 schreef Iemand91 het volgende:
We hebben een pond gehakt liggen. Geen idee wat we/ik daar van moeten gaan maken...
Ik denk dat het idd het laatste wordt, of bami.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:08 schreef MaximusTG het volgende:
[..]
Lasagne, chili con carne, hamburgers, gehaktballetjes, bobotie, gehaktbrood, pastasaus etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |