Ja inderdaad! Wacht het rustig afquote:Op maandag 20 juni 2011 14:23 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dan welzoals gezegd; ik wacht woensdag af
earlyquote:
is ze zo lekker jah?quote:Op maandag 20 juni 2011 14:28 schreef -Menn0- het volgende:
En ach het is ook geen straf om een uur in een kleine ruimte te zitten met m'n nieuwe reisgenoot
Pics or GTFOquote:
ik verpakte het wat tactischerquote:Op maandag 20 juni 2011 14:33 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Pics or GTFO
Verder nieuws vanuit mijn kant =
what happened?quote:Verder nieuws vanuit mijn kant =
quote:
Sorry ik bedoelde dat ik geen noemenswaardig nieuws heb, vandaar dequote:
oh, dan... moiquote:Op maandag 20 juni 2011 14:39 schreef T_Killer het volgende:
[..]
Sorry ik bedoelde dat ik geen noemenswaardig nieuws heb, vandaar de. Wilde me alleen even melden.
En dat er geen doorgesnoven+bezopen malloten je tent bespringen, of je de hele nacht wakker houden met hun muziek.quote:Op maandag 20 juni 2011 15:13 schreef InGebruik het volgende:
Jezus, wat ben ik blij dat ik me niet druk hoef te maken over het vervoer. Moet alleen vrijdag een tentje opzetten en zorgen dat de kater voor de dag erop beperkt blijft.
Dit!quote:Op maandag 20 juni 2011 15:16 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Ik zou nooit maar dan ook NOOIT op een camping met het typische hardstyle-hardcorepubliek gaan zitten.
Lijkt me ook niet zo fijn nee. Maar slapen moet denk ik wel lukken na een hele dag stampen, op de tribune met kicks van 120 dB om je oren lukt het ookquote:Op maandag 20 juni 2011 15:16 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
En dat er geen doorgesnoven+bezopen malloten je tent bespringen, of je de hele nacht wakker houden met hun muziek.
Ik zou nooit maar dan ook NOOIT op een camping met het typische hardstyle-hardcorepubliek gaan zitten.
QFT!!quote:Op maandag 20 juni 2011 15:16 schreef Tha_Bartman het volgende:
i'll survivequote:Op maandag 20 juni 2011 15:22 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ben benieuwd hoe het voor jullie wordt, 1e keer camping, geen treinen dus veel files en dus al een aantal chagrijnige lui voor ze binnen zijn, kans op kutweer...
Ik hoor het zondag wel![]()
twitter:PartyReviewsNL twitterde op maandag 20-06-2011 om 15:45:35Momenteel bezig met een interessant artikel! Hou morgen PartyReviews.nl in de gaten! #hardstyle reageer retweet
Genadeloos?quote:Op maandag 20 juni 2011 15:46 schreef Levitas het volgende:
Genadeloze reclame:twitter:PartyReviewsNL twitterde op maandag 20-06-2011 om 15:45:35Momenteel bezig met een interessant artikel! Hou morgen PartyReviews.nl in de gaten! #hardstyle reageer retweet
Ik ook niet, de kans dat je de nacht voor het feest fatsoenlijk slaapt is erg klein. Sta je de volgende dag met je gare harses op het terrein...quote:Op maandag 20 juni 2011 15:16 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
En dat er geen doorgesnoven+bezopen malloten je tent bespringen, of je de hele nacht wakker houden met hun muziek.
x2quote:Op maandag 20 juni 2011 16:34 schreef 16meter het volgende:
[..]
Ik ook niet, de kans dat je de nacht voor het feest fatsoenlijk slaapt is erg klein. Sta je de volgende dag met je gare harses op het terrein...
Liever in m'n eigen bedje.![]()
TT is lekkah.. hoor 'm voor het eerst eigenlijk..
Willen is het niet zozeer... maar vanaf Emmen naar Biddinhuizen is 1.5 a 2 uur.. via E'hoven is 4uquote:Op maandag 20 juni 2011 18:45 schreef T-Force het volgende:
Maar dus niemand die Krullie en mij naar DefQon wil brengen![]()
Omgeving Eindhoven
Probeer het hier anders ook:quote:Op maandag 20 juni 2011 18:45 schreef T-Force het volgende:
Omgeving Eindhoven
Wij betalen de benzine en je kunt afterwards bij ons pitten zodat je de volgende dag naar huis kanquote:Op maandag 20 juni 2011 18:47 schreef Koepert het volgende:
Willen is het niet zozeer... maar vanaf Emmen naar Biddinhuizen is 1.5 a 2 uur.. via E'hoven is 4u
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En anders schrijf je willekeurig wat mensen uit deze lijst een berichtje .. heb ik ook vaak zat gedaan, schijt ouwe, niet geschoten ..quote:Op maandag 20 juni 2011 18:49 schreef 16meter het volgende:
Probeer het hier anders ook:
http://www.ridehere.nl/
quote:Op maandag 20 juni 2011 18:56 schreef Mind.Illusion het volgende:
Er is weer eens een nieuwe Wake You From Your Boredom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bookings:
02/07/2011 Wish Outdoor Festival
12/08/2011 The Qontinent Festival
15/10/2011 TBA
Partyflock zegt:
15 Oktober : Total Blackout : MindIlusion , Frontliner, B-Front, Bass Modulators, Zentiments
De Duyker: Hoofddorp
Kom ik wel even kijkje nemen
[ Bericht 4% gewijzigd door -Menn0- op 20-06-2011 19:09:43 ],,/
In die soundcloud player zit zo'n pijltje naar benee. Als je daar op drukt, download ie hem ookquote:Op maandag 20 juni 2011 18:58 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
En anders schrijf je willekeurig wat mensen uit deze lijst een berichtje .. heb ik ook vaak zat gedaan, schijt ouwe, niet geschoten ..
@ M.I - kak-speedy; waarom ook alweer? Vanwege de tracklist?
Krijg je dan verzoekjes naar de TL? soundcloud![]()
edit: speelt aljust one direction .. just more and more
Ow... naja dat was 1x met 1 track... Verder ist prima en verhelpt het de problemen als er weer een downloadlimit op komt. Werkt 't ene niet, dan t andere wel en visa versaquote:Op maandag 20 juni 2011 19:06 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Was dat laatst al niet iets met de rechten?
Vieren dat ik na 3 jaar eindelijk m'n P hebquote:Op maandag 20 juni 2011 19:12 schreef Krulliewullie het volgende:
IK HEB EM LEKKER AL BINNENGEHAALD!!!
RAMBAMBAM!!
Lekker leren over deze en deze en deze kleine beestjes onder het genot van een lekker setje, wat wil je nog meer op je maandagavond?
Zorgen dat wij vervoer hebben naar DefQon.1?quote:Op maandag 20 juni 2011 19:12 schreef Krulliewullie het volgende:
wat wil je nog meer op je maandagavond?
Wordt toevallig net toegevoegd op Facebookquote:Op maandag 20 juni 2011 19:04 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
![]()
Bookings:
02/07/2011 Wish Outdoor Festival
12/08/2011 The Qontinent Festival
15/10/2011 TBA
Partyflock zegt:
15 Oktober : Total Blackout : MindIlusion , Frontliner, B-Front, Bass Modulators, Zentiments
De Duyker: Hoofddorp
Kom ik wel even kijkje nemen![]()
Lowriders - Don't get backSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Altijd een vette plaat gevonden, tijd niet meer gehoord.
Ziet er weer leuk uit, gaat ook weer mee. Thanks!![]()
Wij hebben ook nog geen vervoer..quote:Op maandag 20 juni 2011 18:45 schreef T-Force het volgende:
Omgeving Eindhoven
Ben d'r bij!quote:Op maandag 20 juni 2011 19:21 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Wordt toevallig net toegevoegd op Facebook![]()
http://www.facebook.com/event.php?eid=103357963091152
* ReMcOrE vindt die best lekkerquote:Op maandag 20 juni 2011 18:53 schreef T-Force het volgende:
(zonder de witte bonen in tomatensaus, want die zijn vies)
02. The Pitcher – The Rising (Last World Anthem 2011)
05. Lowriders – Don’t Get Back
07. Alphaverb – Realization Of A Dream
08. The Beholder & Balistic – Decibel Anthem (D-Block & S-Te-Fan 2008 Remix)
10. Zatox & Activator – Oxygen
12. Activator – Lullaby
13. Kodex – Insomnia (The Machine Remix)
15. Donkey Rollers – Fusion Of Sound[/spoiler]
Fusion Of SoundSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die draaiden Psyko Punkz nog op Freshtival
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
Ghehequote:Op maandag 20 juni 2011 21:19 schreef RiKe het volgende:
Ik probeer regelmatig een leuke mix te maken die niet zo standaard is door de intro's in te korten, of door ze op een origineel moment in te mixen (een beetje het idee van climax naar climax mixen, energiek en spannend houden).
Zo ervaar ik het tenminste..
Komt alleen niet altijd goed uit de verf haha dat geef ik toe
Vocals! Zoals Crypsis dat ge-wel-dig doet!quote:Op maandag 20 juni 2011 21:32 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
GheheMisschien is het dan leuker om al heel vroeg de leuke gekke geluidjes uit het intro van het volgende nummer heel ff te laten horen?
Hoezo niet? Wii-en is toch een leuk tijdverdrijf?quote:Op maandag 20 juni 2011 22:11 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
nou, ik hoef echt niet te spelen met whatever you are playing with!
de vraag is of RiKe ook echt doelde op Wii-enquote:Op maandag 20 juni 2011 22:14 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Hoezo niet? Wii-en is toch een leuk tijdverdrijf?
Als er toffe spellen voor zijn ja.quote:Op maandag 20 juni 2011 22:14 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Hoezo niet? Wii-en is toch een leuk tijdverdrijf?
Een Wii....schei toch uit!quote:Op maandag 20 juni 2011 22:15 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
de vraag is of RiKe ook echt doelde op Wii-en
en ben eigenlijk meer fan van PS3-en
MW 2quote:Op maandag 20 juni 2011 22:17 schreef RiKe het volgende:
[..]
Een Wii....schei toch uit!![]()
PS3![]()
Momenteel bezig op de 360 met Saints Row 2, omdat mensen voor een trein/auto gooien niet kan in GTA
Zo'n ding krijg ik ook!!quote:Op maandag 20 juni 2011 20:43 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Stel ik wil ooit, in de toekomst, wanneer ik geld heb, een keer wat spul kopen om te mixen, is zo'n alles-in-1 setje dan een goede keuze als instapmodel of is dat speelgoed? Hoeft namelijk niet meteen 1000 euro te kosten![]()
Ik vind dat niks...over het algemeen...quote:Op maandag 20 juni 2011 22:08 schreef RiKe het volgende:
Nieuwe uitdaging, veel meer samplen, I like!
Ik ga er lekker mee spelen heren
Wat jij vind, moet je maar lekker bij de politie brengen voor de gevonden voorwerpenquote:Op maandag 20 juni 2011 22:31 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Ik vind dat niks...over het algemeen...
quote:Time to get crazy... It's been a while, since you've tasted me
twitter:PartyReviewsNL twitterde op dinsdag 21-06-2011 om 11:27:45Het eerste interview is een feit! Niemand minder dan @DjAdaro stond PartyReviews.nl te woord! Check `m hier: http://t.co/v7PFVF2 reageer retweet
ik vind die melodie cht GE-WEL-DIGquote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:29 schreef 16meter het volgende:
die ekte ouwe dutch master plaatjes
Al vind ik die iets minder, teveel Showtek sound.
Dat plaatje in dat filmpje, Nietherquote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:26 schreef ReMcOrE het volgende:
ik wil graag even een suggestie doen voor de volgende WYFYB;
[..]
(heb niet alle TL's bekeken, dus misschien heeft hij al eens in een mix gezeten)
Ik heb dat altijd een apart nummer gevonden. Lyrics zijn vrij depressief, melodietje is superhappyquote:
Goed voor elkaarquote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:29 schreef Levitas het volgende:
Om terug te komen op die Tweet van mij gisteren, hij staat nu online!twitter:PartyReviewsNL twitterde op dinsdag 21-06-2011 om 11:27:45Het eerste interview is een feit! Niemand minder dan @DjAdaro stond PartyReviews.nl te woord! Check `m hier: http://t.co/v7PFVF2 reageer retweet
Zeker jaquote:
Haha nice, thanks! Vind het zelf ook echt heel vet. Er staan toch een aantal dingen in die ik nog niet wist, en wellicht meerdere mensen met mij. Hopelijk gaat de website met dit interview een beetje lopen (voor zover het dat nog niet deed -> 300+ unique views in de eerste week online)quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:57 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Goed voor elkaar
Meteen doorgemaild naar een vriendin die groot fan van die jongen is geworden.
Leuk interview! Over de site, mag wel wat persoonlijker wat mij betreft, komt nu heel zakelijk over. Doe je dit in je eentje of met een team?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:11 schreef Levitas het volgende:
[..]
Haha nice, thanks! Vind het zelf ook echt heel vet. Er staan toch een aantal dingen in die ik nog niet wist, en wellicht meerdere mensen met mij. Hopelijk gaat de website met dit interview een beetje lopen (voor zover het dat nog niet deed -> 300+ unique views in de eerste week online)
Ik doe het op dit moment alleen. Het doel was om op een professionele manier (dus net taalgebruik, punctualiteit, enzo) feesten te reviewen en nu dus ook te interviewen. Maar ik kan natuurlijk ook proberen om op een goede manier het wat persoonlijker te maken. Dat ga ik zeker meenemen voor het volgende artikel! Thx!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:17 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Leuk interview! Over de site, mag wel wat persoonlijker wat mij betreft, komt nu heel zakelijk over. Doe je dit in je eentje of met een team?
Leuk interview en leuk initiatief voor de site. Wellicht dat Sethje je kan helpen met de reviews aangezien hij daar ervaring mee heeft.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 12:31 schreef Levitas het volgende:
[..]
Ik doe het op dit moment alleen. Het doel was om op een professionele manier (dus net taalgebruik, punctualiteit, enzo) feesten te reviewen en nu dus ook te interviewen. Maar ik kan natuurlijk ook proberen om op een goede manier het wat persoonlijker te maken. Dat ga ik zeker meenemen voor het volgende artikel! Thx!
Erg leuk interview, met veel plezier gelezen.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:29 schreef Levitas het volgende:
Om terug te komen op die Tweet van mij gisteren, hij staat nu online!twitter:PartyReviewsNL twitterde op dinsdag 21-06-2011 om 11:27:45Het eerste interview is een feit! Niemand minder dan @DjAdaro stond PartyReviews.nl te woord! Check `m hier: http://t.co/v7PFVF2 reageer retweet
vet man! succes met je site nog. Bookmarked!quote:Op dinsdag 21 juni 2011 11:29 schreef Levitas het volgende:
Vind ik een hele goede van je, en heb daar zelf ook al over nagedacht, maar dat is nog iets voor later. Ik wil eerst uitvinden of het concept opzich loopt, voordat ik geld steek in het ontwerp. Ontwerpen is iets wat ik echt niet goed kan.quote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:47 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik zou wel je layout wat unieker te maken, door zelf iets in elkaar te knutselen (zijn programma's voor zoals Artisteer) in plaats van zo'n standaard Wordpress layout. Een een pagina-site is voor zoiets ook wat beter dan een blog-site lijkt me.
Ik kan best een aardig handje ontwerpenquote:Op dinsdag 21 juni 2011 14:56 schreef Levitas het volgende:
[..]
Vind ik een hele goede van je, en heb daar zelf ook al over nagedacht, maar dat is nog iets voor later. Ik wil eerst uitvinden of het concept opzich loopt, voordat ik geld steek in het ontwerp. Ontwerpen is iets wat ik echt niet goed kan.
Geloof me, met Wordpress kun je zó veel. Het is eigenlijk niet alleen nog maar een blog-site, je kunt er echt álles mee. Voor reviews enzo, is dit CMS wat mij betreft prima geschikt.
Een goede editor, overzichtelijk en uitgebreid admin-panel en het is te integreren in élk ontwerp.
Maarrr.. Ik kaap op dit moment het hardstyle topic. Ik stel voor dat feedback via PM gestuurd wordt, en eventuele inhoudelijke gesprekken gewoon in dit topic. Het blijft immers een hardstyle topic, en geen hoe-verbeter-ik-mijn-website-topic (hoewel ik het natuurlijk erg op prijs stel dat jullie meedenken!)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ontopic: Leuk interview
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
Ik ken de vocals wel, maar de rest eromheen niet! Is er ook een remix van dit nummer (ik kan op internet geen remix vindenquote:
Volgens mij niet... Ken je die echt niet???quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:36 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Ik ken de vocals wel, maar de rest eromheen niet! Is er ook een remix van dit nummer (ik kan op internet geen remix vinden) of misschien een nummer met dezelfde vocals?
quote:
Denk het ook niet. Zijn van die typische Slim Shore vocals, hij huurt toch altijd hetzelfde mannetje in om die vocals in te spreken?quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:45 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Volgens mij niet... Ken je die echt niet???
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 16:16 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Ik kan best een aardig handje ontwerpenProgrammeren en omzetten van een design naar wordpress thema is echter niet mijn ding. Maar als je hulp nodig hebt in design hook me up
Kiek 'm 's, oons zakenmannegie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ontopic: Leuk interview![]()
![]()
Ziet er strak uit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |