Waar?quote:Op zondag 19 juni 2011 02:18 schreef robdriessen het volgende:
Ben je even TV aan het zappen, ontdek je dat Amelie net begonnen is. Weer heerlijk gelachen, wat blijft dat een prachtfilm.
Inderdaad, je weet maar nooit, dus niet te snel oordelen.quote:Op zondag 19 juni 2011 02:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Misschien hadden die mensen met de juiste opleiding en net iets meer inzet wel een van de bekendste radiomannetjes van Nederlands geweest. Je weet maar nooit.
Ik verdiende 10 euro per uur.quote:Op zondag 19 juni 2011 02:19 schreef Redskillz het volgende:
Callcenter verdient toch ook heel redelijk?
Verschilt, vooral ivm in- of outbound. En verder op werkniveau. een internetprovider verdient meer als de margriet.quote:Op zondag 19 juni 2011 02:19 schreef Redskillz het volgende:
DJ koelkast met de marathon.quote:Op zondag 19 juni 2011 02:20 schreef humorduck28 het volgende:
Dit heb ik nog nooit meegemaakt, in mijn bijna 7000 posts, een DJ die het drie topics volhoudt...Meen ik echt.
Misschien gebruikt hij het geld van zijn werk wel om een trainerscursus te bekostigen.quote:Op zondag 19 juni 2011 02:17 schreef RingBewoner het volgende:
Als je al 10 jaar bij een callcenter werkt, misschien verschillende campagnes, dan heb je geen ambities.
NL3, film is net afgelopen. Sorry....quote:
$%##@$%quote:Op zondag 19 juni 2011 02:21 schreef robdriessen het volgende:
[..]
NL3, film is net afgelopen. Sorry....
Dit.quote:
Bovengemiddeld, maar extra's zijn kut.quote:Op zondag 19 juni 2011 02:19 schreef Redskillz het volgende:
Ik bén goed.quote:Op zondag 19 juni 2011 02:20 schreef humorduck28 het volgende:
Dit heb ik nog nooit meegemaakt, in mijn bijna 7000 posts, een DJ die het drie topics volhoudt...Meen ik echt.
Al 10 jaar lang?quote:Op zondag 19 juni 2011 02:21 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Misschien gebruikt hij het geld van zijn werk wel om een trainerscursus te bekostigen.
Lekker rustigquote:Op zondag 19 juni 2011 02:22 schreef Outpost76 het volgende:
En Knetter en Carooltje zijn nog steeds op de zelfde parkeerplaats als 2 uur geleden!![]()
![]()
vrouwenquote:Op zondag 19 juni 2011 02:22 schreef Outpost76 het volgende:
En Knetter en Carooltje zijn nog steeds op de zelfde parkeerplaats als 2 uur geleden!![]()
![]()
Waarom? Hoe wat?quote:Op zondag 19 juni 2011 02:22 schreef Outpost76 het volgende:
![]()
Hoe komt dat, en waar staan ze?quote:Op zondag 19 juni 2011 02:22 schreef Outpost76 het volgende:
![]()
Bijverdienen?.....quote:Op zondag 19 juni 2011 02:22 schreef Outpost76 het volgende:
![]()
Oeh, ik heb nog Limoncello in de vriezer. Goed plan.quote:Op zondag 19 juni 2011 02:25 schreef RingBewoner het volgende:
Uw DJ neemt nog een BaCo, bedien uzelf.
die zijn zo melig, bij ieder mannelijk gebrek breken ze uit in schaterlach. "hihi, je kan vlechtjes maken van deze haren, hihi"quote:
Goede plannen? Ik zit er vol mee.quote:Op zondag 19 juni 2011 02:25 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Oeh, ik heb nog Limoncello in de vriezer. Goed plan.
Ik ken een gast die echt heel lang in een cafetaria heeft gewerkt omdat hij zo zijn voetbaltrainersdiploma's kon halen. Die cursussen zijn en prijzig en ze kosten een hoop geld. Callcenter of ander 'bijbaantjes' werk kan echt ideaal zijn voor zulke mensen.quote:
Jah, sommige dullige baantjes zijn soms zo dom nog niet... blijkt dan maar weer.quote:Op zondag 19 juni 2011 02:26 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik ken een gast die echt heel lang in een cafetaria heeft gewerkt omdat hij zo zijn voetbaltrainersdiploma's kon halen. Die cursussen zijn en prijzig en ze kosten een hoop geld. Callcenter of ander 'bijbaantjes' werk kan echt ideaal zijn voor zulke mensen.
Nu runt hij zijn eigen cafetaria en is hij trainer van een Zaterdageersteklasser.
Uitzondering op de regel. Heb je overal. Daar staan cafetaria's en callcenters niet vol mee.quote:Op zondag 19 juni 2011 02:26 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik ken een gast die echt heel lang in een cafetaria heeft gewerkt omdat hij zo zijn voetbaltrainersdiploma's kon halen. Die cursussen zijn en prijzig en ze kosten een hoop geld. Callcenter of ander 'bijbaantjes' werk kan echt ideaal zijn voor zulke mensen.
Nu runt hij zijn eigen cafetaria en is hij trainer van een Zaterdageersteklasser.
Dat is hetzelfde toch?quote:Op zondag 19 juni 2011 02:26 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Als je het goed doet kun je met een snackbar een hoop geld verdienen.quote:Op zondag 19 juni 2011 02:26 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hoe weet je dat nou?quote:Op zondag 19 juni 2011 02:27 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Uitzondering op de regel. Heb je overal. Daar staan cafetaria's en callcenters niet vol mee.
Waar weet ik niet precies. Maar ze staan op een retro pop parkeerplaats waar toen ze aankwamen verkeers regelaars stonden en nu dus niet meer.quote:
Kut ja, ik bedoel tijdquote:
Zeg ik ook niet, maar hij heeft wel ambities en neemt daarbij een 'lullig' baantje voor lief.quote:Op zondag 19 juni 2011 02:27 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Uitzondering op de regel. Heb je overal. Daar staan cafetaria's en callcenters niet vol mee.
Omdat ik ervaring heb, met beide. Zowel als er zelf werkende als van de verhalen.quote:
De Snackbar waar ik altijd mijn frietjes haal staat al 20 jaar de zelfde dame. respect toch?quote:Op zondag 19 juni 2011 02:27 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dat wel.quote:Op zondag 19 juni 2011 02:28 schreef Redskillz het volgende:
[..]
De Snackbar waar ik altijd mijn frietjes haal staat al 20 jaar de zelfde dame. respect toch?
Het is toch niet bij een rotonde, want ze zijn toch niet blond, heb ik gister avond gezien..quote:Op zondag 19 juni 2011 02:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waar weet ik niet precies. Maar ze staan op een retro pop parkeerplaats waar toen ze aankwamen verkeers regelaars stonden en nu dus niet meer.Duizenden mensen die dus zelf maar moeten zien te regelen hoe ze van een parkeerplaats af komen.
![]()
Jij bent ook zo ongelooflijk goed dat je je eigen naam in de tt gaat zetten.quote:Op zondag 19 juni 2011 02:28 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Omdat ik ervaring heb, met beide. Zowel als er zelf werkende als van de verhalen.
Klopt.quote:Op zondag 19 juni 2011 02:29 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Jij bent ook zo ongelooflijk goed dat je je eigen naam in de tt gaat zetten.
Ik zou hem ook gelijk geven ook, gezien zijn hebben en houwen...quote:Op zondag 19 juni 2011 02:29 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Jij bent ook zo ongelooflijk goed dat je je eigen naam in de tt gaat zetten.
Draaide ik net nog.quote:Op zondag 19 juni 2011 02:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
Zoooo thuis van het concert van Guus Meeuwis, helemaal geweldig
elke vrouw is blond zegt Knetter altijd.quote:Op zondag 19 juni 2011 02:29 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Het is toch niet bij een rotonde, want ze zijn toch niet blond, heb ik gister avond gezien..![]()
ben je nu weer dronken fantalientjequote:
Vertel, vertel! Ook met Doe Maar meegezongen?quote:Op zondag 19 juni 2011 02:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
quote:Op zondag 19 juni 2011 02:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
Politiek.quote:Op zondag 19 juni 2011 02:32 schreef RingBewoner het volgende:
Genoeg gezeik over ambitie's en baantjes. Tijd voor een ander onderwerp.
Jazekerquote:Op zondag 19 juni 2011 02:31 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Vertel, vertel! Ook met Doe Maar meegezongen?
Wat voor show moet ik gaan doen?quote:Op zondag 19 juni 2011 02:32 schreef RingBewoner het volgende:
Genoeg gezeik over ambitie's en baantjes. Tijd voor een ander onderwerp.
Kom je even hierheen. Leg je me in bed. Neuk me. Stop me in. Kom bij me liggen. Wacht tot ik slaap. En dan mag je weg. Of blijven liggen.quote:
Wip even langs in Zweden. Gaan wel.. Fokken enzoquote:Op zondag 19 juni 2011 02:34 schreef naatje_1 het volgende:
ik ga naar noorwegen en heb er geen zin in
Wat ben je toch makkelijkquote:Op zondag 19 juni 2011 02:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kom je even hierheen. Leg je me in bed. Neuk me. Stop me in. Kom bij me liggen. Wacht tot ik slaap. En dan mag je weg. Of blijven liggen.
fokken tijdens een vakantiequote:Op zondag 19 juni 2011 02:34 schreef Dven het volgende:
[..]
Wip even langs in Zweden. Gaan wel.. Fokken enzo
Wie noemt het vakantie dan?quote:Op zondag 19 juni 2011 02:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
fokken tijdens een vakantieüberhaupt iets van apparatuur als computers of televisies of koelkasten tijdens je vakantie
Komt omdat ik mod ben, dat trekt chicks aanquote:
Koelkast is een must.quote:Op zondag 19 juni 2011 02:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
fokken tijdens een vakantieüberhaupt iets van apparatuur als computers of televisies of koelkasten tijdens je vakantie
Apart stadje, dat Faro. Vooral dat strand dat een half uur verder ligt terwijl je de zee denkt te kunnen horenquote:Op zondag 19 juni 2011 02:36 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Portugal!!![]()
Ben in Faro en Cabaceiras de Basto geweest!!
quote:Op zondag 19 juni 2011 02:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heb je zijn foto's wel eens gezien!?
MEN!![]()
![]()
![]()
Als ik diezelfde reactie zou geven bij het zien van zijn foto's, zou er toch iets mis zijn met mijn geaardheid...quote:Op zondag 19 juni 2011 02:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heb je zijn foto's wel eens gezien!?
MEN!![]()
![]()
![]()
Faro, waar toen ook die vliegtuigcrash is geweest, apart gevoel als je daar land en opstijgt.quote:Op zondag 19 juni 2011 02:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Apart stadje, dat Faro. Vooral dat strand dat een half uur verder ligt terwijl je de zee denkt te kunnen horen
Niets mis met homo's. Ik ben nog steeds opzoek naar een homo die met mij uit wil en wil shoppen enzo. Die zijn tof.quote:Op zondag 19 juni 2011 02:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als ik diezelfde reactie zou geven bij het zien van zijn foto's, zou er toch iets mis zijn met mijn geaardheid...
Ik heb zowat heul Portugal gezien.quote:Op zondag 19 juni 2011 02:36 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Portugal!!![]()
Ben in Faro en Cabaceiras de Basto geweest!!
Dat zijn schijnhomo'squote:Op zondag 19 juni 2011 02:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niets mis met homo's. Ik ben nog steeds opzoek naar een homo die met mij uit wil en wil shoppen enzo. Die zijn tof.
Owquote:Op zondag 19 juni 2011 02:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik was wel serieus, hooguit wat over enthousiast. Je bent knap.
Ik ben een hele goede tassendrager, daar kan faye van getuigen. Maar, niets mis met homo's die zich normaal gedragen, maar als ze écht zo gay erbij lopen...quote:Op zondag 19 juni 2011 02:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niets mis met homo's. Ik ben nog steeds opzoek naar een homo die met mij uit wil en wil shoppen enzo. Die zijn tof.
Opaquote:Op zondag 19 juni 2011 02:37 schreef humorduck28 het volgende:
Nee, als ik op vakantie ben, dan kijk ik hooguit mijn mail na, geen vaste website die ik bezoek.. ik bedoel, twintig jaar geleden, toen ik ook al op vakantie was, was er ook geen internetcafe...
Bosbranden! Toen ik in Basto was moesten we s'ochtends de as van de tafel vegen. Ging een keertje om 2 uur s'nachts pissen. Aan de overkant van de weg was een sigaret in de berm gegooit. Ik meteen schreeuwen dat er brand was en begon met blussen. Iedereen wakker en bar open, ik was de held van de nacht omdat ik fik had voorkomen (in mijn boxershort).quote:Op zondag 19 juni 2011 02:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb zowat heul Portugal gezien.Was altijd goed toeven daar.
Wild kamperen of niet.
Je kent ze!quote:Op zondag 19 juni 2011 02:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die stiekem naar mijn tieten kijken terwijl ze lingerie shoppen enzo?
32 pas? Dacht dat 28 stond voor je geboortejaar.quote:Op zondag 19 juni 2011 02:40 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Nee, ik ben geen Opa niet, maar ben al wel 32![]()
quote:Op zondag 19 juni 2011 02:40 schreef naatje_1 het volgende:
MAKE LOVE, NOT WAR, AND LISTEN TO THIS FUCKING GREAT RADIOSTATION
Ik krijg een wit scherm met een errorquote:Op zondag 19 juni 2011 02:39 schreef WebHawkjuh het volgende:
iDeal betaling werkt niet
Kan iemand anders dat eens testen? Gewoon wat meuk bij gegevens invullen en dan op ideal klikken? Als je uberhaubt al een scherm van je bank krijgt dan werkt het al beter als bij mij.
Ik ging jaren terug.quote:Op zondag 19 juni 2011 02:40 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Bosbranden! Toen ik in Basto was moesten we s'ochtends de as van de tafel vegen. Ging een keertje om 2 uur s'nachts pissen. Aan de overkant van de weg was een sigaret in de berm gegooit. Ik meteen schreeuwen dat er brand was en begon met blussen. Iedereen wakker en bar open, ik was de held van de nacht omdat ik fik had voorkomen (in mijn boxershort).
Toen maakte ik deze naam aan.. dus al vier jaar geleden....quote:Op zondag 19 juni 2011 02:41 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
32 pas? Dacht dat 28 stond voor je geboortejaar.
Teveel gedronken?quote:Op zondag 19 juni 2011 02:41 schreef Myraela het volgende:
Ik moet echt slapen, ik word een beetje draaierig.
watjequote:Op zondag 19 juni 2011 02:41 schreef Myraela het volgende:
toegeven aan de behoefte van je fysieke gesteldheid is voor mietjesquote:Op zondag 19 juni 2011 02:41 schreef Myraela het volgende:
Ga dan maar lekker slapen.. morgen is het misschien weer zo'n dag dat je een topic die ik open. sluit...quote:Op zondag 19 juni 2011 02:41 schreef Myraela het volgende:
Hoi, doei!quote:Op zondag 19 juni 2011 02:41 schreef Myraela het volgende:
meuh, dronken posts zijn leukerquote:Op zondag 19 juni 2011 02:43 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Damnyouautocorrect komt toch nog van pas. Hihihi
Ah. Ben ik iig niet de enige.quote:
Graag gedaan. Slaap lekker.quote:Op zondag 19 juni 2011 02:44 schreef Myraela het volgende:
Oh. Geen radio meer dan. Sorry DJ. Je draait tof. Maar mijn hoofd. En dan die muziek. En ik helemaal. Nouja. Dankjewel enzo.
achter de schermen hehquote:Op zondag 19 juni 2011 02:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik had achter de schermen een keer een geniale post.
Ja, ik twijfel of ik het wel of niet mag laten lezen. Want het zijn letterlijk alleen mijn woorden en geen crew info ofzo.quote:
Ik kan niet wachten.quote:Op zondag 19 juni 2011 02:46 schreef naatje_1 het volgende:
ooit.... komt er een dag en dan ben ik op het grootste forum van nederland mod.
neuqbaar is ze dan hehquote:Op zondag 19 juni 2011 02:46 schreef Stokstaart het volgende:
Myra komt soms over als een botte hork maar ze is als ze lam is best lief
Ik ben niet lam hoor.quote:Op zondag 19 juni 2011 02:46 schreef Stokstaart het volgende:
Fixed.quote:Op zondag 19 juni 2011 02:46 schreef Stokstaart het volgende:
Gaat een ander forum fok overschrijden qua formaat?quote:Op zondag 19 juni 2011 02:46 schreef naatje_1 het volgende:
ooit.... komt er een dag en dan ben ik op het grootste forum van nederland mod.
moet je van knetter weer bitchen op Myra? Pijpt ze je dan>?quote:
veranderd dat iets aan dat je neuqbaar bent? Dat alleen je vriend ervan kan genieten is pech voor ons, maar ikzelf ben sowieso ook al bezet...quote:Op zondag 19 juni 2011 02:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Neen. Ik ben trouw jewaits. Ook als ik dronken ben.
Heb ik knetter nodig om een eigen mening te hebben en zulks?quote:Op zondag 19 juni 2011 02:48 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
moet je van knetter weer bitchen op Myra? Pijpt ze je dan>?
dat betekent dat je van plan bent om dat binnen enkele ogenblikken wel te doenquote:Op zondag 19 juni 2011 02:49 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ik ben trouwens al 6 uur bij mn ouders thuis en ik heb nog niet één blik in de vriezer geworpen of er nog iets te frituren viel. Goed hé?
quote:Op zondag 19 juni 2011 02:49 schreef Stokstaart het volgende:
knetter wil altijd graag dat users bitchen op Myra want zelf wil ze 'lief' overkomen en dus 'doet ze dat niet'![]()
![]()
Oh. goed punt.quote:Op zondag 19 juni 2011 02:48 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
veranderd dat iets aan dat je neuqbaar bent? Dat alleen je vriend ervan kan genieten is pech voor ons, maar ikzelf ben sowieso ook al bezet...
jaquote:
Wat een goed idee!quote:Op zondag 19 juni 2011 02:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dat betekent dat je van plan bent om dat binnen enkele ogenblikken wel te doen
Oh neem van mij aan dat ik niets doe in opdracht van iemand anders. Als ik iemand kut vind overkomen oid dan merkt die t van mij en niet via via.quote:Op zondag 19 juni 2011 02:49 schreef Stokstaart het volgende:
knetter wil altijd graag dat users bitchen op Myra want zelf wil ze 'lief' overkomen en dus 'doet ze dat niet'![]()
![]()
Oftewel zelf niet het lef hebben iets recht in mijn bek te zeggen. Lame.quote:
ja maar jij bent ook gewoon een aardige ventquote:
1 vs. 9, 10 in tot.quote:Op zondag 19 juni 2011 02:53 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
ja maar jij bent ook gewoon een aardige vent
ik gok 26quote:Op zondag 19 juni 2011 02:53 schreef humorduck28 het volgende:
Wat is trouwens de gemiddelde leeftijd hier, als ik vragen mag?
Je blijft oud, wen er maar aanquote:Op zondag 19 juni 2011 02:53 schreef humorduck28 het volgende:
Ik ben 12 en wat is dit?quote:Op zondag 19 juni 2011 02:53 schreef humorduck28 het volgende:
Ik gok 22.quote:Op zondag 19 juni 2011 02:53 schreef humorduck28 het volgende:
Hier kan ik geen uitspraak over doen.quote:Op zondag 19 juni 2011 02:54 schreef naatje_1 het volgende:
myra, ik heb toch 1 lieve note, of is dat zelfs een illusie?
ik heb toen ik nieuw was een ban gehad van snakey omdat ik in een topic over verkrachtingen dacht dat dezequote:Op zondag 19 juni 2011 02:53 schreef _Fanta het volgende:
Ik heb volgens mij alleen maar 3 kutnotes, mag ik ook een lieve note Myraela
je mag niet zeggen wat er in de notes staat, maar toch wel of het lieve of negatieve notes zijn?quote:
Hier mag ik ook geen uitspraak over doen.quote:Op zondag 19 juni 2011 02:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
je mag niet zeggen wat er in de notes staat, maar toch wel of het lieve of negatieve notes zijn?
Ik had laatst een mod die dat wel deed.quote:Op zondag 19 juni 2011 02:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hier mag ik ook geen uitspraak over doen.
jawel hoorquote:
Ik heb altijd geleerd, altijd iedereen die ouder is dan jezelf, om u te zeggen, maar ik vind dat onzin. Vanaf 50 plus vind ik u-waardig.quote:
Meteen melden.quote:Op zondag 19 juni 2011 02:56 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik had laatst een mod die dat wel deed.
je wilt er gewoon geen uitspraak over doen.quote:Op zondag 19 juni 2011 02:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hier mag ik ook geen uitspraak over doen.
Ik had het over het forum, niet over de muziekquote:Op zondag 19 juni 2011 02:51 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Nee jou show is van hoogstaande kwaliteit.
quote:
quote:Op zondag 19 juni 2011 02:55 schreef humorduck28 het volgende:
Oke, dan ben ik een oudere hier, denk ik met 32 jaar...
Doe mijn best.quote:Op zondag 19 juni 2011 02:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
jawel hoorsoms draai je wel platen die je al eerder heb gedraaid, maar voor de rest probeer je de variatie hoog te houden
Zodra mensen er ouder uitzien of zijn zeg ik direct u. Ze geven zelf wel aan of dit nodig is of niet. Internet zoals Fok, MSN en Twitter zij uitzondering. Ik het over RL.quote:Op zondag 19 juni 2011 02:57 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Ik heb altijd geleerd, altijd iedereen die ouder is dan jezelf, om u te zeggen, maar ik vind dat onzin. Vanaf 50 plus vind ik u-waardig.
Heb ik een snorretje ofzo?quote:
Pina Colada?quote:Op zondag 19 juni 2011 02:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
vooral als ze wat wits lekken... gadverdarrie
Dan heb ik geluk.quote:Op zondag 19 juni 2011 02:57 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik had het over het forum, niet over de muziek
Danku/je.quote:Op zondag 19 juni 2011 02:58 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
jij niet want jij is dj en draait lekker.
Herkenbaar, newbies worden nogal snel gebanned. ik werd in begin der tijden ook keer gebanned door Netsplitter omdat ik in Funny link & pics een flimpje poste over een chick in zo'n vacuumzak.quote:Op zondag 19 juni 2011 02:55 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
ik heb toen ik nieuw was een ban gehad van snakey omdat ik in een topic over verkrachtingen dacht dat dezesmiley de smiley was voor verlegen
Ik vroeg dus, zouden ze daar ook traumatherapie krijgen?Moest zijn
![]()
Lame mja
Hoe oud ben jij ookalweer?quote:Op zondag 19 juni 2011 02:59 schreef robdriessen het volgende:
Humorduck < Robdriessen < Outpost.
De krasse knarren-brigade. Waarschijnlijk ook nog Opa er bij
Humor is 32, Outpost 34 en ik heb mezelf er tussenin geplaatst. You do the mathquote:
Waar is Opa eigenlijk heen?quote:Op zondag 19 juni 2011 02:59 schreef robdriessen het volgende:
Ik heb teveel gedronken, niet teveel van mij verwachten.quote:Op zondag 19 juni 2011 03:01 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Humor is 32, Outpost 34 en ik heb mezelf er tussenin geplaatst. You do the math
Nee want ik luister niet omdat ik met laptop in bed lig en ik weiger muziek te luisteren door die bagger speakers van een laptopquote:Op zondag 19 juni 2011 03:02 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Is dat een subtiele hint dat mijn muziek kraakt?
Ik kom bij je liggen.quote:Op zondag 19 juni 2011 03:03 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nee want ik luister niet omdat ik met laptop in bed lig en ik weiger muziek te luisteren door die bagger speakers van een laptop
quote:Op zondag 19 juni 2011 03:04 schreef RingBewoner het volgende:
Over Notes gesproken, wat hebben wij eraan? Beetje hetzelfde als een waarschuwing op je werk of van een agent zonder dat je het hoort, beetje doelloos.
Jullie hebben er niks aan.quote:Op zondag 19 juni 2011 03:04 schreef RingBewoner het volgende:
Over Notes gesproken, wat hebben wij eraan? Beetje hetzelfde als een waarschuwing op je werk of van een agent zonder dat je het hoort, beetje doelloos.
Jammer, wilde net whatsappen.quote:Op zondag 19 juni 2011 03:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik hoor muziek
oh en iedereen krijgt de groetjes van carool.. die is nu slapen.. zijn er net weer
Het is vooral voor ons. Kunnen wij zien of dingen vaker voorkomen, hoe een user is en hoe we op een user moeten reageren. En vervolgens voor de FA's die niet elke user kennen en dus op onze notes de bans baseren.quote:Op zondag 19 juni 2011 03:04 schreef RingBewoner het volgende:
carooltje is gebroken.. kapoetquote:
Ringbewoner draait al 5 uur...quote:Op zondag 19 juni 2011 03:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik hoor muziek
oh en iedereen krijgt de groetjes van carool.. die is nu slapen.. zijn er net weer
Doet tie goedquote:
Waarom dan geen DM of PM met de melding dat er een note is? Is wel zo open een transparant.quote:Op zondag 19 juni 2011 03:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is vooral voor ons. Kunnen wij zien of dingen vaker voorkomen, hoe een user is en hoe we op een user moeten reageren. En vervolgens voor de FA's die niet elke user kennen en dus op onze notes de bans baseren.
Niet waar, draai net iets meer dan 3 uur.quote:Op zondag 19 juni 2011 03:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Doet tie goed
had t al gehoord though
Neem een abonnementquote:Op zondag 19 juni 2011 03:06 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Waarom dan geen DM of PM met de melding dat er een note is? Is wel zo open een transparant.
Omdat het dus niet voor jullie is, maar voor ons. Indien nodig worden waarschuwingen wel per PM/DM gedaan.quote:Op zondag 19 juni 2011 03:06 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Waarom dan geen DM of PM met de melding dat er een note is? Is wel zo open een transparant.
Daarom vind ik het wel eens tijd dat ik us een keer een positieve note krijgquote:Op zondag 19 juni 2011 03:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is vooral voor ons. Kunnen wij zien of dingen vaker voorkomen, hoe een user is en hoe we op een user moeten reageren. En vervolgens voor de FA's die niet elke user kennen en dus op onze notes de bans baseren.
Kindjes die vragen worden overgeslagen.quote:Op zondag 19 juni 2011 03:07 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Daarom vind ik het wel eens tijd dat ik us een keer een positieve note krijg
thxquote:Op zondag 19 juni 2011 03:07 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Trouwens....Had ik bewaard voor jou...
Vind het maar een raar systeem, als iemand zich niet gedraagt kan je hem/haar daar toch op aanspreken én een note maken. Dan geef je die persoon de kans om zich aan te passen.quote:Op zondag 19 juni 2011 03:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Omdat het dus niet voor jullie is, maar voor ons. Indien nodig worden waarschuwingen wel per PM/DM gedaan.
Ja maar..quote:Op zondag 19 juni 2011 03:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kindjes die vragen worden overgeslagen.
We zijn Sinterklaas nietquote:Op zondag 19 juni 2011 03:07 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Nieuwe note: "fanta slijmt om een lieve, positieve note, dus we laten maar even de schijn dat hij een lieve, positieve note heeft gekregen"quote:Op zondag 19 juni 2011 03:07 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Die krijgen ze ook vaak in 1ste instantie.quote:Op zondag 19 juni 2011 03:08 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Vind het maar een raar systeem, als iemand zich niet gedraagt kan je hem/haar daar toch op aanspreken én een note maken. Dan geef je die persoon de kans om zich aan te passen.
Een keer niet douchen is geen ramp, ga lekker fokken, of slapen, zonder te douchen.quote:Op zondag 19 juni 2011 03:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
thx
ik ben verkleumdfokking zeiknat geregend en zelfs nog hagel op m'n kop gehad
maar te lui/moe om te gaan douchen
Dan is het positief, heb nog een melding gehad.quote:Op zondag 19 juni 2011 03:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Die krijgen ze ook vaak in 1ste instantie.
ja maar kheb t koudquote:Op zondag 19 juni 2011 03:09 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Een keer niet douchen is geen ramp, ga lekker fokken, of slapen, zonder te douchen.
Oh, dat veranderd de zaak...quote:Op zondag 19 juni 2011 03:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja maar kheb t kouden ik stink naar regen
Als je je misdraagt merk je dat wel. Door een topic dat gesloten word, een post die ge-edit word of een PM/DM die verzonden word.quote:Op zondag 19 juni 2011 03:08 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Vind het maar een raar systeem, als iemand zich niet gedraagt kan je hem/haar daar toch op aanspreken én een note maken. Dan geef je die persoon de kans om zich aan te passen.
Stink naar regen? Hoe ruikt dat dan???quote:Op zondag 19 juni 2011 03:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja maar kheb t kouden ik stink naar regen
Je vergeet ToTquote:Op zondag 19 juni 2011 02:59 schreef robdriessen het volgende:
het ruikt als regenquote:Op zondag 19 juni 2011 03:10 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Stink naar regen? Hoe ruikt dat dan???
Zoals gezegd, geen ervaring mee. Daarbij trek ik mijn eerder commentaar over transparantie ook in.quote:Op zondag 19 juni 2011 03:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als je je misdraagt merk je dat wel. Door een topic dat gesloten word, een post die ge-edit word of een PM/DM die verzonden word.
soort mengelmoes van zweet,natte hond. deo en drankquote:Op zondag 19 juni 2011 03:10 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Stink naar regen? Hoe ruikt dat dan???
Ass-slap gegeven?quote:Op zondag 19 juni 2011 03:11 schreef Morpheus2002 het volgende:
Damn wat stond ik naast een mooie meid tijdens Guus
Had trouwens zitplaatsen maar heb heel het concert gestaan
Hond ken ik niet, hont wel... oh wacht, dat is een andere topic...quote:Op zondag 19 juni 2011 03:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
soort mengelmoes van zweet,natte hond. deo en drank
Nee praatje gemaakt maar ze was met haar oudersquote:
Braaf jongetje.quote:Op zondag 19 juni 2011 03:12 schreef ValHallen het volgende:
Ik heb volgens mij nog steeds 0 notes
Wat een kwaliteit braak ik toch steeds uit hier in het forum
"+1 note, krijgt een te hoge eigendunk"quote:Op zondag 19 juni 2011 03:12 schreef ValHallen het volgende:
Topper.quote:Op zondag 19 juni 2011 03:12 schreef ValHallen het volgende:
ligt eraan, wie online is.quote:Op zondag 19 juni 2011 03:14 schreef RingBewoner het volgende:
Bij wie moest ik mij ook alweer melden als ik ging stoppen?
Outpost of Vino?
Bij mij of Viro.quote:Op zondag 19 juni 2011 03:14 schreef RingBewoner het volgende:
Bij wie moest ik mij ook alweer melden als ik ging stoppen?
Outpost of Viro?
Maar het was best een gesprek, langer dan ooit tevoren... lolquote:Op zondag 19 juni 2011 03:15 schreef Myraela het volgende:
Zo. Ik ga in bed liggen, iPad ipv van de telefoon, misschien houd ik het dan langer dan een kwartier vol.
dit is nog nietsquote:Op zondag 19 juni 2011 03:16 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Maar het was best een gesprek, langer dan ooit tevoren... lol
Welk gesprek?quote:Op zondag 19 juni 2011 03:16 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Maar het was best een gesprek, langer dan ooit tevoren... lol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |