Dat zijn schijnhomo'squote:Op zondag 19 juni 2011 02:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niets mis met homo's. Ik ben nog steeds opzoek naar een homo die met mij uit wil en wil shoppen enzo. Die zijn tof.
Owquote:Op zondag 19 juni 2011 02:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik was wel serieus, hooguit wat over enthousiast. Je bent knap.
Ik ben een hele goede tassendrager, daar kan faye van getuigen. Maar, niets mis met homo's die zich normaal gedragen, maar als ze écht zo gay erbij lopen...quote:Op zondag 19 juni 2011 02:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Niets mis met homo's. Ik ben nog steeds opzoek naar een homo die met mij uit wil en wil shoppen enzo. Die zijn tof.
Opaquote:Op zondag 19 juni 2011 02:37 schreef humorduck28 het volgende:
Nee, als ik op vakantie ben, dan kijk ik hooguit mijn mail na, geen vaste website die ik bezoek.. ik bedoel, twintig jaar geleden, toen ik ook al op vakantie was, was er ook geen internetcafe...
Bosbranden! Toen ik in Basto was moesten we s'ochtends de as van de tafel vegen. Ging een keertje om 2 uur s'nachts pissen. Aan de overkant van de weg was een sigaret in de berm gegooit. Ik meteen schreeuwen dat er brand was en begon met blussen. Iedereen wakker en bar open, ik was de held van de nacht omdat ik fik had voorkomen (in mijn boxershort).quote:Op zondag 19 juni 2011 02:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik heb zowat heul Portugal gezien.Was altijd goed toeven daar.
Wild kamperen of niet.
Je kent ze!quote:Op zondag 19 juni 2011 02:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die stiekem naar mijn tieten kijken terwijl ze lingerie shoppen enzo?
32 pas? Dacht dat 28 stond voor je geboortejaar.quote:Op zondag 19 juni 2011 02:40 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Nee, ik ben geen Opa niet, maar ben al wel 32![]()
quote:Op zondag 19 juni 2011 02:40 schreef naatje_1 het volgende:
MAKE LOVE, NOT WAR, AND LISTEN TO THIS FUCKING GREAT RADIOSTATION
Ik krijg een wit scherm met een errorquote:Op zondag 19 juni 2011 02:39 schreef WebHawkjuh het volgende:
iDeal betaling werkt niet
Kan iemand anders dat eens testen? Gewoon wat meuk bij gegevens invullen en dan op ideal klikken? Als je uberhaubt al een scherm van je bank krijgt dan werkt het al beter als bij mij.
Ik ging jaren terug.quote:Op zondag 19 juni 2011 02:40 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Bosbranden! Toen ik in Basto was moesten we s'ochtends de as van de tafel vegen. Ging een keertje om 2 uur s'nachts pissen. Aan de overkant van de weg was een sigaret in de berm gegooit. Ik meteen schreeuwen dat er brand was en begon met blussen. Iedereen wakker en bar open, ik was de held van de nacht omdat ik fik had voorkomen (in mijn boxershort).
Toen maakte ik deze naam aan.. dus al vier jaar geleden....quote:Op zondag 19 juni 2011 02:41 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
32 pas? Dacht dat 28 stond voor je geboortejaar.
Teveel gedronken?quote:Op zondag 19 juni 2011 02:41 schreef Myraela het volgende:
Ik moet echt slapen, ik word een beetje draaierig.
watjequote:Op zondag 19 juni 2011 02:41 schreef Myraela het volgende:
toegeven aan de behoefte van je fysieke gesteldheid is voor mietjesquote:Op zondag 19 juni 2011 02:41 schreef Myraela het volgende:
Ga dan maar lekker slapen.. morgen is het misschien weer zo'n dag dat je een topic die ik open. sluit...quote:Op zondag 19 juni 2011 02:41 schreef Myraela het volgende:
Hoi, doei!quote:Op zondag 19 juni 2011 02:41 schreef Myraela het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |