Waar?quote:Op zondag 19 juni 2011 02:18 schreef robdriessen het volgende:
Ben je even TV aan het zappen, ontdek je dat Amelie net begonnen is. Weer heerlijk gelachen, wat blijft dat een prachtfilm.
Inderdaad, je weet maar nooit, dus niet te snel oordelen.quote:Op zondag 19 juni 2011 02:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Misschien hadden die mensen met de juiste opleiding en net iets meer inzet wel een van de bekendste radiomannetjes van Nederlands geweest. Je weet maar nooit.
Ik verdiende 10 euro per uur.quote:Op zondag 19 juni 2011 02:19 schreef Redskillz het volgende:
Callcenter verdient toch ook heel redelijk?
Verschilt, vooral ivm in- of outbound. En verder op werkniveau. een internetprovider verdient meer als de margriet.quote:Op zondag 19 juni 2011 02:19 schreef Redskillz het volgende:
DJ koelkast met de marathon.quote:Op zondag 19 juni 2011 02:20 schreef humorduck28 het volgende:
Dit heb ik nog nooit meegemaakt, in mijn bijna 7000 posts, een DJ die het drie topics volhoudt...Meen ik echt.
Misschien gebruikt hij het geld van zijn werk wel om een trainerscursus te bekostigen.quote:Op zondag 19 juni 2011 02:17 schreef RingBewoner het volgende:
Als je al 10 jaar bij een callcenter werkt, misschien verschillende campagnes, dan heb je geen ambities.
NL3, film is net afgelopen. Sorry....quote:
$%##@$%quote:Op zondag 19 juni 2011 02:21 schreef robdriessen het volgende:
[..]
NL3, film is net afgelopen. Sorry....
Dit.quote:
Bovengemiddeld, maar extra's zijn kut.quote:Op zondag 19 juni 2011 02:19 schreef Redskillz het volgende:
Ik bén goed.quote:Op zondag 19 juni 2011 02:20 schreef humorduck28 het volgende:
Dit heb ik nog nooit meegemaakt, in mijn bijna 7000 posts, een DJ die het drie topics volhoudt...Meen ik echt.
Al 10 jaar lang?quote:Op zondag 19 juni 2011 02:21 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Misschien gebruikt hij het geld van zijn werk wel om een trainerscursus te bekostigen.
Lekker rustigquote:Op zondag 19 juni 2011 02:22 schreef Outpost76 het volgende:
En Knetter en Carooltje zijn nog steeds op de zelfde parkeerplaats als 2 uur geleden!![]()
![]()
vrouwenquote:Op zondag 19 juni 2011 02:22 schreef Outpost76 het volgende:
En Knetter en Carooltje zijn nog steeds op de zelfde parkeerplaats als 2 uur geleden!![]()
![]()
Waarom? Hoe wat?quote:Op zondag 19 juni 2011 02:22 schreef Outpost76 het volgende:
![]()
Hoe komt dat, en waar staan ze?quote:Op zondag 19 juni 2011 02:22 schreef Outpost76 het volgende:
![]()
Bijverdienen?.....quote:Op zondag 19 juni 2011 02:22 schreef Outpost76 het volgende:
![]()
Oeh, ik heb nog Limoncello in de vriezer. Goed plan.quote:Op zondag 19 juni 2011 02:25 schreef RingBewoner het volgende:
Uw DJ neemt nog een BaCo, bedien uzelf.
die zijn zo melig, bij ieder mannelijk gebrek breken ze uit in schaterlach. "hihi, je kan vlechtjes maken van deze haren, hihi"quote:
Goede plannen? Ik zit er vol mee.quote:Op zondag 19 juni 2011 02:25 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Oeh, ik heb nog Limoncello in de vriezer. Goed plan.
Ik ken een gast die echt heel lang in een cafetaria heeft gewerkt omdat hij zo zijn voetbaltrainersdiploma's kon halen. Die cursussen zijn en prijzig en ze kosten een hoop geld. Callcenter of ander 'bijbaantjes' werk kan echt ideaal zijn voor zulke mensen.quote:
Jah, sommige dullige baantjes zijn soms zo dom nog niet... blijkt dan maar weer.quote:Op zondag 19 juni 2011 02:26 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik ken een gast die echt heel lang in een cafetaria heeft gewerkt omdat hij zo zijn voetbaltrainersdiploma's kon halen. Die cursussen zijn en prijzig en ze kosten een hoop geld. Callcenter of ander 'bijbaantjes' werk kan echt ideaal zijn voor zulke mensen.
Nu runt hij zijn eigen cafetaria en is hij trainer van een Zaterdageersteklasser.
Uitzondering op de regel. Heb je overal. Daar staan cafetaria's en callcenters niet vol mee.quote:Op zondag 19 juni 2011 02:26 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik ken een gast die echt heel lang in een cafetaria heeft gewerkt omdat hij zo zijn voetbaltrainersdiploma's kon halen. Die cursussen zijn en prijzig en ze kosten een hoop geld. Callcenter of ander 'bijbaantjes' werk kan echt ideaal zijn voor zulke mensen.
Nu runt hij zijn eigen cafetaria en is hij trainer van een Zaterdageersteklasser.
Dat is hetzelfde toch?quote:Op zondag 19 juni 2011 02:26 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Als je het goed doet kun je met een snackbar een hoop geld verdienen.quote:Op zondag 19 juni 2011 02:26 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hoe weet je dat nou?quote:Op zondag 19 juni 2011 02:27 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Uitzondering op de regel. Heb je overal. Daar staan cafetaria's en callcenters niet vol mee.
Waar weet ik niet precies. Maar ze staan op een retro pop parkeerplaats waar toen ze aankwamen verkeers regelaars stonden en nu dus niet meer.quote:
Kut ja, ik bedoel tijdquote:
Zeg ik ook niet, maar hij heeft wel ambities en neemt daarbij een 'lullig' baantje voor lief.quote:Op zondag 19 juni 2011 02:27 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Uitzondering op de regel. Heb je overal. Daar staan cafetaria's en callcenters niet vol mee.
Omdat ik ervaring heb, met beide. Zowel als er zelf werkende als van de verhalen.quote:
De Snackbar waar ik altijd mijn frietjes haal staat al 20 jaar de zelfde dame. respect toch?quote:Op zondag 19 juni 2011 02:27 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dat wel.quote:Op zondag 19 juni 2011 02:28 schreef Redskillz het volgende:
[..]
De Snackbar waar ik altijd mijn frietjes haal staat al 20 jaar de zelfde dame. respect toch?
Het is toch niet bij een rotonde, want ze zijn toch niet blond, heb ik gister avond gezien..quote:Op zondag 19 juni 2011 02:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Waar weet ik niet precies. Maar ze staan op een retro pop parkeerplaats waar toen ze aankwamen verkeers regelaars stonden en nu dus niet meer.Duizenden mensen die dus zelf maar moeten zien te regelen hoe ze van een parkeerplaats af komen.
![]()
Jij bent ook zo ongelooflijk goed dat je je eigen naam in de tt gaat zetten.quote:Op zondag 19 juni 2011 02:28 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Omdat ik ervaring heb, met beide. Zowel als er zelf werkende als van de verhalen.
Klopt.quote:Op zondag 19 juni 2011 02:29 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Jij bent ook zo ongelooflijk goed dat je je eigen naam in de tt gaat zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |