Mja, ik waardeer het als ik even op mezelf kan zijn. Maar er is een verschil tussen alleen zijn en alleen zijn. Je bent alleen of je bent eenzaam.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
soms is alleen zijn wel heel fijn hoor.
Ik kijk wel hoever ik kom.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:19 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Van mij mag je nog een x aantal uren doorgaan..
ff geqoute want dit is bazen wijsheid!quote:Op zondag 19 juni 2011 01:19 schreef _Fanta het volgende:
Ik kan eigenlijk ook wel zeggen dat ik alleen maar doe waar ik zelf zin in heb. En sommige mensen kunne niet begrijpen hoe ik gelukkig kan zijn met "niks doen" wantjah zo zien ze dat. Maar ik snap mensen met een drukke baan en haastig leven ook niet.
Inderdaad, ik kan met een groep mensen zitten, en me toch alleen voelen...quote:Op zondag 19 juni 2011 01:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mja, ik waardeer het als ik even op mezelf kan zijn. Maar er is een verschil tussen alleen zijn en alleen zijn. Je bent alleen of je bent eenzaam.
Anyhow, ik ben graag bij mensen, heb dan een dagje rust en ga er dan weer vandoor.
Ik snap beide mensen. Ben zelf iemand die liever niks doet. Agh, zolang je ook maar wat om anderen geeft en niet alleen om jezelf. (en nee, dit is geen christelijk betoog of iets dergelijks)quote:Op zondag 19 juni 2011 01:19 schreef _Fanta het volgende:
Ik kan eigenlijk ook wel zeggen dat ik alleen maar doe waar ik zelf zin in heb. En sommige mensen kunne niet begrijpen hoe ik gelukkig kan zijn met "niks doen" wantjah zo zien ze dat. Maar ik snap mensen met een drukke baan en haastig leven ook niet.
Ach, ik doe op het moment ook niets, maakt me helemaal gek. Aan de ene kant is het lekker uit te slapen en te chillen. Aan de andere kant heb ik geen geld, veel minder nieuwe contacten en bereik ik geen flikker. Ik zou heel graag willen studeren en werken en daarna ga ik weer lekker klagen dat ik meer vrij wil.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:19 schreef _Fanta het volgende:
Ik heb altijd respect voor mijn medemensen. of ze moeten echt gaan lopen kutten dan kan ik wel heel fel wordenquote:Op zondag 19 juni 2011 01:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik snap beide mensen. Ben zelf iemand die liever niks doet. Agh, zolang je ook maar wat om anderen geeft en niet alleen om jezelf. (en nee, dit is geen christelijk betoog of iets dergelijks)
Is het goed dat ik ff bij je inlog?quote:Op zondag 19 juni 2011 01:21 schreef ToT het volgende:
Pfff bij meetings bij mij thuis wil ik sowieso niet dat mensen zomaar achter mijn computer gaan zitten.
Een keer meegemaakt dat er iemand voor het eerst op zo'n meeting kwam. Wilde ook achter mijn computer. Geen probleem omdat ze het netjes gevraagd had.
"Maar verder niks installeren of zo he!"
En wat was het eerste wat ze deed? mIRC downloaden!
Ik zeg: "HEE! Niks installeren zei ik nog!"
- "Ja maar dit is maar een klein programmatie wat je zo weer kunt verwijderen."
"Kan wel zijn, maar ik zei dat je dat niet moet doen!"
Gaat ze het TOCH installeren!
Die heb ik toen ff keihard weggejaagd van mijn computer. Ik heb al genoeg gezeik met virussen en trojan horses enzo gehad!
Mja, maak ik me niet zo'n zorgen over. 1 computer voor de muziek, de 2 iMacs waar ik FOK! op aan zet als ik erbij ben, sowieso niet als ik er niet bij ben.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:21 schreef ToT het volgende:
Pfff bij meetings bij mij thuis wil ik sowieso niet dat mensen zomaar achter mijn computer gaan zitten.
Een keer meegemaakt dat er iemand voor het eerst op zo'n meeting kwam. Wilde ook achter mijn computer. Geen probleem omdat ze het netjes gevraagd had.
Die heb ik toen ff keihard weggejaagd van mijn computer. Ik heb al genoeg gezeik met virussen en trojan horses enzo gehad!
Likewise.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:22 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Ik heb altijd respect voor mijn medemensen. of ze moeten echt gaan lopen kutten dan kan ik wel heel fel worden
serieus zijn kan ook fun zijnquote:Op zondag 19 juni 2011 01:23 schreef Outpost76 het volgende:
Crap waarom is t zo serieus mensen?
Ik wil fun hebben en lachen...
quote:Op zondag 19 juni 2011 01:23 schreef Outpost76 het volgende:
Jah dit is idd wel ONZ he!quote:Op zondag 19 juni 2011 01:23 schreef Outpost76 het volgende:
Daarom zal ik nóóit iemand anders dan ik zelf achter mijn pc laten voor dingen anders dan even een trein checken ofzo.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:21 schreef ToT het volgende:
Iemand die het snapt!quote:Op zondag 19 juni 2011 01:25 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Daarom zal ik nóóit iemand anders dan ik zelf achter mijn pc laten voor dingen anders dan even een trein checken ofzo.
Vrije tijd en werk/school valt ook prima te combineren lijkt me. Gewoon een balans zien te vinden tussen die 2 dingen waar jij jezelf het prettigste bij voeltquote:Op zondag 19 juni 2011 01:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ach, ik doe op het moment ook niets, maakt me helemaal gek. Aan de ene kant is het lekker uit te slapen en te chillen. Aan de andere kant heb ik geen geld, veel minder nieuwe contacten en bereik ik geen flikker. Ik zou heel graag willen studeren en werken en daarna ga ik weer lekker klagen dat ik meer vrij wil.
daarom heb ik op mijn pc een beter wachtwoord dan ergens anders.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:25 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Daarom zal ik nóóit iemand anders dan ik zelf achter mijn pc laten voor dingen anders dan even een trein checken ofzo.
Dat heb ik ook ja, en inderdaad, vaak is iemand in de ogen kijken al genoeg, maar zeker mensen van internet vertrouw ik per definitie niet meteen...quote:Op zondag 19 juni 2011 01:24 schreef Myraela het volgende:
Mensen moeten zich bij mij eerst bewijzen voor ik respect voor ze heb. Maar dat kan heel snel hoor. Maar het is niet dat ik voor iedereen automatisch respect heb. Een blik, een woord, een actie, kan genoeg zijn, maar ik moet wel iets gezien hebben.
Hm.... ik ben er geen pilletjes voor nodig.quote:
Lijken allemaal op elkaar.quote:
[x raydio: serieus]quote:Op zondag 19 juni 2011 01:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ga dan lekker een topic openen en daar je serieuze shit posten!
Doe eens niet. Iedereen mag hier lekker posten wat die wil, behalve tieten en shizzle op het moment dan. Maar dat maakt ONZ juist ONZ. Niet omdat alles onzin moet zijn, maar omdat alles kan.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ga dan lekker een topic openen en daar je serieuze shit posten!
Dan krijg je eerst de vraag: "Wat is vertrouwen?" Volgens mij zijn er tal van niveaus van vertrouwen. Ik kan iemand op internet best vertrouwen maar dat is toch weer wat anders dan dat ik een bekende, vriend, beste vriend of ouder vertrouw.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:26 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Dat heb ik ook ja, en inderdaad, vaak is iemand in de ogen kijken al genoeg, maar zeker mensen van internet vertrouw ik per definitie niet meteen...
Erg geschikt.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:28 schreef humorduck28 het volgende:
[ afbeelding ]mijn favoriete ontspanningsplek, minstens een keer per jaar...Callantsoog
ik ga uit van het goede van de mens, ik heb er nog geen slechte ervaringen mee gehad.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:26 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Dat heb ik ook ja, en inderdaad, vaak is iemand in de ogen kijken al genoeg, maar zeker mensen van internet vertrouw ik per definitie niet meteen...
JA eens maar t moet hier ook over de radio gaan en dat is die serieuze shizzle niet!quote:Op zondag 19 juni 2011 01:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Doe eens niet. Iedereen mag hier lekker posten wat die wil, behalve tieten en shizzle op het moment dan. Maar dat maakt ONZ juist ONZ. Niet omdat alles onzin moet zijn, maar omdat alles kan.
kan alleen deze nog maar kopen!quote:
Pak een waterpomptang.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:29 schreef Myraela het volgende:
Dat groene spul is op, kan iemand nu die blauwe openmaken voor mij?
quote:Op zondag 19 juni 2011 01:29 schreef Myraela het volgende:
Dat groene spul is op, kan iemand nu die blauwe openmaken voor mij?
Bluh.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
JA eens maar t moet hier ook over de radio gaan en dat is die serieuze shizzle niet!
Heb ik nog een berg van liggen hier, net als wat gedroogde zelfkweekpaddo's, maar ik raak het niet aan zolang ik nog in de ziektewet zit enzulks!quote:Op zondag 19 juni 2011 01:29 schreef Dven het volgende:
[..]
kan alleen deze nog maar kopen!
[ afbeelding ]
Al zeg ik niet dat ze hun werk niet doen!
QFT!!!!!quote:Op zondag 19 juni 2011 01:29 schreef _Fanta het volgende:
Ik oordeel mensen hoe ze zijn. Rotte appels pik ik zo uit meestal. En het boeit mij niet of iemand nou zwart of wit is, of autist of gehandicapt oid. Zolang ze t hart op de juist plek hebben zijn ze welkom
quote:Op zondag 19 juni 2011 01:29 schreef _Fanta het volgende:
Ik oordeel mensen op hoe ze zijn. Rotte appels pik ik zo uit meestal. En het boeit mij niet of iemand nou zwart of wit is, of autist of gehandicapt oid. Zolang ze t hart op de juist plek hebben zijn ze welkom
Jij bent goed.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:29 schreef _Fanta het volgende:
Ik oordeel mensen op hoe ze zijn. Rotte appels pik ik zo uit meestal. En het boeit mij niet of iemand nou zwart of wit is, of autist of gehandicapt oid. Zolang ze t hart op de juist plek hebben zijn ze welkom
True.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:30 schreef Myraela het volgende:
Ik mag geen plaatje posten, maar seks is ook ontspannen.
Dan toch maar de achtertuin in m'n vakantiewoning!quote:Op zondag 19 juni 2011 01:28 schreef humorduck28 het volgende:
[ afbeelding ]mijn favoriete ontspanningsplek, minstens een keer per jaar...Callantsoog
En je word er ook nog vrolijk van ook, idd..quote:Op zondag 19 juni 2011 01:30 schreef Myraela het volgende:
* RingBewoner Belt de dierenpolitie.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:31 schreef naatje_1 het volgende:
die mug daagt me uit, dit is niet eerlijk, brb, ik moet even een mug vermoorden.
True.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:31 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
En je word er ook nog vrolijk van ook, idd..
Waar is dat?quote:Op zondag 19 juni 2011 01:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Dan toch maar de achtertuin in m'n vakantiewoning!![]()
[ afbeelding ]
Waar is dat?quote:Op zondag 19 juni 2011 01:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Dan toch maar de achtertuin in m'n vakantiewoning!![]()
[ afbeelding ]
Jij bent modje, jij mag alles!quote:Op zondag 19 juni 2011 01:30 schreef Myraela het volgende:
Beetje jammer. Jij als Mod zou juist mijn mening moeten delen! Dit gaat nergens over (qua serieuze shit) en hoort hier niet thuis.quote:
quote:Op zondag 19 juni 2011 01:32 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
[..]
Jij was sneller Ringbewoner...![]()
Dat is niet altijd positief.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:32 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
[..]
Jij was sneller Ringbewoner...![]()
Wut?quote:Op zondag 19 juni 2011 01:33 schreef Myraela het volgende:
Ik geef eerlijk toe dat ik bevooroordeeld ben. Ik ben rascistisch opgevoed en ben al jaren bezig dat te verminderen. (ik woon in Rotterdam zuid, dus het lukt me wel.) Maar ik geef eerlijk toe dat ik daar een soort wantrouwen richting blijf houden, die moet ik echt beter leren kennen.
Verder ben ik (serieus) bang voor gehandicapten.
Weet ik joh!quote:Op zondag 19 juni 2011 01:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben een modje, ik wil graag dat FOK! blijft bestaan, dus ik doe het niet.
Mwah, de Nachtbagger is het leukst op de momenten dat het de intimiteit ingaat en over dit soort dingen gaat. Het hoeft niet altijd over bier en rondingen te gaanquote:Op zondag 19 juni 2011 01:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Beetje jammer. Jij als Mod zou juist mijn mening moeten delen! Dit gaat nergens over (qua serieuze shit) en hoort hier niet thuis.
Dat was inderdaad volgens mij het geval.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Humorduck moest het kuikentje er nog achter tyfen!
quote:Op zondag 19 juni 2011 01:30 schreef Myraela het volgende:
Bluh.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:32 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Beetje jammer. Jij als Mod zou juist mijn mening moeten delen! Dit gaat nergens over (qua serieuze shit) en hoort hier niet thuis.
Hm, inderdaad, relatief gezien... maar dat was niet mijn insteek, sorry.quote:
Laplandquote:
Liever niet zelfs. Dan zou ik het na een paar avonden wel weer gezien hebben.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Mwah, de Nachtbagger is het leukst op de momenten dat het de intimiteit ingaat en over dit soort dingen gaat. Het hoeft niet altijd over bier en rondingen te gaan
Nee ok maar uren lang serieuze shit hoeft ook niet. Zoek gewoon een topic waar je t in kwijt kan en laat ons gewoon radio doen ipv t topic vervuilen met die zooi!quote:Op zondag 19 juni 2011 01:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Mwah, de Nachtbagger is het leukst op de momenten dat het de intimiteit ingaat en over dit soort dingen gaat. Het hoeft niet altijd over bier en rondingen te gaan
Hoe kan je daar bang voor zijn?quote:Op zondag 19 juni 2011 01:33 schreef Myraela het volgende:
Ik geef eerlijk toe dat ik bevooroordeeld ben. Ik ben rascistisch opgevoed en ben al jaren bezig dat te verminderen. (ik woon in Rotterdam zuid, dus het lukt me wel.) Maar ik geef eerlijk toe dat ik daar een soort wantrouwen richting blijf houden, die moet ik echt beter leren kennen.
ben denk niet zo gewent dat andere mensen er zo ook over denken. bdoel Fok! kan soms best hard zijn, en ik vind het gewoon mooi om te zien dat je jezelf hier in het topic niet anders voor hoeft te doen dan je bent.quote:
Ik ook hoor. Ik zal ontmoetingen o.i.d. niet snel uit de weg gaan. Maar ik blijf altijd wel op mijn hoede, en zal iemand die ik pas net ken niet snel in mijn privésfeer (bepaalde gedachten, meningen, maar ook bijvoorbeeld apperatuur als mn telefoon o.i.d.) toelaten.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik ga uit van het goede van de mens, ik heb er nog geen slechte ervaringen mee gehad.
quote:
Sommigen verpesten het voor de rest. Ik werk in een winkel, had laatste een (volgens mij Turkse man) die iets deed wat ik niet toesta. Namelijk zelf iets uit een vitrine pakken (Die op slot zit en waar IK dingen uitpak). Ik gaf aan daar slechte ervaring mee te hebben. (Iemand die grist en begint te rennen). Meteen was ik een racist een klootzak die geen manieren had........quote:Op zondag 19 juni 2011 01:33 schreef Myraela het volgende:
Ik weet nooit op welk niveau ik met ze moet praten, ben bang dat ik ze raar aankijk of dat ik ze pijn doe. Ik kan het gewoon niet.quote:
Juist daarom is FOK! ideaal, je kan gewoon jezelf zijn. (moet je wel de goede plaatsen opzoeken, vooral overdag word je nog wel eens afgestraft om het feit dat je jezelf bent...)quote:Op zondag 19 juni 2011 01:35 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ben denk niet zo gewent dat andere mensen er zo ook over denken. bdoel Fok! kan soms best hard zijn, en ik vind het gewoon mooi om te zien dat je jezelf hier in het topic niet anders voor hoeft te doen dan je bent.
Maar na het hoogtepunt.......quote:Op zondag 19 juni 2011 01:35 schreef Redskillz het volgende:
Sex is overigens niet ontspannen.. vergt een hoop inspanning..
In de zomer en winter wel ja!quote:
oh, op die manierquote:Op zondag 19 juni 2011 01:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet nooit op welk niveau ik met ze moet praten, ben bang dat ik ze raar aankijk of dat ik ze pijn doe. Ik kan het gewoon niet.
Oh met spullen ben ik overigens heel makkelijk, als ik iemand zie stressen of iets, dan bied ik meteen mijn telefoon aan. Laatst een vrouwtje dat naar de school van haar kleinkinderen wilde bellen omdat ze wat later waren omdat de bus te laat was, maar haar telefoon had geen ontvangst. Nou dan maak ik me geen zorgen over mijn iphone hoor.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:36 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Ik zal ontmoetingen o.i.d. niet snel uit de weg gaan. Maar ik blijf altijd wel op mijn hoede, en zal iemand die ik pas net ken niet snel in mijn privésfeer (bepaalde gedachten, meningen, maar ook bijvoorbeeld apperatuur als mn telefoon o.i.d.) toelaten.
Stuk of 40 slaapplekken dus dat komt wel goedquote:
Ik begrijp niet eens dat ik nog kan typen. Het leven is niet te begrijpen. Het zit vol met verrassingen en euhm. geheimpen.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:37 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Echt he... Jij en mod.....Nooit begrepen...
Ik heb een zwaar gehandicapte oom (heeft down, woont in een verzorgingshuis, gan niet lopen, praten en heeft het denkvermogen van een 1-jarige) dus ik ben er aan gewend. Maar ik snap wat je bedoeltquote:Op zondag 19 juni 2011 01:33 schreef Myraela het volgende:
In dat soort gevallen doe ik dat ook wel hoor, maar het moet wel vertrouwen uitstralen.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh met spullen ben ik overigens heel makkelijk, als ik iemand zie stressen of iets, dan bied ik meteen mijn telefoon aan. Laatst een vrouwtje dat naar de school van haar kleinkinderen wilde bellen omdat ze wat later waren omdat de bus te laat was, maar haar telefoon had geen ontvangst. Nou dan maak ik me geen zorgen over mijn iphone hoor.
Had dat laatst ook. Man met iets op zijn adamsappel, hij kon alleen praten als hij drukte op een soort ventiel. Probeerde zo normaal mogelijk te doen maar ben toch altijd bang dat ik iets verkeerd zeg.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet nooit op welk niveau ik met ze moet praten, ben bang dat ik ze raar aankijk of dat ik ze pijn doe. Ik kan het gewoon niet.
Nee, ik ben gewoon echt bang dat ik iets fout doe bij ze. Maar wel op zo'n niveau dat ik ze echt ontloop er met een bocht omheen ga, niet aankijk. Heel gemeen, maar echt een angst.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
oh, op die manierIk dacht dat je misschien bang was dat ze je iets zouden aandoen ofzo
Regel dan een mod die t overneemt oid je loopt nu met de rest gewoon mee te baggeren.....quote:Op zondag 19 juni 2011 01:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik begrijp niet eens dat ik nog kan typen. Het leven is niet te begrijpen. Het zit vol met verrassingen en euhm. geheimpen.
Zo had ik een keer een gesprek met iemand met een extreem misvormde en vuurrode hand. Ik schaamde me kapot, maar ik zat er tijdens het gesprek echt continu naar te staren!quote:Op zondag 19 juni 2011 01:39 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Had dat laatst ook. Man met iets op zijn adamsappel, hij kon alleen praten als hij drukte op een soort ventiel. Probeerde zo normaal mogelijk te doen maar ben toch altijd bang dat ik iets verkeerd zeg.
Dan niet. Maar nu zoeken we het ook wel in extreme.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:39 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
In dat soort gevallen doe ik dat ook wel hoor, maar het moet wel vertrouwen uitstralen.
Wat zou je doen als een 'bontkraagje' naast een scooter met al draaiaende motor het je vraagt?
Op zich een begrijpelijke reactie... beter zo dan ze aan te staren en blijven kijken, dat vind ik helemaal niets..quote:Op zondag 19 juni 2011 01:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, ik ben gewoon echt bang dat ik iets fout doe bij ze. Maar wel op zo'n niveau dat ik ze echt ontloop er met een bocht omheen ga, niet aankijk. Heel gemeen, maar echt een angst.
Daar heb ik dus geen moeite mee. Met die man ook gewoon een normaal gesprek gehad.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Zo had ik een keer een gesprek met iemand met een extreem misvormde en vuurrode hand. Ik schaamde me kapot, maar ik zat er tijdens het gesprek echt continu naar te staren!
Dus, remlof moet ook maar geen FA worden, omdat hij meebaggert?quote:Op zondag 19 juni 2011 01:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Regel dan een mod die t overneemt oid je loopt nu met de rest gewoon mee te baggeren.....
Raar he? Ik ben ook gewoon een user hoor. Flikker lekker op met je mod. Ik ga niet altijd serieus doen. Beter nog, dat zou je niet eens willen, we kunnen hier ook een lekkere dictatuur van maken hoor, mag je alleen nog maar over muziek praten, wil je dat? Ook gezellig hoor, vast. Laat mij lekker mijn ding doen. Dit is mijn manier van modden, en raar genoeg, het werkt een stuk beter als ik meedoe, dan als ik er alleen maar zit om mensen tegen te houden.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:40 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Regel dan een mod die t overneemt oid je loopt nu met de rest gewoon mee te baggeren.....
lolquote:Op zondag 19 juni 2011 01:41 schreef Redskillz het volgende:
Ik doe voor mijn werk een hoop pc's voor gehandicapte mensen, en moet daar ook wel eens langs een huis met 1 man en 7 vrouwen.. Leuke mensen zijn dat, ze hangen op een leeftijd van ongeveer 12 ofzo
Die man die heeft onderhand het hele huis al gehad.. de player
Ja oké. Maar daarbij is het dus de afweging die je maakt en inderdaad die 'blik' of hoe je het ook noemt waaruitje opmaakt of iemand te vertrouwen is of niet.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan niet. Maar nu zoeken we het ook wel in extreme.
wtf heeft dat er nou weer meer te maken?quote:Op zondag 19 juni 2011 01:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dus, remlof moet ook maar geen FA worden, omdat hij meebaggert?
Nee het is precies het zelfde joh.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
wtf heeft dat er nou weer meer te maken?
Ik neuk jou niet want je hebt geen tieten.....
Nou, myra baggert nu mee, dus moet ze geen mod worden volgens jou... Remlof is de baggeraar bij uitstek en die is nota bene FA! Dus dat zou in jouw ogen al helemaal niet moeten kunnen.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:43 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
wtf heeft dat er nou weer meer te maken?
Ik neuk jou niet want je hebt geen tieten.....
Die is al geweest!quote:Op zondag 19 juni 2011 01:44 schreef humorduck28 het volgende:
Trouwens muziek is er ook nog he,,, HELLO?![]()
![]()
En tof, maar dat zeg ik niet elke keer hoor. Straks denkt die nog dat ik slijm omdat ik seks met hem wilt.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:44 schreef humorduck28 het volgende:
Trouwens muziek is er ook nog he,,, HELLO?![]()
![]()
Dit ben ik volledig met je eens. Maar moet dat nu een topic om zeep helpen terwijl een DJ draait die zn best doet voor ons?quote:Op zondag 19 juni 2011 01:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Raar he? Ik ben ook gewoon een user hoor. Flikker lekker op met je mod. Ik ga niet altijd serieus doen. Beter nog, dat zou je niet eens willen, we kunnen hier ook een lekkere dictatuur van maken hoor, mag je alleen nog maar over muziek praten, wil je dat? Ook gezellig hoor, vast. Laat mij lekker mijn ding doen. Dit is mijn manier van modden, en raar genoeg, het werkt een stuk beter als ik meedoe, dan als ik er alleen maar zit om mensen tegen te houden.
Gestopt?quote:Op zondag 19 juni 2011 01:44 schreef Redskillz het volgende:
Faithless heeft een paar pareltjes gehad.. jammer dat ze gestopt zijn
Je snapt totaal niet waar ik op doel.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nou, myra baggert nu mee, dus moet ze geen mod worden volgens jou... Remlof is de baggeraar bij uitstek en die is nota bene FA! Dus dat zou in jouw ogen al helemaal niet moeten kunnen.
True.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:45 schreef _Fanta het volgende:
Zoals Myraela nu is zo mag ze van mij altijd wel zijn. En het is eigenlijk ook niet eens zo raar dat ze hele muur om zich heen heeft gebouwd na al die shit waarmee ze te maken heeft gehad in het verleden. Maar eigenlijk vind ik de lieve Myraela wel leuker dan de botte
je probeert toch niet stiekem bij haar in goede ogen te vallen (oid), zodat je voortaan gerust kan baggeren?quote:Op zondag 19 juni 2011 01:45 schreef _Fanta het volgende:
Zoals Myraela nu is zo mag ze van mij altijd wel zijn. En het is eigenlijk ook niet eens zo raar dat ze hele muur om zich heen heeft gebouwd na al die shit waarmee ze te maken heeft gehad in het verleden. Maar eigenlijk vind ik de lieve Myraela wel leuke dan de botte
Als je nou leest wat er stond!quote:Op zondag 19 juni 2011 01:46 schreef RingBewoner het volgende:
Ik zie DJ voorbij komen, heb ik iets verkeerd gedaan?
Ik zie geen topic om zeep geholpen worden. Daarbij respect voor de DJ en die vind ik tof en dat heb ik ookal gezegd.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dit ben ik volledig met je eens. Maar moet dat nu een topic om zeep helpen terwijl een DJ draait die zn best doet voor ons?
Integendeel, we worden heerlijk vermaakt en het topic is nota bene al bijna 2 keer volgemaakt tijdens jouw showquote:Op zondag 19 juni 2011 01:46 schreef RingBewoner het volgende:
Ik zie DJ voorbij komen, heb ik iets verkeerd gedaan?
Als ik bagger mag ze mij gerust op mn vingers tikken, daar is ze immers mod voor niewaarquote:Op zondag 19 juni 2011 01:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
je probeert toch niet stiekem bij haar in goede ogen te vallen (oid), zodat je voortaan gerust kan baggeren?
quote:Op zondag 19 juni 2011 01:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zie geen topic om zeep geholpen worden. Daarbij respect voor de DJ en die vind ik tof en dat heb ik ookal gezegd.
Ik luister lekker mee en lees mee. Enige die loopt te ouwehoeren ben jijquote:Op zondag 19 juni 2011 01:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dit ben ik volledig met je eens. Maar moet dat nu een topic om zeep helpen terwijl een DJ draait die zn best doet voor ons?
Gisteren was echt totaal ruk. Kwam mede door de heel gezellige tinychat.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Integendeel, we worden heerlijk vermaakt en het topic is nota bene al bijna 2 keer volgemaakt tijdens jouw showHeel wat anders dan gisteren, niet?
Je weet de helft nog niet eens, maar dat maakt ook niet uit, iedereen zou een muur moeten hebben. Dit is het internet, je weet nooit wie er achter een naam zit.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:45 schreef _Fanta het volgende:
Zoals Myraela nu is zo mag ze van mij altijd wel zijn. En het is eigenlijk ook niet eens zo raar dat ze hele muur om zich heen heeft gebouwd na al die shit waarmee ze te maken heeft gehad in het verleden. Maar eigenlijk vind ik de lieve Myraela wel leuker dan de botte
Ah joh, ik heb genoten, tot ik al die gezichten zag...quote:Op zondag 19 juni 2011 01:47 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Gisteren was echt totaal ruk. Kwam mede door de heel gezellige tinychat.
Dus, en,.... ed?quote:Op zondag 19 juni 2011 01:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zie geen topic om zeep geholpen worden. Daarbij respect voor de DJ en die vind ik tof en dat heb ik ookal gezegd.
quote:Op zondag 19 juni 2011 01:48 schreef ValHallen het volgende:
Damn ik bozer en bozer worden op mijn laptop omdat hij zo fucking traag is, is er nog maar 17 mb beschikbaar op m'n harde schijf
Snel maar m'n externe hd gepakt en de hele bende te kopijen
En bedankt......quote:Op zondag 19 juni 2011 01:48 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Ah joh, ik heb genoten, tot ik al die gezichten zag...![]()
![]()
quote:Op zondag 19 juni 2011 01:48 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Ah joh, ik heb genoten, tot ik al die gezichten zag...![]()
![]()
JUST SAY YES! Just say theres nothing holding you back.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:47 schreef humorduck28 het volgende:
Zonder verder te lezen: ZEG GEWOON JAH.![]()
quote:Op zondag 19 juni 2011 01:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je weet de helft nog niet eens, maar dat maakt ook niet uit, iedereen zou een muur moeten hebben. Dit is het internet, je weet nooit wie er achter een naam zit.
écht heh, eerst is er een heel gedoe, omdat we niet meer SC mochten houden, nu mogen we een SC en nu kom jij ons vertellen dat wij geen SC moeten doenquote:Op zondag 19 juni 2011 01:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dus, en,.... ed?
Waar is de tijd gebleven dat we dan ook gewoon allemaal t hadden over de dj en zijn opdrachten ed......
Oh ja dat was toen er niet gebaggerd werd.
Misschien is dat wat jij leuk vind, maar blijkbaar heeft de rest gewoon zin in een avondje los. Het is niet alsof ik hier in mijn eentje alles vol zit te gooien.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dus, en,.... ed?
Waar is de tijd gebleven dat we dan ook gewoon allemaal t hadden over de dj en zijn opdrachten ed......
De radio DRAAIT juist op gebagger!quote:Op zondag 19 juni 2011 01:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dus, en,.... ed?
Dat is zo'n afschuwelijk iemand, ik haat niet gelijk iemand, maar de laatste keer dat ie op tv was, bah..quote:
quote:Op zondag 19 juni 2011 01:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
is dat die vriend waarbij je op de bank in slaap viel?
Dear god no. Daar heb ik wel een foto van. Lekkerding.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
is dat die vriend waarbij je op de bank in slaap viel?
quote:Op zondag 19 juni 2011 01:52 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Dat is zo'n afschuwelijk iemand, ik haat niet gelijk iemand, maar de laatste keer dat ie op tv was, bah..Mogen ze gelijk afschieten.
Ik zeg toch niets over sc?quote:Op zondag 19 juni 2011 01:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
écht heh, eerst is er een heel gedoe, omdat we niet meer SC mochten houden, nu mogen we een SC en nu kom jij ons vertellen dat wij geen SC moeten doen
En een geluk voor jouquote:Op zondag 19 juni 2011 01:54 schreef naatje_1 het volgende:
Oja, ik wil even melden dat faye de beste vriendin is die je je kan wensen. (pech voor jullie)
KAPPEN MET HET BELEDIGEN VAN MIJN OOM JAquote:Op zondag 19 juni 2011 01:52 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Dat is zo'n afschuwelijk iemand, ik haat niet gelijk iemand, maar de laatste keer dat ie op tv was, bah..Mogen ze gelijk afschieten.
Soms is het wel fijn als het ff serieus kan zijn joh.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik zeg toch niets over sc?Ik zeur en zeik net all1 over dat serieuze geneuzel.
kan jij hem niet afschieten?quote:Op zondag 19 juni 2011 01:54 schreef ValHallen het volgende:
[..]
KAPPEN MET HET BELEDIGEN VAN MIJN OOM JA
quote:Op zondag 19 juni 2011 01:54 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Als ik zo'n oom had...quote:Op zondag 19 juni 2011 01:54 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Mja nog 1 die t niet snapt.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:50 schreef ToT het volgende:
[..]
De radio DRAAIT juist op gebagger!Dit topic is gezellig omdat er lekker gebaggerd wordt. Daardoor zijn er veel luisteraars die intunen!
Zonder gebagger is er geen radio.
quote:
zeik eens niet zoquote:
Serieuze geneuzel is SC. Ik snap niet waarom sommige mensen denken dat alles altijd maar inhoudsloos moet zijn. Ik vind het juist wel fijn als mensen eens laten merken dat er meer in zit dan seks en drank en kusjekroel.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik zeg toch niets over sc?Ik zeur en zeik net all1 over dat serieuze geneuzel.
Ja, even wel ja, maar niet 2 uur achter elkaar.............quote:Op zondag 19 juni 2011 01:54 schreef ToT het volgende:
[..]
Soms is het wel fijn als het ff serieus kan zijn joh.Krijg je ook een betere kant met elkaar!
Ieder zijn waarheid. De huidige lijkt in ieder geval te werken. Jij bent de uitzondering die de regel bevestigdquote:
Jah, we beleven het allemaal met jou... op een positieve manier...quote:Op zondag 19 juni 2011 01:56 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Sluit wel mooi aan op het topic....
Het is toch niet 2 uur lang continu serieus geweest joh!quote:Op zondag 19 juni 2011 01:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja, even wel ja, maar niet 2 uur achter elkaar.............
near you? Dus niet op dit station?quote:Op zondag 19 juni 2011 01:57 schreef WebHawkjuh het volgende:
Intussen is mijn snode plan aan het vorderen. Binnenkort op een radio near you!
quote:Op zondag 19 juni 2011 01:57 schreef WebHawkjuh het volgende:
Intussen is mijn snode plan aan het vorderen. Hopelijk binnenkort op een radio near you!
Wat scheelt t? Het is inm al weer bijna 2 uur hoorquote:Op zondag 19 juni 2011 01:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Het is toch niet 2 uur lang continu serieus geweest joh!
Bij mij is alles positief.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:56 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Jah, we beleven het allemaal met jou... op een positieve manier...![]()
Daar sta ik bekend om.quote:
quote:Op zondag 19 juni 2011 01:58 schreef naatje_1 het volgende:
oh, WH, dat tagje kan trouwens écht niet meer
Ik moet ineens aan Freek de Jonge denken!quote:Op zondag 19 juni 2011 01:58 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Bij mij is alles positief.
Mijn motto is dan ook (En deze heb ik van mijn oma die vorig jaar is overleden aan kanker)
"Het kan altijd slechter."
Lang, héél lang geleden zat ik al op fok!. Toen beetje vergeten én verbannen. Ben onlangs teruggekomen voornamelijk in PTA en sinds kort ook hier, volgens mij iets van een weekje. Werd heel enthousiast van RobDriessen van Zaterdag op Zondag en Zondag rond 14:30 draaide ik mijn eerste show. Met succes.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:59 schreef Myraela het volgende:
Trouwens, ringworm, hoe ben je op FOK! of bij de radio terecht gekomen? /ken je voor de rest niet.
Hm.... No offense, maar als ik aan mijn oma denk dan denk ik aan een heel sterk en lief persoon.quote:
Oh tof! Rob is inderdaad tof.quote:Op zondag 19 juni 2011 02:00 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Lang, héél lang geleden zat ik al op fok!. Toen beetje vergeten én verbannen. Ben onlangs teruggekomen voornamelijk in PTA en sinds kort ook hier, volgens mij iets van een weekje. Werd heel enthousiast van RobDriessen van Zaterdag op Zondag en Zondag rond 14:30 draaide ik mijn eerste show. Met succes.
Knoflooksausquote:Op zondag 19 juni 2011 02:01 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Dat zal dr hier ook wel goed in gaan, met flink wa knoflooksaus
Ja nee joh, ik begrijp je!quote:Op zondag 19 juni 2011 02:01 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Hm.... No offense, maar als ik aan mijn oma denk dan denk ik aan een heel sterk en lief persoon.
Hou oud? Doe eens een gokje. Ik woon vlakbij Groningen, Haren om precies te zijn. Ik werk, in een centrum voor kanslozen, en ik ben er momenteel helaas onderdeel van.quote:Op zondag 19 juni 2011 02:01 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh tof! Rob is inderdaad tof.
Hoe oud ben, waar kom je vandaan, wat doe je voor werk/studie. Tell me all.
Dankje.quote:Op zondag 19 juni 2011 02:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja nee joh, ik begrijp je!
Nee maar Freek de Jonge had ook een sketch over at het altijd slechter kan, maar uit respect heb ik dat maar niet in die post geplaatst.
Oh, geen idee, 20 ofzo?quote:Op zondag 19 juni 2011 02:02 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Hou oud? Doe eens een gokje. Ik woon vlakbij Groningen, Haren om precies te zijn. Ik werk, in een centrum voor kanslozen, en ik ben er momenteel helaas onderdeel van.
Tegenover je zit er toch eenquote:
hmm, dan heb je een probleem.quote:Op zondag 19 juni 2011 02:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb geen kebab en geen centjes voor kebab.
Ik wilde een kutopmerking maken!quote:Op zondag 19 juni 2011 02:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb geen kebab en geen centjes voor kebab.
ok dat is wel klotequote:Op zondag 19 juni 2011 02:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee 5 huizen naast me. Maar ik ben behoorlijk blut.
Jah, dat is ook een manier van overleven.quote:Op zondag 19 juni 2011 02:04 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
ok dat is wel klote
nja bijna weer geld toch. zorgtoeslag maandag of dinsdag
21, sinds 1 Mei. Ik ga werken in een callcenter, moet toch werken geld hebben. Verkoop nu nog telefoons aan mensen bij een grote onafhankelijke telecomretailer. Ben op zoek naar iets serieus en iets voor langere periode. Zodra ik volgend jaar mijn rijbewijs 5 jaar in bezit heb begin ik mijn eigen rijschool.quote:
True.quote:Op zondag 19 juni 2011 02:04 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
ok dat is wel klote
nja bijna weer geld toch. zorgtoeslag maandag of dinsdag
Weet niet eens waar ze woont...quote:Op zondag 19 juni 2011 02:05 schreef _Fanta het volgende:
Niemand die hier die bij Myraela in de buurt woont en haar lekkere kebab schotel wil bezorgen?
Trustenquote:Op zondag 19 juni 2011 02:05 schreef ToT het volgende:
Ja schijt, ben ik weer tot na 2 uur op!
Mensen, ik ga slapen!Trusten he!
Ik heb ook callcenter werk gedaan, wil ik nu weer gaan doen tijdens mijn studie. Is opzich niet eens zo heel erg en betaald lekker. Rijschool is wel vet.quote:Op zondag 19 juni 2011 02:05 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
21, sinds 1 Mei. Ik ga werken in een callcenter, moet toch werken geld hebben. Verkoop nu nog telefoons aan mensen bij een grote onafhankelijke telecomretailer. Ben op zoek naar iets serieus en iets voor langere periode. Zodra ik volgend jaar mijn rijbewijs 5 jaar in bezit heb begin ik mijn eigen rijschool.
200? Hier iets van het vierdubbele daarvan.quote:Op zondag 19 juni 2011 02:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
True.En 200 van de belasting, maar dat komt pas over 2 weken omdat ze mijn rekeningnummer niet hadden.
Stoer hé?quote:Op zondag 19 juni 2011 01:58 schreef naatje_1 het volgende:
oh, WH, dat tagje kan trouwens écht niet meer
Mja, ik heb niet zo lang gewerkt.quote:Op zondag 19 juni 2011 02:06 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
200? Hier iets van het vierdubbele daarvan.
Hier helemaal niets, maar is ook niet erg, red me verder wel.quote:Op zondag 19 juni 2011 02:06 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
200? Hier iets van het vierdubbele daarvan.
Doe mijn best.quote:Op zondag 19 juni 2011 02:05 schreef naatje_1 het volgende:
ring, persoonlijk vind ik dat je het beste bij trance/dance dingen kan blijvenik houd niet zo van die andere mainstream meuk
Betaald zeker goed, beetje jammer dat je vaak naast écht kanslozen zit. Rijschool is zeker vet, heb er ook erg zin.quote:Op zondag 19 juni 2011 02:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb ook callcenter werk gedaan, wil ik nu weer gaan doen tijdens mijn studie. Is opzich niet eens zo heel erg en betaald lekker. Rijschool is wel vet.
want, waarom is dat?quote:Op zondag 19 juni 2011 02:06 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Stoer hé?
Eerlijk: Ik druk het verleden niet weg. Ook onz-radio niet. Het (begin er van) is het beste wat me in jaren is overkomen op radiogebied
Oh dat viel bij mij wel mee, vaak mensen die ook lekker makkelijk praten. Maar waren wel altijd callcenters die hbo niveau vereisten. Anders wil je er, zeker hier in Rotterdam, echt niet werken.quote:Op zondag 19 juni 2011 02:06 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Doe mijn best.
[..]
Betaald zeker goed, beetje jammer dat je vaak naast écht kanslozen zit. Rijschool is zeker vet, heb er ook erg zin.
Ik kom bij mensen die 40-45 zijn en die al 10 jaar hetzelfe werk doen. Sorry, maar dan ben je wel een beetje kansloos. Bijna niemand word miljonair maar probeer het dan tenminste.quote:Op zondag 19 juni 2011 02:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh dat viel bij mij wel mee, vaak mensen die ook lekker makkelijk praten. Maar waren wel altijd callcenters die hbo niveau vereisten. Anders wil je er, zeker hier in Rotterdam, echt niet werken.
Callcenters wordt altijd zo laconiek over gedaan...quote:Op zondag 19 juni 2011 02:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh dat viel bij mij wel mee, vaak mensen die ook lekker makkelijk praten. Maar waren wel altijd callcenters die hbo niveau vereisten. Anders wil je er, zeker hier in Rotterdam, echt niet werken.
slaap lekker!quote:Op zondag 19 juni 2011 02:05 schreef ToT het volgende:
Ja schijt, ben ik weer tot na 2 uur op!
Mensen, ik ga slapen!Trusten he!
Want?quote:Op zondag 19 juni 2011 02:09 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Callcenters wordt altijd zo laconiek over gedaan...
Mja, dan wel ja, ik snap dat soort mensen ook nooit.quote:Op zondag 19 juni 2011 02:09 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik kom bij mensen die 40-45 zijn en die al 10 jaar hetzelfe werk doen. Sorry, maar dan ben je wel een beetje kansloos. Bijna niemand word miljonair maar probeer het dan tenminste.
En dan ook nog de mond open terwijl ze over straat lopen,,,,,, IQ van 80.quote:Op zondag 19 juni 2011 02:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mja, dan wel ja, ik snap dat soort mensen ook nooit.
Is zo makkelijk, telefoon opnemen, en aanluisteren, maar antwoord geven is best een vak appart.. en je moet je goed in kunnen leven.. was dus niets voor mij, ik kan beter schriftelijk antwoord geven, of typen, dan mondelijk... maar dat ligt dan puur aan mij.quote:
Bwhehehe.quote:Op zondag 19 juni 2011 02:10 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
En dan ook nog de mond open terwijl ze over straat lopen,,,,,, IQ van 80.
"al 10 jaar hetzelfde werk doen". Remember hoe het vroeger vrij normaal was als je vanaf je 25e tot je 65e gewoon voor dezelfde werkgever werkte?quote:Op zondag 19 juni 2011 02:09 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik kom bij mensen die 40-45 zijn en die al 10 jaar hetzelfe werk doen. Sorry, maar dan ben je wel een beetje kansloos. Bijna niemand word miljonair maar probeer het dan tenminste.
Oh, het is geen makkelijk werk hoor. Maar het is iets wat je voor een paar uurtjes of tijdens je studentenleven wil doen. Niet voor de rest van je leven. Het is enorm moeilijk, helemaal als je moet verkopen, je wordt enorm vaak afgewezen.quote:Op zondag 19 juni 2011 02:11 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Is zo makkelijk, telefoon opnemen, en aanluisteren, maar antwoord geven is best een vak appart.. en je moet je goed in kunnen leven.. was dus niets voor mij, ik kan beter schriftelijk antwoord geven, of typen, dan mondelijk... maar dat ligt dan puur aan mij.
en bovendien, als je plezier hebt in je werk en je kan je leven onderhouden, wat dan nog?quote:Op zondag 19 juni 2011 02:12 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
"al 10 jaar hetzelfde werk doen". Remember hoe het vroeger normaal was als je vanaf je 25e tot je 65e gewoon voor dezelfde werkgever werkte?
En dat ben je niet gewend?quote:Op zondag 19 juni 2011 02:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, het is geen makkelijk werk hoor. Maar het is iets wat je voor een paar uurtjes of tijdens je studentenleven wil doen. Niet voor de rest van je leven. Het is enorm moeilijk, helemaal als je moet verkopen, je wordt enorm vaak afgewezen.
Ik heb zon gevoel dat het dan over de kantoorbanen gaat, en niet het keiharde werk voor dezelfde werkgever..quote:Op zondag 19 juni 2011 02:12 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
"al 10 jaar hetzelfde werk doen". Remember hoe het vroeger vrij normaal was als je vanaf je 25e tot je 65e gewoon voor dezelfde werkgever werkte?
Ik kan het gewoon enorm in mensen waarderen als ze willen groeien en willen ontwikkelen. That's all.quote:Op zondag 19 juni 2011 02:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
en bovendien, als je plezier hebt in je werk en je kan je leven onderhouden, wat dan nog?
Callcenterwerk is wel heel leuk, zeker in de onderstenende sector.quote:Op zondag 19 juni 2011 02:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, het is geen makkelijk werk hoor. Maar het is iets wat je voor een paar uurtjes of tijdens je studentenleven wil doen. Niet voor de rest van je leven. Het is enorm moeilijk, helemaal als je moet verkopen, je wordt enorm vaak afgewezen.
Dat is het juist, je moet enorm assertief zijn... en dat ontbreekt nog wel eens bij mij... vandaar dat dat werk niet voor mij is.quote:Op zondag 19 juni 2011 02:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat je kan verschilt per persoon.quote:Op zondag 19 juni 2011 02:11 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Is zo makkelijk, telefoon opnemen, en aanluisteren, maar antwoord geven is best een vak appart.. en je moet je goed in kunnen leven.. was dus niets voor mij, ik kan beter schriftelijk antwoord geven, of typen, dan mondelijk... maar dat ligt dan puur aan mij.
Mijn sollicitatie?quote:Op zondag 19 juni 2011 02:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ambities hebben is nooit verkeerd.quote:Op zondag 19 juni 2011 02:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
en bovendien, als je plezier hebt in je werk en je kan je leven onderhouden, wat dan nog?
Dat dus.quote:Op zondag 19 juni 2011 02:13 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Ik heb zon gevoel dat het dan over de kantoorbanen gaat, en niet het keiharde werk voor dezelfde werkgever..
misschien groeien en ontwikkelen ze wel, maar gewoon op andere onderdelen? Misschien zijn ze wel kunstenaar oid? Of houden ze er een andere obscure hobby op na? Dan kan ik best begrijpen dat je dit als basis hebt.quote:Op zondag 19 juni 2011 02:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kan het gewoon enorm in mensen waarderen als ze willen groeien en willen ontwikkelen. That's all.
Maar die ambities hoeven niet per se werkgerelateerd te zijn.quote:Op zondag 19 juni 2011 02:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kan het gewoon enorm in mensen waarderen als ze willen groeien en willen ontwikkelen. That's all.
dit dusquote:Op zondag 19 juni 2011 02:16 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Maar die ambities hoeven niet per se werkgerelateerd te zijn.
Nee, de gesprekken.quote:Op zondag 19 juni 2011 02:15 schreef RingBewoner het volgende:
Mijn sollicitatie?
"Je bent aangenomen".
Mijn vader werkt ook al sinds voor de eerste wereldoorlog bij de NS. En nog altijd met plezier. Wel verschillende functies binnen het bedrijf gehad overigens.quote:Op zondag 19 juni 2011 02:13 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Ik heb zon gevoel dat het dan over de kantoorbanen gaat, en niet het keiharde werk voor dezelfde werkgever..
Zou kunnen. Maar ik zie het mezelf niet doen. En objecteer mijn eigen idealen ook op andere.quote:Op zondag 19 juni 2011 02:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
misschien groeien en ontwikkelen ze wel, maar gewoon op andere onderdelen? Misschien zijn ze wel kunstenaar oid? Of houden ze er een andere obscure hobby op na? Dan kan ik best begrijpen dat je dit als basis hebt.
*uch uch*quote:Op zondag 19 juni 2011 02:17 schreef naatje_1 het volgende:
Misschien zijn die mensen van het call center wel degenen die op vrijwillige basis het lokale radiostation in de lucht houden, weet jij veel.
Gevat.quote:Op zondag 19 juni 2011 02:17 schreef naatje_1 het volgende:
Misschien zijn die mensen van het call center wel degenen die op vrijwillige basis het lokale radiostation in de lucht houden, weet jij veel.
Moet dat dan? Als diegene zich daar happy bij voelt is het goed toch?quote:Op zondag 19 juni 2011 02:17 schreef RingBewoner het volgende:
Als je al 10 jaar bij een callcenter werkt, misschien verschillende campagnes, dan heb je geen ambities.
Daar ben ik het dan weer wel mee eens. De doorlooptijd van een gemiddeld callcenter is echt iets van 6 maanden.quote:Op zondag 19 juni 2011 02:17 schreef RingBewoner het volgende:
Als je al 10 jaar bij een callcenter werkt, misschien verschillende campagnes, dan heb je geen ambities.
Kan niet.quote:Op zondag 19 juni 2011 02:18 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Moet dat dan? Als diegene zich daar happy bij voelt is het goed toch?
Dit dus.quote:Op zondag 19 juni 2011 02:18 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Daar ben ik het dan weer wel mee eens. De doorlooptijd van een gemiddeld callcenter is echt iets van 6 maanden.
Misschien hadden die mensen met de juiste opleiding en net iets meer inzet wel een van de bekendste radiomannetjes van Nederlands geweest. Je weet maar nooit.quote:Op zondag 19 juni 2011 02:17 schreef naatje_1 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |