True.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:45 schreef _Fanta het volgende:
Zoals Myraela nu is zo mag ze van mij altijd wel zijn. En het is eigenlijk ook niet eens zo raar dat ze hele muur om zich heen heeft gebouwd na al die shit waarmee ze te maken heeft gehad in het verleden. Maar eigenlijk vind ik de lieve Myraela wel leuker dan de botte
je probeert toch niet stiekem bij haar in goede ogen te vallen (oid), zodat je voortaan gerust kan baggeren?quote:Op zondag 19 juni 2011 01:45 schreef _Fanta het volgende:
Zoals Myraela nu is zo mag ze van mij altijd wel zijn. En het is eigenlijk ook niet eens zo raar dat ze hele muur om zich heen heeft gebouwd na al die shit waarmee ze te maken heeft gehad in het verleden. Maar eigenlijk vind ik de lieve Myraela wel leuke dan de botte
Als je nou leest wat er stond!quote:Op zondag 19 juni 2011 01:46 schreef RingBewoner het volgende:
Ik zie DJ voorbij komen, heb ik iets verkeerd gedaan?
Ik zie geen topic om zeep geholpen worden. Daarbij respect voor de DJ en die vind ik tof en dat heb ik ookal gezegd.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dit ben ik volledig met je eens. Maar moet dat nu een topic om zeep helpen terwijl een DJ draait die zn best doet voor ons?
Integendeel, we worden heerlijk vermaakt en het topic is nota bene al bijna 2 keer volgemaakt tijdens jouw showquote:Op zondag 19 juni 2011 01:46 schreef RingBewoner het volgende:
Ik zie DJ voorbij komen, heb ik iets verkeerd gedaan?
Als ik bagger mag ze mij gerust op mn vingers tikken, daar is ze immers mod voor niewaarquote:Op zondag 19 juni 2011 01:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
je probeert toch niet stiekem bij haar in goede ogen te vallen (oid), zodat je voortaan gerust kan baggeren?
quote:Op zondag 19 juni 2011 01:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zie geen topic om zeep geholpen worden. Daarbij respect voor de DJ en die vind ik tof en dat heb ik ookal gezegd.
Ik luister lekker mee en lees mee. Enige die loopt te ouwehoeren ben jijquote:Op zondag 19 juni 2011 01:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dit ben ik volledig met je eens. Maar moet dat nu een topic om zeep helpen terwijl een DJ draait die zn best doet voor ons?
Gisteren was echt totaal ruk. Kwam mede door de heel gezellige tinychat.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Integendeel, we worden heerlijk vermaakt en het topic is nota bene al bijna 2 keer volgemaakt tijdens jouw showHeel wat anders dan gisteren, niet?
Je weet de helft nog niet eens, maar dat maakt ook niet uit, iedereen zou een muur moeten hebben. Dit is het internet, je weet nooit wie er achter een naam zit.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:45 schreef _Fanta het volgende:
Zoals Myraela nu is zo mag ze van mij altijd wel zijn. En het is eigenlijk ook niet eens zo raar dat ze hele muur om zich heen heeft gebouwd na al die shit waarmee ze te maken heeft gehad in het verleden. Maar eigenlijk vind ik de lieve Myraela wel leuker dan de botte
Ah joh, ik heb genoten, tot ik al die gezichten zag...quote:Op zondag 19 juni 2011 01:47 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Gisteren was echt totaal ruk. Kwam mede door de heel gezellige tinychat.
Dus, en,.... ed?quote:Op zondag 19 juni 2011 01:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zie geen topic om zeep geholpen worden. Daarbij respect voor de DJ en die vind ik tof en dat heb ik ookal gezegd.
quote:Op zondag 19 juni 2011 01:48 schreef ValHallen het volgende:
Damn ik bozer en bozer worden op mijn laptop omdat hij zo fucking traag is, is er nog maar 17 mb beschikbaar op m'n harde schijf
Snel maar m'n externe hd gepakt en de hele bende te kopijen
En bedankt......quote:Op zondag 19 juni 2011 01:48 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Ah joh, ik heb genoten, tot ik al die gezichten zag...![]()
![]()
quote:Op zondag 19 juni 2011 01:48 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Ah joh, ik heb genoten, tot ik al die gezichten zag...![]()
![]()
JUST SAY YES! Just say theres nothing holding you back.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:47 schreef humorduck28 het volgende:
Zonder verder te lezen: ZEG GEWOON JAH.![]()
quote:Op zondag 19 juni 2011 01:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je weet de helft nog niet eens, maar dat maakt ook niet uit, iedereen zou een muur moeten hebben. Dit is het internet, je weet nooit wie er achter een naam zit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |