Mja, ik waardeer het als ik even op mezelf kan zijn. Maar er is een verschil tussen alleen zijn en alleen zijn. Je bent alleen of je bent eenzaam.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
soms is alleen zijn wel heel fijn hoor.
Ik kijk wel hoever ik kom.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:19 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Van mij mag je nog een x aantal uren doorgaan..
ff geqoute want dit is bazen wijsheid!quote:Op zondag 19 juni 2011 01:19 schreef _Fanta het volgende:
Ik kan eigenlijk ook wel zeggen dat ik alleen maar doe waar ik zelf zin in heb. En sommige mensen kunne niet begrijpen hoe ik gelukkig kan zijn met "niks doen" wantjah zo zien ze dat. Maar ik snap mensen met een drukke baan en haastig leven ook niet.
Inderdaad, ik kan met een groep mensen zitten, en me toch alleen voelen...quote:Op zondag 19 juni 2011 01:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mja, ik waardeer het als ik even op mezelf kan zijn. Maar er is een verschil tussen alleen zijn en alleen zijn. Je bent alleen of je bent eenzaam.
Anyhow, ik ben graag bij mensen, heb dan een dagje rust en ga er dan weer vandoor.
Ik snap beide mensen. Ben zelf iemand die liever niks doet. Agh, zolang je ook maar wat om anderen geeft en niet alleen om jezelf. (en nee, dit is geen christelijk betoog of iets dergelijks)quote:Op zondag 19 juni 2011 01:19 schreef _Fanta het volgende:
Ik kan eigenlijk ook wel zeggen dat ik alleen maar doe waar ik zelf zin in heb. En sommige mensen kunne niet begrijpen hoe ik gelukkig kan zijn met "niks doen" wantjah zo zien ze dat. Maar ik snap mensen met een drukke baan en haastig leven ook niet.
Ach, ik doe op het moment ook niets, maakt me helemaal gek. Aan de ene kant is het lekker uit te slapen en te chillen. Aan de andere kant heb ik geen geld, veel minder nieuwe contacten en bereik ik geen flikker. Ik zou heel graag willen studeren en werken en daarna ga ik weer lekker klagen dat ik meer vrij wil.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:19 schreef _Fanta het volgende:
Ik heb altijd respect voor mijn medemensen. of ze moeten echt gaan lopen kutten dan kan ik wel heel fel wordenquote:Op zondag 19 juni 2011 01:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik snap beide mensen. Ben zelf iemand die liever niks doet. Agh, zolang je ook maar wat om anderen geeft en niet alleen om jezelf. (en nee, dit is geen christelijk betoog of iets dergelijks)
Is het goed dat ik ff bij je inlog?quote:Op zondag 19 juni 2011 01:21 schreef ToT het volgende:
Pfff bij meetings bij mij thuis wil ik sowieso niet dat mensen zomaar achter mijn computer gaan zitten.
Een keer meegemaakt dat er iemand voor het eerst op zo'n meeting kwam. Wilde ook achter mijn computer. Geen probleem omdat ze het netjes gevraagd had.
"Maar verder niks installeren of zo he!"
En wat was het eerste wat ze deed? mIRC downloaden!
Ik zeg: "HEE! Niks installeren zei ik nog!"
- "Ja maar dit is maar een klein programmatie wat je zo weer kunt verwijderen."
"Kan wel zijn, maar ik zei dat je dat niet moet doen!"
Gaat ze het TOCH installeren!
Die heb ik toen ff keihard weggejaagd van mijn computer. Ik heb al genoeg gezeik met virussen en trojan horses enzo gehad!
Mja, maak ik me niet zo'n zorgen over. 1 computer voor de muziek, de 2 iMacs waar ik FOK! op aan zet als ik erbij ben, sowieso niet als ik er niet bij ben.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:21 schreef ToT het volgende:
Pfff bij meetings bij mij thuis wil ik sowieso niet dat mensen zomaar achter mijn computer gaan zitten.
Een keer meegemaakt dat er iemand voor het eerst op zo'n meeting kwam. Wilde ook achter mijn computer. Geen probleem omdat ze het netjes gevraagd had.
Die heb ik toen ff keihard weggejaagd van mijn computer. Ik heb al genoeg gezeik met virussen en trojan horses enzo gehad!
Likewise.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:22 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Ik heb altijd respect voor mijn medemensen. of ze moeten echt gaan lopen kutten dan kan ik wel heel fel worden
serieus zijn kan ook fun zijnquote:Op zondag 19 juni 2011 01:23 schreef Outpost76 het volgende:
Crap waarom is t zo serieus mensen?
Ik wil fun hebben en lachen...
quote:Op zondag 19 juni 2011 01:23 schreef Outpost76 het volgende:
Jah dit is idd wel ONZ he!quote:Op zondag 19 juni 2011 01:23 schreef Outpost76 het volgende:
Daarom zal ik nóóit iemand anders dan ik zelf achter mijn pc laten voor dingen anders dan even een trein checken ofzo.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:21 schreef ToT het volgende:
Iemand die het snapt!quote:Op zondag 19 juni 2011 01:25 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Daarom zal ik nóóit iemand anders dan ik zelf achter mijn pc laten voor dingen anders dan even een trein checken ofzo.
Vrije tijd en werk/school valt ook prima te combineren lijkt me. Gewoon een balans zien te vinden tussen die 2 dingen waar jij jezelf het prettigste bij voeltquote:Op zondag 19 juni 2011 01:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ach, ik doe op het moment ook niets, maakt me helemaal gek. Aan de ene kant is het lekker uit te slapen en te chillen. Aan de andere kant heb ik geen geld, veel minder nieuwe contacten en bereik ik geen flikker. Ik zou heel graag willen studeren en werken en daarna ga ik weer lekker klagen dat ik meer vrij wil.
daarom heb ik op mijn pc een beter wachtwoord dan ergens anders.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:25 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Daarom zal ik nóóit iemand anders dan ik zelf achter mijn pc laten voor dingen anders dan even een trein checken ofzo.
Dat heb ik ook ja, en inderdaad, vaak is iemand in de ogen kijken al genoeg, maar zeker mensen van internet vertrouw ik per definitie niet meteen...quote:Op zondag 19 juni 2011 01:24 schreef Myraela het volgende:
Mensen moeten zich bij mij eerst bewijzen voor ik respect voor ze heb. Maar dat kan heel snel hoor. Maar het is niet dat ik voor iedereen automatisch respect heb. Een blik, een woord, een actie, kan genoeg zijn, maar ik moet wel iets gezien hebben.
Hm.... ik ben er geen pilletjes voor nodig.quote:
Lijken allemaal op elkaar.quote:
[x raydio: serieus]quote:Op zondag 19 juni 2011 01:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ga dan lekker een topic openen en daar je serieuze shit posten!
Doe eens niet. Iedereen mag hier lekker posten wat die wil, behalve tieten en shizzle op het moment dan. Maar dat maakt ONZ juist ONZ. Niet omdat alles onzin moet zijn, maar omdat alles kan.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ga dan lekker een topic openen en daar je serieuze shit posten!
Dan krijg je eerst de vraag: "Wat is vertrouwen?" Volgens mij zijn er tal van niveaus van vertrouwen. Ik kan iemand op internet best vertrouwen maar dat is toch weer wat anders dan dat ik een bekende, vriend, beste vriend of ouder vertrouw.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:26 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Dat heb ik ook ja, en inderdaad, vaak is iemand in de ogen kijken al genoeg, maar zeker mensen van internet vertrouw ik per definitie niet meteen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |