Erg geschikt.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:28 schreef humorduck28 het volgende:
[ afbeelding ]mijn favoriete ontspanningsplek, minstens een keer per jaar...Callantsoog
ik ga uit van het goede van de mens, ik heb er nog geen slechte ervaringen mee gehad.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:26 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Dat heb ik ook ja, en inderdaad, vaak is iemand in de ogen kijken al genoeg, maar zeker mensen van internet vertrouw ik per definitie niet meteen...
JA eens maar t moet hier ook over de radio gaan en dat is die serieuze shizzle niet!quote:Op zondag 19 juni 2011 01:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Doe eens niet. Iedereen mag hier lekker posten wat die wil, behalve tieten en shizzle op het moment dan. Maar dat maakt ONZ juist ONZ. Niet omdat alles onzin moet zijn, maar omdat alles kan.
kan alleen deze nog maar kopen!quote:
Op zondag 19 juni 2011 01:28 schreef ToT het volgende:
Pak een waterpomptang.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:29 schreef Myraela het volgende:
Dat groene spul is op, kan iemand nu die blauwe openmaken voor mij?
quote:Op zondag 19 juni 2011 01:29 schreef Myraela het volgende:
Dat groene spul is op, kan iemand nu die blauwe openmaken voor mij?
Bluh.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:28 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
JA eens maar t moet hier ook over de radio gaan en dat is die serieuze shizzle niet!
Heb ik nog een berg van liggen hier, net als wat gedroogde zelfkweekpaddo's, maar ik raak het niet aan zolang ik nog in de ziektewet zit enzulks!quote:Op zondag 19 juni 2011 01:29 schreef Dven het volgende:
[..]
kan alleen deze nog maar kopen!
[ afbeelding ]
Al zeg ik niet dat ze hun werk niet doen!
QFT!!!!!quote:Op zondag 19 juni 2011 01:29 schreef _Fanta het volgende:
Ik oordeel mensen hoe ze zijn. Rotte appels pik ik zo uit meestal. En het boeit mij niet of iemand nou zwart of wit is, of autist of gehandicapt oid. Zolang ze t hart op de juist plek hebben zijn ze welkom
quote:Op zondag 19 juni 2011 01:29 schreef _Fanta het volgende:
Ik oordeel mensen op hoe ze zijn. Rotte appels pik ik zo uit meestal. En het boeit mij niet of iemand nou zwart of wit is, of autist of gehandicapt oid. Zolang ze t hart op de juist plek hebben zijn ze welkom
Jij bent goed.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:29 schreef _Fanta het volgende:
Ik oordeel mensen op hoe ze zijn. Rotte appels pik ik zo uit meestal. En het boeit mij niet of iemand nou zwart of wit is, of autist of gehandicapt oid. Zolang ze t hart op de juist plek hebben zijn ze welkom
True.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:30 schreef Myraela het volgende:
Ik mag geen plaatje posten, maar seks is ook ontspannen.
Dan toch maar de achtertuin in m'n vakantiewoning!quote:Op zondag 19 juni 2011 01:28 schreef humorduck28 het volgende:
[ afbeelding ]mijn favoriete ontspanningsplek, minstens een keer per jaar...Callantsoog
En je word er ook nog vrolijk van ook, idd..quote:Op zondag 19 juni 2011 01:30 schreef Myraela het volgende:
Ik mag geen plaatje posten, maar seks is ook ontspannen.
* RingBewoner Belt de dierenpolitie.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:31 schreef naatje_1 het volgende:
die mug daagt me uit, dit is niet eerlijk, brb, ik moet even een mug vermoorden.
True.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:31 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
En je word er ook nog vrolijk van ook, idd..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |