Bwhehehe.quote:Op zondag 19 juni 2011 02:10 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
En dan ook nog de mond open terwijl ze over straat lopen,,,,,, IQ van 80.
"al 10 jaar hetzelfde werk doen". Remember hoe het vroeger vrij normaal was als je vanaf je 25e tot je 65e gewoon voor dezelfde werkgever werkte?quote:Op zondag 19 juni 2011 02:09 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Ik kom bij mensen die 40-45 zijn en die al 10 jaar hetzelfe werk doen. Sorry, maar dan ben je wel een beetje kansloos. Bijna niemand word miljonair maar probeer het dan tenminste.
Oh, het is geen makkelijk werk hoor. Maar het is iets wat je voor een paar uurtjes of tijdens je studentenleven wil doen. Niet voor de rest van je leven. Het is enorm moeilijk, helemaal als je moet verkopen, je wordt enorm vaak afgewezen.quote:Op zondag 19 juni 2011 02:11 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Is zo makkelijk, telefoon opnemen, en aanluisteren, maar antwoord geven is best een vak appart.. en je moet je goed in kunnen leven.. was dus niets voor mij, ik kan beter schriftelijk antwoord geven, of typen, dan mondelijk... maar dat ligt dan puur aan mij.
en bovendien, als je plezier hebt in je werk en je kan je leven onderhouden, wat dan nog?quote:Op zondag 19 juni 2011 02:12 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
"al 10 jaar hetzelfde werk doen". Remember hoe het vroeger normaal was als je vanaf je 25e tot je 65e gewoon voor dezelfde werkgever werkte?
En dat ben je niet gewend?quote:Op zondag 19 juni 2011 02:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, het is geen makkelijk werk hoor. Maar het is iets wat je voor een paar uurtjes of tijdens je studentenleven wil doen. Niet voor de rest van je leven. Het is enorm moeilijk, helemaal als je moet verkopen, je wordt enorm vaak afgewezen.
Ik heb zon gevoel dat het dan over de kantoorbanen gaat, en niet het keiharde werk voor dezelfde werkgever..quote:Op zondag 19 juni 2011 02:12 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
"al 10 jaar hetzelfde werk doen". Remember hoe het vroeger vrij normaal was als je vanaf je 25e tot je 65e gewoon voor dezelfde werkgever werkte?
Ik kan het gewoon enorm in mensen waarderen als ze willen groeien en willen ontwikkelen. That's all.quote:Op zondag 19 juni 2011 02:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
en bovendien, als je plezier hebt in je werk en je kan je leven onderhouden, wat dan nog?
Callcenterwerk is wel heel leuk, zeker in de onderstenende sector.quote:Op zondag 19 juni 2011 02:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, het is geen makkelijk werk hoor. Maar het is iets wat je voor een paar uurtjes of tijdens je studentenleven wil doen. Niet voor de rest van je leven. Het is enorm moeilijk, helemaal als je moet verkopen, je wordt enorm vaak afgewezen.
Dat is het juist, je moet enorm assertief zijn... en dat ontbreekt nog wel eens bij mij... vandaar dat dat werk niet voor mij is.quote:Op zondag 19 juni 2011 02:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Wat je kan verschilt per persoon.quote:Op zondag 19 juni 2011 02:11 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Is zo makkelijk, telefoon opnemen, en aanluisteren, maar antwoord geven is best een vak appart.. en je moet je goed in kunnen leven.. was dus niets voor mij, ik kan beter schriftelijk antwoord geven, of typen, dan mondelijk... maar dat ligt dan puur aan mij.
Mijn sollicitatie?quote:Op zondag 19 juni 2011 02:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ambities hebben is nooit verkeerd.quote:Op zondag 19 juni 2011 02:12 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
en bovendien, als je plezier hebt in je werk en je kan je leven onderhouden, wat dan nog?
Dat dus.quote:Op zondag 19 juni 2011 02:13 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Ik heb zon gevoel dat het dan over de kantoorbanen gaat, en niet het keiharde werk voor dezelfde werkgever..
misschien groeien en ontwikkelen ze wel, maar gewoon op andere onderdelen? Misschien zijn ze wel kunstenaar oid? Of houden ze er een andere obscure hobby op na? Dan kan ik best begrijpen dat je dit als basis hebt.quote:Op zondag 19 juni 2011 02:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kan het gewoon enorm in mensen waarderen als ze willen groeien en willen ontwikkelen. That's all.
Maar die ambities hoeven niet per se werkgerelateerd te zijn.quote:Op zondag 19 juni 2011 02:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kan het gewoon enorm in mensen waarderen als ze willen groeien en willen ontwikkelen. That's all.
dit dusquote:Op zondag 19 juni 2011 02:16 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Maar die ambities hoeven niet per se werkgerelateerd te zijn.
Nee, de gesprekken.quote:Op zondag 19 juni 2011 02:15 schreef RingBewoner het volgende:
Mijn sollicitatie?
"Je bent aangenomen".
Mijn vader werkt ook al sinds voor de eerste wereldoorlog bij de NS. En nog altijd met plezier. Wel verschillende functies binnen het bedrijf gehad overigens.quote:Op zondag 19 juni 2011 02:13 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Ik heb zon gevoel dat het dan over de kantoorbanen gaat, en niet het keiharde werk voor dezelfde werkgever..
Zou kunnen. Maar ik zie het mezelf niet doen. En objecteer mijn eigen idealen ook op andere.quote:Op zondag 19 juni 2011 02:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
misschien groeien en ontwikkelen ze wel, maar gewoon op andere onderdelen? Misschien zijn ze wel kunstenaar oid? Of houden ze er een andere obscure hobby op na? Dan kan ik best begrijpen dat je dit als basis hebt.
*uch uch*quote:Op zondag 19 juni 2011 02:17 schreef naatje_1 het volgende:
Misschien zijn die mensen van het call center wel degenen die op vrijwillige basis het lokale radiostation in de lucht houden, weet jij veel.
Gevat.quote:Op zondag 19 juni 2011 02:17 schreef naatje_1 het volgende:
Misschien zijn die mensen van het call center wel degenen die op vrijwillige basis het lokale radiostation in de lucht houden, weet jij veel.
Moet dat dan? Als diegene zich daar happy bij voelt is het goed toch?quote:Op zondag 19 juni 2011 02:17 schreef RingBewoner het volgende:
Als je al 10 jaar bij een callcenter werkt, misschien verschillende campagnes, dan heb je geen ambities.
Daar ben ik het dan weer wel mee eens. De doorlooptijd van een gemiddeld callcenter is echt iets van 6 maanden.quote:Op zondag 19 juni 2011 02:17 schreef RingBewoner het volgende:
Als je al 10 jaar bij een callcenter werkt, misschien verschillende campagnes, dan heb je geen ambities.
Kan niet.quote:Op zondag 19 juni 2011 02:18 schreef Redskillz het volgende:
[..]
Moet dat dan? Als diegene zich daar happy bij voelt is het goed toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |