écht heh, eerst is er een heel gedoe, omdat we niet meer SC mochten houden, nu mogen we een SC en nu kom jij ons vertellen dat wij geen SC moeten doenquote:Op zondag 19 juni 2011 01:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dus, en,.... ed?
Waar is de tijd gebleven dat we dan ook gewoon allemaal t hadden over de dj en zijn opdrachten ed......
Oh ja dat was toen er niet gebaggerd werd.
Misschien is dat wat jij leuk vind, maar blijkbaar heeft de rest gewoon zin in een avondje los. Het is niet alsof ik hier in mijn eentje alles vol zit te gooien.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dus, en,.... ed?
Waar is de tijd gebleven dat we dan ook gewoon allemaal t hadden over de dj en zijn opdrachten ed......
De radio DRAAIT juist op gebagger!quote:Op zondag 19 juni 2011 01:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dus, en,.... ed?
Dat is zo'n afschuwelijk iemand, ik haat niet gelijk iemand, maar de laatste keer dat ie op tv was, bah..quote:
quote:Op zondag 19 juni 2011 01:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
is dat die vriend waarbij je op de bank in slaap viel?
Dear god no. Daar heb ik wel een foto van. Lekkerding.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
is dat die vriend waarbij je op de bank in slaap viel?
quote:Op zondag 19 juni 2011 01:52 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Dat is zo'n afschuwelijk iemand, ik haat niet gelijk iemand, maar de laatste keer dat ie op tv was, bah..Mogen ze gelijk afschieten.
Ik zeg toch niets over sc?quote:Op zondag 19 juni 2011 01:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
écht heh, eerst is er een heel gedoe, omdat we niet meer SC mochten houden, nu mogen we een SC en nu kom jij ons vertellen dat wij geen SC moeten doen
En een geluk voor jouquote:Op zondag 19 juni 2011 01:54 schreef naatje_1 het volgende:
Oja, ik wil even melden dat faye de beste vriendin is die je je kan wensen. (pech voor jullie)
KAPPEN MET HET BELEDIGEN VAN MIJN OOM JAquote:Op zondag 19 juni 2011 01:52 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Dat is zo'n afschuwelijk iemand, ik haat niet gelijk iemand, maar de laatste keer dat ie op tv was, bah..Mogen ze gelijk afschieten.
Soms is het wel fijn als het ff serieus kan zijn joh.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:54 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik zeg toch niets over sc?Ik zeur en zeik net all1 over dat serieuze geneuzel.
kan jij hem niet afschieten?quote:Op zondag 19 juni 2011 01:54 schreef ValHallen het volgende:
[..]
KAPPEN MET HET BELEDIGEN VAN MIJN OOM JA
quote:Op zondag 19 juni 2011 01:54 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Als ik zo'n oom had...quote:Op zondag 19 juni 2011 01:54 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Mja nog 1 die t niet snapt.quote:Op zondag 19 juni 2011 01:50 schreef ToT het volgende:
[..]
De radio DRAAIT juist op gebagger!Dit topic is gezellig omdat er lekker gebaggerd wordt. Daardoor zijn er veel luisteraars die intunen!
Zonder gebagger is er geen radio.
quote:
zeik eens niet zoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |