quote:Op zondag 19 juni 2011 03:04 schreef RingBewoner het volgende:
Over Notes gesproken, wat hebben wij eraan? Beetje hetzelfde als een waarschuwing op je werk of van een agent zonder dat je het hoort, beetje doelloos.
Jullie hebben er niks aan.quote:Op zondag 19 juni 2011 03:04 schreef RingBewoner het volgende:
Over Notes gesproken, wat hebben wij eraan? Beetje hetzelfde als een waarschuwing op je werk of van een agent zonder dat je het hoort, beetje doelloos.
Jammer, wilde net whatsappen.quote:Op zondag 19 juni 2011 03:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik hoor muziek
oh en iedereen krijgt de groetjes van carool.. die is nu slapen.. zijn er net weer
Het is vooral voor ons. Kunnen wij zien of dingen vaker voorkomen, hoe een user is en hoe we op een user moeten reageren. En vervolgens voor de FA's die niet elke user kennen en dus op onze notes de bans baseren.quote:Op zondag 19 juni 2011 03:04 schreef RingBewoner het volgende:
carooltje is gebroken.. kapoetquote:
Ringbewoner draait al 5 uur...quote:Op zondag 19 juni 2011 03:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik hoor muziek
oh en iedereen krijgt de groetjes van carool.. die is nu slapen.. zijn er net weer
Doet tie goedquote:
Waarom dan geen DM of PM met de melding dat er een note is? Is wel zo open een transparant.quote:Op zondag 19 juni 2011 03:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is vooral voor ons. Kunnen wij zien of dingen vaker voorkomen, hoe een user is en hoe we op een user moeten reageren. En vervolgens voor de FA's die niet elke user kennen en dus op onze notes de bans baseren.
Niet waar, draai net iets meer dan 3 uur.quote:Op zondag 19 juni 2011 03:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Doet tie goed
had t al gehoord though
Neem een abonnementquote:Op zondag 19 juni 2011 03:06 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Waarom dan geen DM of PM met de melding dat er een note is? Is wel zo open een transparant.
Omdat het dus niet voor jullie is, maar voor ons. Indien nodig worden waarschuwingen wel per PM/DM gedaan.quote:Op zondag 19 juni 2011 03:06 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Waarom dan geen DM of PM met de melding dat er een note is? Is wel zo open een transparant.
Daarom vind ik het wel eens tijd dat ik us een keer een positieve note krijgquote:Op zondag 19 juni 2011 03:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het is vooral voor ons. Kunnen wij zien of dingen vaker voorkomen, hoe een user is en hoe we op een user moeten reageren. En vervolgens voor de FA's die niet elke user kennen en dus op onze notes de bans baseren.
Kindjes die vragen worden overgeslagen.quote:Op zondag 19 juni 2011 03:07 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Daarom vind ik het wel eens tijd dat ik us een keer een positieve note krijg
thxquote:Op zondag 19 juni 2011 03:07 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Trouwens....Had ik bewaard voor jou...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |